T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Antalya İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
SAYI : SATINALMA/71713619 KONU: SARF MALZEME ALIMI
SAYIN:..........
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalına komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1- Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır,
İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip Antalya K.H.B. Muhasebe Birimince 90 gün içerisinde ödenecektir.
Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.
Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırın belirtilmesi zorunludur.
Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.
Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodralırın ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafindan kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler üe ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukiki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.
12- Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler değerlendirilmeyecek5değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satınalma Komisyon Başkanlığına İHTİYACI 1 KALEM SARF MALZEME ALIMI ibaresi yazılacaktır. Teklif veren firma bütün bu şaıtları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
13- BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 17/05/2017 TARİHİNDE SAAT 13:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VEYA satinalma@aadh.gov.tr. VERİLECEKTİR.
Birkan GÜLHAN^*-**
S.N |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
Birimi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyatı |
Marka WBB |
1 |
KULLANIMA HAZIR ALET STERİLİZANI (PARASETİK ASİT) |
500 |
LİTRE |
|
|
|
EK: TEKNİK ŞARTNAME (2 SAYFA)
NOT:
I; TEKLİF EDİLEN TÜM ÜRÜNLERDE TEKLİF FİYATI İLE BİRLİKTE NUMUNEYE ÜRÜN RUHSATLARININ GÖNDERİLMESİ.
2^ MALZEMENİN TESLİM TARİHİ BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR,
3; UBB KODLARININ BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR.
£ FİRMANIN TEKLİF ETTİĞİ ÜRÜNÜN SGK EŞLEŞTİRME BELGESİNİN TEKLİFLE BİRLİKTE TARAFIMIZA SUNULMASI ZORUNLUDUR. AKSİ TAKDİRDE TEKLİF DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
5- TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATA DAHİLDİR.
Annfartalaı- CaA liram Mevkii Mııratpaça 07040 ANTALYA________________________
Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1301) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalvadhs 12@saeiik,gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr
PERASETIK ASİT HİDROJEN PEROKSİT KOMBİNASYONU YÜKSEK DÜZEY ALET DEZENFEKTANI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Ürün aldehit, fenol, kuarterner amonyum bileşenleri, klor ve ağir metal olan gümüş iyonlarını içermemelidir.
2. Ürün, perasetik asit ve hidrojen peroksit kombinasyonu içermelidir. İçinde ayrıca stabilizatör, tamponlayıcı ajanlar ve korozyon inhibitörleri bulunmalıdır.
3. Ürün kullanıma hazır, en az 5 litrelik, sıvı formda ve ağzı kilitli orijinal ambalajlarda olmalıdır.
4. Ürün patojen mikroorganizmalara, sporisidal, bakteriler (Mycobacterium tuberculosis, metisilin duyarlı ve dirençli stafılokoklar, enterokoklar, Pseudomonas aeruginosa ve Acinetobacter türleri de dahil olmak üzere dirençli gram negatif basiller ve gram pozitif koklar, vb.), mantarlar ve viruslar (hepatit B, hepatit C, HIV dahil) üzerinde 5 dakikada etkili olmalıdır. Bu etkinliği kanıtlayan akredite olmuş bir kuruluşta yapılmış olan orijinal klinik raporları ihale dosyasında sunulmalıdır.
5. Ürün geniş materyal uyumluluğuna sahip olmalıdır.Endoskoplarm ve ısıya duyarlı tüm cerrahi aletlerin manuel olarak yüksek seviyeli dezenfeksiyonunda kullanılabilmeli, bu aletlere ve optik sistemlerine zarar vermemelidir.
6. Ürün aktif hale geldiğinde en az 7 gün boyunca kullanılabilir olmalıdır, Bu durumu kanıtlayan akredite laboratuar çalışmaları orjinal belgesi ile birlikte dosyada sunulmalıdır. Ürünün kullanımında renk, tortu ve kötü koku meydana gelmemelidir.
7. Ürünün karışım halindeki konsantrasyonu test stripleri (MEK Stribi: Minimal Etkinlik Kontrolü stribi) ile ölçülebilmelidir. Test stripleri pH ölçer olmamalı, solüsyona özel, kimyasal madde ölçer olmalı, test striplerinin akredite laboratuvarlardan validasyon çalışmasının orjinali ihale dosyasında sunulmalıdır.
8. Ürünün endoskop markalarıyla (01ympus,Pentax, Fujinon, Storz vb. gibi)kullanıma uygun olmalıdır.İhale dosyasında endoskop üreticisi tarafından verilen orjinal rapor (onay belgesi) veya akretide laboratuvarlarda yapılan, endoskop yüzey analiz raporu sunulmalıdır.
9. Ürün uluslararası standartlardaki doğada parçalanabilirlik testlerine tabi tutulmuş ve sonucunda doğada parçalanabilir olarak bulunmuş olmalıdır. Bu bilgiyi içeren ekolojik test raporları da ihale dosyasında bulunmalıdır
10. Ürün Tıbbi Cih^ Yönetmeliği 93/42 EEC direktifi uyarınca sınıf II kapsamında
11. Ürün üzerinde lamine baskı ambalaj ve markası, dezenfeksiyon yöntemi, ait olduğu standart, sınıfı, üretici adı, üretim tarihi, son kullanma tarihi üretim parti seri (LOT)
' 'numarası, formülasyonu, kullanım şekli belirtilmiş olmalıdır. Yüklenici firma, ürüne ait marka adı, üretici firma adı, üretim parti (LOT) ve seri numarası, üretim parti (LOT) numarası bazında miyat bilgileri varsa onaylı ürün (barkod) numarası, fırmay; ait malzeme kodu bilgilerini ürün tesliminde yazılı olarak sunmalıdır.
12. Ürünün UBB (Ulusal Bilgi Bankası) 4na kaydı yapılmış olmalı ve Sağlık |
15. Ürünün formülasyonunda dezenfeksiyon ve durulama işleminden sonra kullanımı kısıtlayıcı herhangi bir toksik etki olmamalı, ürüne ait ürün güvenlik bilgi formu ürün üretici veya ithalatçı tarafından akretide olmuş kuruluş tarafından belgelendirilmiş kişilere hazırlatılarak dosyada sunulmalıdır.
16. Ürüne yönelik uygunluk değerlendirmesi yapılacağından katılımcı firmalar ürün numunelerim en az 2 adet orijinal ambalajı ile ihale saatinden önce teslim etmelidir.
17. Yüklenici firma ürünün kullanımına bağlı olarak ortaya çıkacak zarardan (makine, endoskop, cerrahi alet vb. ) sorumludur. Satışı üstlenen firma satış sonrası üründen kaynaklanan bir sorun halinde ürünü değiştireceğini yazılı olarak bildirmelidj
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|