• İhale No
    1274839
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    24 Şubat 2017 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    23 Şubat 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

                   
   

BİRİM

FİYAT

 
 

TOPLAM"

FİYAT

 
 

MALZEMENİN CİNSİ

 
 

MİKTARI

 
   

Sut Kodu

 
 
 

 

 

HEBER PROT-P 75 MG

TOPLAM

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-  Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-            Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-             Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-            Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, ilaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herblrine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                 istekliler     listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                      Sözkonusu     alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

8-                    Firmalann sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                    ldaremiz  mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-  Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-             S.U.T.     Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.FIyatları dikkate alınacaktır. Teklif veren firma S.U.T.hükümieri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu İçin kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler içi ürünler için gerekli yass ürünler için gerekli yasal İşlemler yapılacaktır.

13-                                Bakanlıâımızın         31.12.2009 tarih ve 2009/84 sayılı genelgesi gereği: teklif edilen ilacın ilaç Takip Sistemine bildirilmiş olması gerekmektedir. Avrıca söz konusu yukarıdaki ilaçlara ait karekod bilgisi elektronik ortamda hastaneye aktarılacaktır.

14-Uhtesinde Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihileri Numarası,Lot Numarası,Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hökmö Kabui Etmiş sayılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim