• İhale No
    1280727
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    06 Mart 2017 15:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    03 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869 - 248                                            Kırşehir

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı                                                                 02.03.2017

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.


 

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

«•mail: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

NOT:Teklif mektupları en geç 0-<^>-/0-^-/2ol7-Saat: j C* 0/0

Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

 

 

 

BİRİM

TOPLAM

! -- ! mnLLuvı,,.ıuviMa

Hastanemiz Yoğun Bakım Ünitesinde Kullanılmak Üzere Aşağıdaki malzemelerin alımı

 

 

 

 

 

1

 

CPAP SETİ (MEDİUM)

 

20

ADET

 

 

2

 

CPAP SETİ (LARGE)

 

100

ADET

 

 

EK: 1 ADET TEKNİK ŞARTNAME

 

TOPLAM =

 

                   

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-  Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-             Teklif     verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-               Silinti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerienirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune istenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalma birimine gönderilecektir.

5-              Teklif    Edilen Tıbbi Malzeme, ilaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine alt onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                    istekliler    listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                         Sözkonusu    alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                       Firmaların   sattıktan ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                    idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.Malzemeler Depo teslimidir.

10-   Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-              S.U.T.    Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                       Uhtesinde    Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi,Seri Numarası.Lot Numarası,Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara işlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-           Alım                       uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAMENİN TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :

 

NONINSIV VENTİLASYON İÇİN SİLİKON FULL FACE MASKE SETİ(CPAP SETİ )

.Maske yüze takıldığında,anatomik yapısı ile hava kaçağı yapmayacak şekilde dizayn edilmiş olmalıdır.Maske tamamen silikondan üretilmiş olmalı.

2.                              Hastanın   yüzüne tam olarak oturması için,maskenin ağız ile burun arasındaki kısmı bombeli olmalı.

3.                       Maske          ,oksijen girişi ve basmç ölçümü gibi amaçlarla kullanılabilecek en az 2 giriş portuna sahip olmalıdır.

4.                       Maske          set olarak verilmeli. Set maske ve başlıktan oluşur.

5.                        Teslim         edilen her bir maske için hastanede kullanılan ventilatör devreleriyle uyumlu konnektör verilmelidir.

6.                      Başlık           maskeye uygun olmalıdır.Başlık kafayı tamamen sarmalı kolay deforme olmamalıdır.

7.                               Maskeye  takılan hortumun saat yönünde veya tersi yönde dönmesi sırasında maskeye kuvvet uygulanmaması için,maske üzerinde rotasynu sağlayacak parçası olmalıdır.

8.                     Kolay            kullanım için,maske başlığının maskeye bağlantısı 4 ayrı noktadan yapılabilmelidir.

9.                       Maske          başlığının kolay çıkarılıp takılabilmesi için ,maskenin sağ ve sol taraflarında 2 adet klips bulunmalıdır.

10.                       Maske        seti otoklavda steril edilebilmeli,ısıya dayanıklı olmalıdır.

II   .Teklif ekinde teknik şartnameye uygunluk belgesi verilmelidir.Teklifle birlikte verilecek orijinal dokümanlarda,şartnameye verilen cevaplar işaretlemelidir.Teklif veren firmalar,değerlendirme sırasında,teklif ettikleri ürünlerinden birer numune hazır bulundurmalıdır.                                            »

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim