• İhale No
    1280736
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    07 Mart 2017 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    03 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

e-mail: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

NOT:Teklif mektupları en geç Û^/.O. 3 ./2017-Saat: /6 ==

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

 

 

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

VIARKA MODEL

MİKTARI

 

 

Önceden Dondurulmuş Ömek Kapları

 

1.000

ADET

 

 

TOPLAM =

 

               

 

Eki: 1 Adet Teknik Şartname DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-             Teklif    verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-               Silinti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-             Teklif    Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                    İstekliler    listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                         Sözkonusu    alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                       Firmalann    sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                    İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.Malzemeler Depo teslimidir.

10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-              S.U.T.    Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                       Uhtesinde    Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-           Alım                   uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası He SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :

 

Önceden Doldurulmuş Örnek Kapları Teknik Şartnamesi

1- Formalinli kaplar, polipropilen plastikten üretilmiş olmalı her türlü cerrahi müdahaleden sonra histolojik ve patolojik numuneler için uygun olmalıdır.

2-   Alınan numuneler muayene yapılana kadar örneklerin muhafazasını ilk günkü gibi koruma kapasitesine sahip olmalıdır.

3-   Kaplar, hacmine göre %50 oranında tamponlanmış %10’luk formalinli kullanıma hazır halde içermeli, bu içerik tortusuz olmalı ve her türlü biyopsi örneği için uygun olmalıdır.

4-   Kapların üzerinde ayrıntılı olarak bilgileri gösteren bir etiket olmalı ve bu etikette, lot numarası, son kullanma tarihi ve saklama koşulları gibi bilgiler bulunmalıdır.

5-   Formalinli kapların etiketlerinde, alınacak örneklerin bilgilerinin yazılması için uygun yerler bulunmalıdır.

6-     Kapların her lotu için kalite kontrol sertifikası beyan edilmeli ve dokuya zarar vermediği belgelendirilmelidir.

7-   İnce kesit alınmış ve tamamiyle şeffaf olan dokuların görülebilmesi için kap içindeki formalin renkli olmalıdır.

8-   Boya maddesi hiç bir şekilde dokuya zarar vermemeli, uygulama yapılacak diğer boyalarla reaksiyona girmemelidir.

9-   İstenilen Kap 8 mİ hacminde olmalı ve formalin sızdırmamalıdır.

10-   Formalinli kaplar istenildiğinde, hastane ünitelerine göre kapak renkleri farklı olmalıdır.

11-   Kapların etiketi Avrupa Birliği CLP standardının düzenlemesine göre yapılmalı ve etiket üzerinde tüm bilgilendirici notlar ile uyarıcı sembol ve açıklamalar yer almalıdır.

12-   Kaplar CE işaretini içermelidir. Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) (98/79/EC IVDD) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tıbbi cihazların satın alma işlemlerinde; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranacaktır.


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim