T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
- T4jRKtY-E-KA.MU-HASTANELERtKUK0MU_
Antalya İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
SAYI : SATINALMA/71713619 28/02/2017
KONU: TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
SAYIN:..........
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/F (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satınalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1- Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.
4- İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfiıs kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır,
5- Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
6» Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığınca 90 gün içerisinde ödenecektir.
7- Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır,
8- Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırın belirtilmesi zorunludur.
9- Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
10- Steril edilebilen malzemeler firma tarafından 50,00-tl sterilizasyon ücreti hastane veznemize yatırıldıktan sonra dekont ile birlikte hastanemiz sterilizasyon ünitemize teslim edilecektir.
11- BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 01/03/2017 TARİHİNDE SAAT 11: 30 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR.
12- Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.
13- Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodralırın ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir, Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza Ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukiki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.
14- Teklif edilen ürünlerin SGK ürün eşleştirme belgelerinin teklif formu ile birlikte satın alma birimine iletilmesi gerekmekte olup, aksi takdirde teklifler de&erlendirmeve alınmayacaktır.
15- Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş İse her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecekjdeğerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satınalma Komisyon Başkanlığına HASTA HEMAİL YAMAN-İBRAHİM BALCI-GÜLCİN ÖZISCI -MURAT CAN SEYHAN İHTİYACI 2 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI ibaresi yazılacaktır, Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmk sayılacaktır.
Seracetm^J^iN Hast/Müa. Yrd.
s.n. |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
Birimi |
Sut Kodu |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyatı |
Marka UBB |
1 |
TRANSSAKRAL EPİDUROSKOPİ GİRİŞİM KATETERÎ |
4 |
ADET |
|
|
|
|
2 |
TRANSSAKRAL EPİDUROSKOPİ GİRİŞİM KİTİ |
4 |
ADET |
|
|
|
|
EK: TEKNİK ŞARTNAME (1 SAYFA)
î
Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1301) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalvadhs 12@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr
SPINAL EPİDUROSKOPİ SİSTEMİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ
1. Sistem lomber epidural alanda nöral dekompresyoıı, spinai stenoz, epidural anatomi ve patalojinin gözlenmesi ve epidural endikasyonlar için onaylanan ilaçların uygulanmasına olanak sağlamalıdır.
2. Uygulama, operasyon süresini minimum seviyeye indirmek, komplikasyon riskini ve doku hasarını minimize etmek ve engellemek için flexible kanül içinden yürütülmelidir.
3. Video yönlendirme katateri flexible ve iki çalışma kanallı olup iki yönlü kontrollü yönetme özelliğine sahip olmalıdır ve kateterin uç kısmı daha iyi görüntü alabilmek için 45 derece kesik olmalıdır.
4. Kateter içerisindeki çalışma kanallarından biri flexible fıberoptik kamera kanalı, diğeri ise balon katater ve lazer probu uygulaması için dizayn edilmiş olmalıdır.
5. Video yönlendirme kateterinin çapı en fazla 3,00 mm olmalıdır. Kateterin içerisinden geçen yuvarlak çalışma kanallarmın çapı en az 1,20 mm olmalıdır. Kateterin uzunluğu en az 30 cm olmalıdır,
6. Sistemde, oluşan adezyonların ortadan kaldırılmasında kullanılmak üzere, özellikle eperidural bölge için geliştirilmiş, balon kateter bulunmalıdır.
7. Operasyon esnasında görüntü kalitesi için sistem içerisinden sıvı gönderilebilmeli ve sıvı çıkısı olmalıdır.
8. Sistemde kullanılan fiber optik kamera en az 17.000 pikseli i k görüntü kalitesine sahip olmalıdır.
9. Sistem CE veya FDA belgelerinden en az bir tanesine sahip olmalıdır.
10. Sistemin tüm parçalan steril paketlerde olmalıdır,
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|