T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU , Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869 - 643 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı
TEKLİF MEKTUBUDUR
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.
Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 - 16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
e-maii: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
NOT:Teklif mektupları en geg^H^/..OD./2017-Saat:
Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
|
BİRİM FİYAT |
TOPLAM FİYAT |
|||||
SIRA |
U.B.B. |
MALZEMENİN CİNSİ |
VİARKA MODEL |
MİKTARI |
|||
|
|
Hastanemiz Ameliyathanesinde kullanılan AMS marka 2 adet anestezi cihazlarmm 24 aylık bakım ve onarım anlaşmasının yapılması (parça hariç) |
|
2 |
Adet |
|
|
EKİ : 1 ADET TEKNİK ŞARTNAME TOPLAM = |
|
||||||
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.
3- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.
4- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.
5- Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.
6- İstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/fırmaya aittir.
8- Firmaların sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.
9- İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.Malzemeler Depo teslimidir.
10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.
11- S.U.T. Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.
Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.
13- Uhtesinde Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası,Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.
14- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SlIT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE :
• -ANESTEZİ CİHAZLARI PARÇA HARİÇ YILLIK BAKIM VE ONARIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ
KONU : Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanemiz Ameliyathane servisinde kullanılan AMS marka 2 adet anestezi cihazının 24 (Yirmidört) aylık balcım ve anzanm giderilmesi anlaşması ile ilgili şartnameyi içermektedir.
L) Hastanede mevcut bulunan anestezi cihazının yıllık periyodik bakımları ve onanmlan 6 aylık periyoıiar halinde yılda 2 defa yapılacaktır.
2. ) Cihazların periyodik bakımmda; eğer mevcut ve gerekli ise yazılım versiyon güncellenmesi, cihazın genel bakımı ile birlikte cihazın tüm sistem kontrolü yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Cihazın tüm fonksiyonlarının faal olduğunu belirten teknik servis rapora ile teslim edilecektir.
3. ) Cihazların Bakım işlemi idare ve kullanıcının belirlediği günde ve hafta içi mesai saatleri içerisinde yapılacaktır. (08:00 - 18:00)
♦
4. ) Periyodik bakım esnasında yapılan bakım, onarım ve kontrolde arızalı cihaza ait parçaların anza tespiti eğitimli personel tarafından belirlenecek ve teknik servis raporu ile gereken aksesuarlar ve miadk parçalar için yazılı teklif sunulacaktır.
5. ) Tespit edilen arızalı parçaların satın alınması hastane idaresine ait olup değiştirilmesi ve montajı Yüklenici firmaya aittir. Yüklenici firma değiştirilecek arızalı parçalar için ilave ücret talebinde bulunmayacaktır.
6o) Periyodik bakım dışmda cihazların arızalanması durumunda firma cihaza en geç kırk sekiz (48) saaı içinde müdahale edecektir. Cihazın arızası teknik servis raporuna ayrıntılı olarak yazılarak hastane idaresine sunulacaktır.
7*) Periyodik bakım ve onanmda değiştirilmesi gereken veya fonksiyon görmeyen parçalar veya sarf malzemeler hastane idaresi tarafından satın alınacak olup montajı Yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Yüklenici bunun için ilave ücret talebinde bulunmayacaktır.
S.) Yüklenici firma cihazın bakım işlerini anestezi cihazları ile ilgili eğitim almış (mühendis- ya da tekniker&teknisyen) personel tarafından yaptıracaktır. Yüklenici firma personelin Eğitim sertifikalan hastane yönetimine ibraz edilecektir.
9.) Cihazın teknik servis atölyesinde tamir edilmesi gereken durumlarda görevli personel tarafından teknik ser/ıs raporu düzenlenerek hastane idaresine sunulacaktır. Cihazın atölyeye nakli yüklenici firmaya ait olup nakil ücreti talep edilemez. Ayrıca teknik ser/is atölyesinde oluşabilecek kaza, zarar, v.b. maddi kayıp gibi durumlardan yüklenici firma sorumludur.
10*) Yüklenici firma Anestezi cihazlarının yıllık değişmesi gereken Bakım Kiti,körük ve Inp.Ex'o. Flow sensörlen yılda bir kez parça dahil ücretsiz değiştirecektir.
İL) Yüklenici Firma servis elemanlarının acil irtibat ve iş numaralarım idareye yazılı olarak bildirecektir. İ2.) Yüklenici Firma TSE Hizmet Yeterlilik belgesine ve ISO 9001/2008 sahip olmalıdır. *
13») bakım -onarım esnasında cihazda üretici 'tarafından belirlenen kriterlerin dışmda performansın düştüğü veya fonksiyon kayıp edildiği tespiti halinde tamir işlemi yapılmamış sayılacaktır. Yüklenici firma anza veya bakım sonucu cihazları çalışma performansını test edecek ve çalışır vaziyette teslim edecektir.
£4.)~Firrn*s sözleşme kapsamındaki Cihazların, Hastanemiz Teknisyenleri nezaretinde Genel bakım yapacaktır, Bakım ve onarım sonrası - bakım ve onarım anza formu doldurulacak , bu form Anestezi personeli, Klinik Mühendisliği Teknik personeli ve firma tarafmdan imzalanacak.
15. ) Üretici firmanın gönderdiği tüm yazılım up-dateleri ( Güncelleme ) ve modifikasyonlar , yüklenici Firma tarafmdan Hastane yönetimine bildirilecek ve ücretsiz olarak sisteme uygulanacaktır. Herhangi bir eğitim verilmesi gerekirse hiçbir ücret talep etmeyecektir.
16. ) Bakım onanm esnasında cihazda fonksiyon kaybı olmayacak bakım onanm öncesi var olan işlevler iptal edilmemiş olacak. Mevcut sistemde bakım hizmeti sistem çalışma ömrünün uzatılmasını sağlayacaktır.
17. ) Firma tarafmdan değiştirilen yedek parça ve sarf malzemelerin eskileri hastane personeline teslim edilecektir.
18. ) Bakım onanm esnasında her türlü iş güvenliği tedbirleri yüklenici firma tarafından alınacaktır.
t
19. ) Cihaza bakım anlaşması süresi boyunca %95 uptime (cihaz aktif faaliyet süresi) garantisi verilecektir. Uptime hesaplaması yıllık bazda ve her cihaz için ayn ayn yapılacak ve sadece cihazı 'tamamen durdurmak suretiyle hasta alimim engelleye durumlar downtime olarak kabul edilecektir. %95 uptime’m altına düşüldüğü her. 1 (bir) işgünü için bire iki olarak bakım anlaşması süresi ücretsiz uzatılacaktır.
© Bakim esssasmda yapılacak işlerin listesi aşağadaM gibidir: ■# Kanister bakım/ayar
Kipoxy koruma sistemi bakım kontrolü
# Hasta devresi seti kontrolü
# Kanister on/off switch sızdırma kontrolü Vetilatör kontrolü testi
Anestezi monitörü ve ventilatör batarya testleri O2 ve N2O giriş filtreleri kontrolü 02-hava, O2 - N2O hava seçme valfı testi Air inlet fitresi kontrolü ve temizliği <P Atık gaz sistemi bakımı #• Altemate O2 flowmetre testi •# Yardımcı O2 flowmetre testi
# Vaporizör O - ring kontrolü
#• Kanister valve disk kapaklan ve O - ringleri kontrolü
# Suction regülatör testi
# Vaporizör ölçümü Vaporizör O - ring kontrolü
# O2 sensör kalibrasyonu APL valfı kontrolü
# Ventilatör körüğü testi
#• Genel test ve kontrollerin yapılması #• .Anestezi ventilatörü bakım ve verification testi •# Anestezi monitörü bakım ve kalibrasyonu
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|