• İhale No
    2012/67439
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Haziran 2012 14:00
  • İdare
    Karabük Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Devlet Hastanesi -ka ra bü k
Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/67439
1-İda re nin
a) Adresi : Bayır Mah Fevzı Çakmak Cad. No: 32 78100 Karabük Merkez
Karabük
b) Telefon ve faks numarası : 3704241161 - 3704155734
c) Elektronik Posta Adresi : karabukdevlet_78@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Karabük Devlet Hastanesi-Eczane Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 5 (beş) gün içinde işe başlanarak, malzeme teknik şartnameye uygun olarak 12(oniki)ay süreyle idarenin istediği miktarda hastaneye peyder pey teslim edilecektir.Siparişin bildirilmesinden sonra istenen kadar malzeme
10 (on) içinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bayır Mah.Fevzi Çakmak Cad.No:32 Karabük
b) Tarihi ve saati : 19.06.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif Edilen Malzemenin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası Veri Tabanına Kayıt Belgesi Kayıt
Belgesi ve Sağlık Bakanlığınca Onaylı Olduğunu Gösterir Belge,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İsteklinin http:// www.huap.org.tr//ubb/ sayfasında erişime sunulan İBY EKAP (İhale Bildirimi Yazılımı) ile hazırlanan "teklif.xml" CD dosyası,
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabük Devlet Hastanesi-
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Karabük Ziraat Bankası Karabük Devlet Hastanesi Sağlık Kurumları Döner Sermaye Saymanlığı Hesabı TR 79000100042513695414 5001 Nolu IBAN Numarasına
yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda
yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın
satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük Devlet Hastanesi-Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (Yüz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tam Yüz Maskesi (Total Face) 4,000 ADET
Tam Yüz Maskesi (oranasal-Large) (ekshalasyon valfsiz) 12,000 ADET
Tam Yüz Maskesi (oranasal-Medium)(ekshalasyon valfsiz) 8,000 ADET
Galoş 48.000,000 ADET
Medikal Atlama çantası 2,000 ADET
Tansiyon Aleti 2,000 ADET
Fototerapi Gözlük (450 Nanometre Koruma Sağlayan UV Gözlük) şeffaf 4,000 ADET
Fototerapi Gözlük (450 Nanometre Koruma Sağlayan UV Gözlük) Siyah 4,000 ADET
Basınç Torbası 10,000 ADET
Koter Plağı Kablosu(reusable aml.koter cihazlarına uygun) 5,000 ADET
Bipolar Koter Kablosu (reusable aml.koter cihazlarına uygun) 6,000 ADET
Laporoskobik aletlerle uyumlu Koter Kablosu 4,000 ADET
8 mm lik Jelli Biyokimya Tüpü 100.000,000 ADET
İğne Ucu ve Holder 100.000,000 ADET
Tam Yüz Maskesi (oranasal-Large) (ekshalasyon valfli) 12,000 ADET
Tam Yüz Maskesi (oranasal-Medium)(ekshalasyon valfli) 8,000 ADET
Bronkoskop Merceği 1,000 ADET