• İhale No
    1582552
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Nisan 2018 10:00
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    02 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C. ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Ordu Fatsa Devlet Hastanesi

Sayı *.2325362/                                                                                                                     30.03.2018 Konu • Hastanemize Numaralı Acil Müdahale Arabası Kilidi Alımı DosyalD: 37042

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalma birimine bildirilmesi hususunda; Gereğini rica ederim. Satın Alma Tarih ve Saati :04.04.2018-10:00           /frf/)/!/ Mus^üULDİK™ İdari ve/m ali İşler Müdürü

Satın Alınacak Malın jf

KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşiıı Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marki)

Sut Kodu

Fiyat

/Tutar

1

ACİL MÜDAHALE ARABASI KİLİDİ

300

Adet

 

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE'GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

01 .Hastane malı alıp almamakta serbestin

2.                         Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.   Teki i ti erde marka ve Özellik belirtilecektir.

4.    Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                  Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar İ!e olur.

6.                              Malzeme1er  orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                              Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.                    Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                  Firma     faturaya temlik koydurmaz.

10.               Firma faturaya İBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Btı maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

J2.Sosyal Güvenlik Kurtımu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun ııyglın olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00-2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satiııalma(îî'saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.gov.tr

 

ACİL MÜDAHALE ARABASI KİLİDİ

GENEL İSTEK VE ÖZELLİKLER;

1- Kırmızı renkli olmalıdır.

2- Üzerinde numaraları olmalıdır.

3-  Numuneye uygun olmalıdır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim