• İhale No
    1338768
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    22 Mayıs 2017 13:00
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    18 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Antalya İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

 

 

 

: SATINALMA/71713619

KONU: 1 KLM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI

SAYIN:..........

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/F (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-       Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

2-       Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-       Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.

4-       İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-       Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-       Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığınca 90 gün içerisinde ödenecektir,

7-       Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

8-       Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodrahrın belirtilmesi zorunludur.

9-       Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

10-     Steril edilebilen malzemeler firma tarafından 50,00-TL sterilizasyon ücreti hastane veznemize yatırıldıktan sonra dekont ile birlikte hastanemiz sterilizasyon ünitemize teslim edilecektir.

11-     BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 22/05/2017 TARİHİNDE SAAT 13:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR.

12-     Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmime istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.

13-     Teklif edileıı ürünlerin UBB ve GMDN kodrahrın ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde,, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hakiki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

14-    Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek.değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satmaima Komisyon Başkanlığına 1 KALEM TIBBÎ SARF MALZEME ALIMI ibaresi yazılacaktır, Teklif veren firma bütün bu şartları ayrıen kabul etmiş sayılacaktır.                       /* X V

Birkan gÜS^Kn Hast.    rd.

S.N.

Malzemenin Adı

Miktarı

Birimi

Sut Kodu

Birim Fiyak

^Toplam Fiyatı

Marka UBB

1

ATRAVMATİK SPİNAL ANESTEZİ SETİ NO:25

100

ADET

 

 

 

 

EK: TEKNİK ŞARTNAME (1 SAYFA)


 

NOT: MALZEMENİN/İŞİN TESLİM SÜRESİNİN BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR.

Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1301) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalvadhsl2@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr

SEHİM UC ATRAVMATİK ANESTEZİ İĞNESİ KİT TEKNİK ŞARTNAMESİ

1 AMBALAJ: Set muhteviyatı blister ambalajda, 75x90cm (±10 cm) sıvı geçirmeyen (dublex kumaştan mamul) bohça içerisinde olmalıdır.

2.      SPİNAL İĞNE: İğne ucu 14.74° ± T derece sehim açılı olmalıdır. Sehim iç yüzeyi

derin bileylenmiş olmalıdır. Ekstra ince cidar sayesinde süratli sıvı akışı sağlanmalıdır. Sıvı akışının en kısa sürede tespiti için kristal şeffaflığında şeffaf hup’lı olmalıdır. Renle kodlu mandren olmalıdır. İğne ile şeffaf hup bağlantısı renk kodlu olmalı, bu sayede gaııge ölçüsü stiletsiz de fark edilebilmelidir. Spinal kanül 25G çapında,90±2 ve 100±2 mm uzunluğunda temin edilebilmelidir.

3.     ENJEKTÖR: Set muhteviyatında 1 adet anestezik maddenin enjekte edilebilmesi için 5 mİ. lateks içermeyen enjektör bulunmalıdır.

BLİSTER AMBALAJ İÇERİSİNDE:

4.     1 adet 20 G, 32±2mm boyunda mtradııcer olmalıdır.

5.     1 adet 18 G, 38±2mm boyunda metal filtreli aspirasyon kanülii olmalıdır.

6.     1 adet 65x80 cm (±5 cm) ölçüsünde, fonksiyon bölgesi delik, yapışma özelliği olan şeffaf operasyon örtüsü bulunmalıdır.

7.      5 (Beş) adet 7,5 x 7,5 cm ölçüsünde 8(Sekiz) katlı hidrofil gazlı bez bulunmalıdır.

8.     1 adet disposable boyama pensi olmalıdır.

9.     Ürün steril olup, üretim tarihi itibari ile en az 2 yıl, teslim tarihi itibari ile 1 yıl miadlı olmalıdır.

10. Bu teknik şartname muhteviyatında bahsi geçen (G) gaugelar ISO 9626 standardına uygun üretilmiş olmalıdır.

11. Ürün Kullanma talimatı ve zorunlu uyarılar Türkçe olmalıdır.

12. Ürün T.C.Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıtlı ve üründe “Sağlık Bakanlığı Onaylıdır” ibaresi olmalıdır.

J


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim