• İhale No
    1280765
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    06 Mart 2017 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    03 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitini ve Araştırma Hastanesi

 

       
 

Sayı: 75990205-869 - 253 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

 
 

Kırşehir

02.03.2017

 
 

 

 

TEKLİF mektubudur

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

 

 
  Metin Kutusu: Tahir KULAf İ reSVIali İ^er Müdür Yrd.


Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

e-mail: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

NOT:Teklif mektupları en geç ./2017-Saat: / Gl &

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

 

 

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA MODEL

MİKTARI

 

 

Hastanemiz Yemekhanesinde Kullanılmak Üzere Elektronik Tartı Alımı

 

1

Adet

 

 

TOPLAM =

 

               

 

Eki: 1 Adet Teknik Şartname DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-  Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-              Teklif    verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-                Silinti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-              Teklif    Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                     İstekliler    listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                          Sözkonusu    alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                        Firmaların   sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                     İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.Malzemeler Depo teslimidir.

10-   Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-               S.U.T.    Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                        Uhtesinde    Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-            Alım                    uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :

ELEKTRONİK TAKTI TEKNİK ŞARTNAMESİ

Genel Şartlar

1-   Lcd, led ya da fed su geçirmez ekrana sahip olacak ve ölçüm sonuçlan kolay görülebilir ve kg cinsinden olacaktır.

2-  Tartı 220 V/50 Hz ± % 10 şehir şebekesinde çalışmaya elverişli olacaktır.

3-   Ağırlık kapasitesi en az 200 kg olup hassasiyeti en az 50 g olmalı ve en az 5 kg'iık ağırlığı tartabilmelidir,

4-                                          Platformun     yere değmesini engelleyen ayarlanabilir ayaklan olmalıdır. Platform ebadı 70x80 cm ile 100x100 cm arasmda olmalıdır.

5-    Tartının hassas ve doğru ölçüm yapmasını sağlayacak yük Jıücresi (load celi) , su terazisi v.b. sistemi bulunacaktır.

6-                 Tartı    yemekhane malzemesi tartmaya uygun olacak ve tartım esnasmında tartılan et v.b. malzemeler ile kimyasal herhangi bir etkileşim olmayacaktır.

7-                                Platform  su geçirmez ve paslanmaz olup yıkanabiimeli5toş takımı dokunmatik ve su geçirmez olmalıdır.

8-                    Tartı   ortam rutubetindan etkilenmemeli en az -20 °C derece ile +45 °C derece arasında çahşabilmelidir. Koruma sının en az IP 34 olmalıdır.

9-     Tartım esnasında 200 kg'a kadar ağırlığı olan tartılacak materyali 50 cm1 ye kadar olan yükseklikten platforma bırakılmasıyla oluşabilecek darbelere karşı (970 Nevvton) dayanıldı olmalıdır.

10-                 Dara  alma özelliğine ve ölçülen değerleri sıfırlama özelliğine sahip olacaktır.

11-                           Tartının    Türkçe kullanım klavuzu bulunacaktır.

12-  Ürünün marka, model ve seri numarasına ait CE belgesi olacaktır.

1-   En az 2 yıl garantili olacaktır. Garanti süresi kapsamında cihazın bakım ve onanım ücretsiz olarak yapılacaktır.

2-     Cihazın arızalanması durumunda garanti kapsamında en fazla 30 gün içinde kesin tamiratı yapılacaktır. Tamiratın bu sürede yapılmadığı cihazlar yenisiyle değiştirilecektir.

3-     Cihazın aktif kullanılamadığı süre garanti süresine eklenecektir. Cihazın tamiratı yapıldığı halde aynı arızayı 3 defa vermesi durumunda ise cihaz yenisiyle değiştirilecektir.

4-  Cihaz yenisiyle değiştirilirse yeni cihazm da en az ayrıca 2 yıl garantisi bulunacaktır.

5-  Cihazın ilk nakliyesi ve anza v.b. durumlardaki nakliyeleri yüklenici-tedarikçi firmaya aittir.

S/V^lK’BAKANyfjr j ,A<tj Evr^ffn!vfuyw5rEğlUm,vfr Afatım!» tofi»

/ Osman Oğ.trihan ÇDBÂN^

Elokîri^Çfoktronik Mühendisi

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim