• İhale No
    1210424
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    17 Kasım 2016 11:00
  • İdare
    Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 /ö|j5!*\                                                       SAĞLIK BAKANLIĞI

Metin Kutusu: *Metin Kutusu:  
S.yflto Btu lı l
j                      TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Sakarya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Sakarya Ünversitesi Eğitim ve Araştırına Hastanesi

Metin Kutusu: 15.11.2016Sayı : 83529411-10//2657 Konu ; Teklif vermeye Davet (Doğrudan Temin)

Hastanemizin ihtiyacı olup ilişikte sunulan “Teklif Vermeye Davet ile Teknik Şartnamede” cinsi, miktarı ile teknik özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin ihale ile satın alınacaktır.

İlgili malzemelere ilişkin teklif fiyatlarınızı; profonna fatura veya kurumunuza ait teklif mektubunuzu kullanarak fiyat vermeniz rica olunur.

TEKLİF VERMEYE DAVET (Doğrudan Temin)

 

 

 

S.No

Malzeme/İşin Adı

UBB KODU

Miktarı

Birimi

Tes. Tarihi

Birim Fiyat TL

Toplam Fiyat TL

1

ÖRDEK VALFLI DISPOSABLE (TEK KULLANIMLIK)

 

2000

Adet

 

 

 

2

delikli ortu kuçuk BOY

DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK)

 

500

Adet

 

 

 

 

TOPLAM

 

 

İdari Şanlar:

1.            Fiyatlar      KDV Hariç verilecektir.

2.                   Vereceğiniz         fiyat idaremize teslim fiyatı (Kargo, Nakliye vb.) eklenerek verilmelidir.

3.           Piyasa        Fiyat araştırma mektuplar 17.11.2016 11:00:00 'a kadar kurumumuza ulaştırılmalıdır.

4.           Marka         ve Teslimat süresi belirtilecektir.

5. Varsa; teklif edilen malzemeye ait UBB KODU mutlaka belirtilecektir. Tekliflerde firma tanımlayıcı numara ve bayi tanımlayıcı numara belirtilecektir. Tekliflerde Vergi numarası belirtilmesi zorunludur.

6.            Ödeme      en geç 150 { YÜZELl.İ) gün içerisinde yapılacaktır.

7.Söz konusu alımlarla ilgili olarak hastanenin izni olmadan alacaklar için temlik koydurulmayacaktır.Hastane idaresinin izni olmadan koyulan temlikler işleme alınmayacaktır.Numune istenmeyen durumlarda

teklif etmiş olduğunuz ürünün teknik şartnamenin tüm maddelerine uygun olduğu kabul edilmiş savılır ve piyasa araştırma bu şekilde sonuçlandırılır Muayene kabul aşamasında teklif ettiğiniz ürünler

uygun bulunmazsa, tutanak tutularak ürünleriniz iade edilir.Bu durumdan hastane yöneticiliğimiz sorumlu olmayacaktır.Teklif ettiğiniz ürünün teknik şartnameye uygun olmayan maddelerini ve farklı olan

özelliklerini yazılı olarak belirtmeniz ümünüzün tanıtımı ve verimli satınalma için faydalı olacaktır.

8.  İdaremiz teklif edilen fiyatların neticesine göre numune isteyebilir.

9.  İdaremiz en düşük fiyatı kabul etmek zorunda olmayıp; malzeme seçiminde verimlilik, kalite, malzemenin nevine göre satış sonrası hizmet ile ilgili kriterleri de değerlendirir.

10.  Stok olmaması, koşulların sağlanamaması gibi durumlarda ise Teklif veremiyoruz veyahut Stok yok ibareli ve kaşe imzalı dönüşlerin yapılması piyasa araştırması yapıldığının belgelendirilmesi adına öneme sahiptir.

11 Teklif veren firmalar teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu kabul etmiş sayılır.

12.  Numune değerlendirilmesi yapılmayan durumlarda muayene kabul aşamasında malzemenin teknik şartnameye uygunluğu muayene kabul komisyonunca değerlendirilir.

13.           Uygun      görülmeyen malzemelerin alımı yapılmayacaktır.

14.             Hastane   Yönetiliciliğimiz firmanın teknik şartnameye uygun teklif vermemesinden dolayı hiçbir hukuki sorumluluğu kabul etmeyecektir.

15.             Türkiye   Kamu Hastaneleri Kurumu Mali Hizmetler Kurum Başkan Yardımcılığının 23.02.2016 tarih ve 19617613 sayılı yazısına istinaden TİTUBB üzerinden barkod eşletirilmelerini yanlış.hatalı yapan firmalara yanlış eşleştirmeden kaynaklanan doğacak zararlar rücu edilecektir.

Adres ; Adnan Menderes Cad. Sağlık Sk. NO. 193 K.l Satın Alma Birimi Adapazarı/SAKARYA (Merkez Kampüsü) "Tel: 0264 888 40 14 (SABİT) 444 54 00 (SANTRAL)

(Dahili:) 1614 Bilgi İçin: FAHRİYE ASLAN Faks: 0264 275 67 40"

E-mail: Doğrudan temin için: seahdogrudantemin@gmail.com

 

ÖRDEK VALFLİ DİSPOSABLE

1.     Tek kullanımlık olacaktır.

2.     Hammaddesi geri dönüşümlü, insan sağlığına zararlı olmayan polietilen olacaktır.

3.     Toplam ağırlığı 63 gr, eni 180 mm. boyu 325 mm ( boyutlar + /- 10 mm olmalıdır.).

4.     İdrar alma kapasitesi en az 1500 cc olacaktır ve ölçüm çizgisi belirgin olacaktır.

5.     Sızdırma ve akıtma yapmayacaktır.

6.     Yatak kenarlarına asmak için kulpu olacaktır.

AMELİYAT MASA ÖRTÜSÜ SIVI GEÇİRMEYEN-STERİL DİSPOSABLE ( TEK KULLANIMLIK -S-)

1.             Örtü materyali su geçirmez özelliğe sahip olmalı, sıvıları yere dökülmeden üstünde bloke edilebilmelidir.

2.             Örtü üzerinde bulunan ve insizyon alanını belirleyen delik çevresinde kullanılan cilt bandı nonallerjenik özellikte olmalıdır.

3.             Paketlerin üzerinde marka, üretici veya ithalatçı firma bilgileri, sterilizasyon metodu, sterilizasyon tarihi, son kullanma tarihi, ürün içeriği ve ebatları bulunmalıdır.

4.             Raf ömrü hastaneye teslim tarihinden itibaren en az 2 yıl olmalıdır.

5.           

 
  Metin Kutusu: *


Örtüler aşağıda belirtilen farklı ebatlara ve delik çaplarına sahip olarak üretilmelidir:


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim