T.C
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Antalya İli Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Atatürk Devlet Hastanesi
SAYI: SATINÂLMA/ 71.713.619 12/10/2017
ICONUî 2 KALEM MALZEME ALIMI
SAYIN:...........
Kurumlunuz için aşağıda cins ve miktarı ye özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Katııu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 16/10/2017 saat 12:00^ kadar Kurumumuz salmalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim. ■
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1- Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.
4- İhaleye hile, desise, vait. tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır. ■
5- Malzeme tesliminde teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak, benzer, muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
6- Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler değerlendirilmeyecek, değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Antalya İli Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi Komisyon Başkanlığına 2 KALEM (GÖREV YELEĞİ-KEMER) MALZEME ALIMI ibaresi yazılacaktır.
7- Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
8- Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip Kamu Hastaneleri Birliği Antalya Genel Sekreterliği Döner Sermaye Saymanlık ve Muhasebe Müdürlüğünce ödenecektir. . .
9- BU TEKLİFE DAVHT MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 16/10/2017 TARİHİNDE SAAT" 12:00’ A KADAR 0 242 345 77 82 veva 0 242 345 77 79 NOLU FAK ‘A CEVAP VERİLECEKTİR.
|
S.N. |
MALZEMENİN adi |
MİKTAR |
BİRİM |
birim fiyat |
TOPLAM FİYATI |
1 |
GÖREV YELEĞİ |
80 |
ADET |
|
|
2 |
SPİNBOARI) ÖRÜMCEK KEMER |
10 |
ADET |
|
|
i
Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1304) Faks: 0 (242) 345 77 82 e-posta: antalvadhsl2.salma@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr
HAP GÖREV YELEĞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1 .Görev yeleğinin ön yüzünde ve arka yüzünde reflektör bant bulunmalıdır.
2. Görev yeleğinin üzerinde idarenin belirleyeceği HAP görev ünvanları uzaktan okunacak büyüklükte ve şekilde reflektörlü bant üzerine yazılacak veya cırt bant ile yapışabilir şekilde olmalıdır.
3. Görev yeleklerinde telsiz ve diğer iletişim araçlarını taşımaya uygun cep bulunmalıdır.
4. Görev yeleklerinin renkleri aşağıdaki renkte olacaktır.
10 Adet ve gri rekte ,
44 Adet kırmızı,
8 Adet Mavi,
13 Adet sarı,
5 Adet yeşil renkte olacaktır.
5. Yelek bedenleri idarece belirlenecektir.
6.On tarafında cırt cırt ile ön tarafı iliklenebilmelidir.________________________
7.Yırtılmaya karşı dayanıklı naylon özelliği yüksek kkumaştan üretilmiş olmalıdır.
Mustafa UÇAR
Sivil Savurama/fpi
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|