• İhale No
    1601840
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    27 Nisan 2018 12:50
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    25 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

¥                                                                                    T.C. *i \     ORDU VALİLİĞİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ iç            Ordu Fatsa Devlet Hastanesi

Sayı : 2325362/                                                                                                                25.04.2018

Konu : Biyomedikal Tüketim Deponun ihtiyacı Olan 4 Kalem Malzeme Alımı

DosyalD: 37381

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satınalma birimine bildirilmesi hususunda; Gereğini rica ederim. Biyomedikal Tüketim Deponun İhtiyacı Olan 4 Kalem Malzeme Alımı

 
  Metin Kutusu: Mus İdari ve

Satın Alma Tarih ve Saati :27.04.2018-12:50

Satın Alınacak Malın

KDV Ha% Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

TUtar

1

EKG JELİ

500

Adet

 

 

 

 

 

2

ULTRASÖNÖGRÂFİ KAĞIDI YÜKSEK YOĞUNLUK SİYAH - BEYAZ 110 MM X 20 MM

300

Adet

 

 

 

 

 

3

HİDROJEN PEROKSİT STERİLİZASYON SOLÜSYONU % 55-60 - 140 ML

20

Adet

 

 

 

 

 

4

YÜZEY PROTEİN TESTİ

60

Adet

 

 

 

 

 

W Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE!

1.                     Hastane     malı alıp almamakta serbestîr.

2.                       Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya İade edilir.

3.                           Tekliflerde                  marka ve özellik belirtilecektir.

4.                       Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                 Malzcmclcrin       alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                             Malzcmelcr               orjinal ambalajında teslim cdiicccktir.

7.                             Malzemeler               kalem kalem teslim edilecektir.

8.                   Ödeme         hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                Firma              faturaya temlik koydurmaz.

10.             Firma               faturaya İBAN numarasınt belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kumnuı'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Wcb: www.fatsadh.gov.tr

EKG JELİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.    Hipoallerjenik olmalıdır, cildi tahriş etmemelidir.

2.    Yağ ve yağlı madde içermemelidir.

3.    Formaldehit ve tuz içermemelidir.

4.    Homojenize ve yumuşak kıvamda olmalıdır.

5.    Toksik etki yapmamalıdır.

6.    1000 mİ lik ambalajlarda olmalıdır.

7.    Malzemenin UBB’ de kayıtlı olması, T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.

8.    Metin Kutusu: tarafındanNumune üzerinden değerlendirme yapılacak ve firma getirilmelidir.

 

HİDROJEN PEROKSİT STERİLİZATÖR SOLÜSYON ŞARTNAMESİ

1.    Hidrojen peroksit solüsyonu hastanemizde bulunan sterilizatörde kullanıma uygun olmalıdır.

2.     Solüsyon 140 mİ hacminde tüplerde olmalıdır.

3.     Solüsyon haznesi cihaz tarafından barkod olarak tanınmalı ve okunmalıdır.

4.     Solüsyon haznesi cihazın yükleme bölümüne takılmaya uygun olmalıdır.

5.     Solüsyon cihazda 10 veya 20 çevrim yapmalıdır.

6.     Teklif veren firma ISO 9001 standardına sahip olmalıdır,

7.     Üretici firma CE belgesine sahip olmalıdır.

8.     Yüklenici firma ürünleri teslim ettiğinde kullanılmış olan solüsyon tüplerini geri almalıdır.


 

 

CERRAHİ ALETLER İÇİN PROTEİN KALINTI TESTİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     Cerrahi aletlerde yıkama sonrası protein kalıntısı olup olmadığım tespit için kullanılmalıdır.

2.     Hızlı sonuç vermeli ve kolay kullanılabilmelidir.

3.     Test sonucu için inkübatöre ihtiyaç duyulmamalıdır.

4.     Test materyali protein analiz çözeltisi ve sürüntü çubuklarından oluşmalıdır.

5.     Protein mevcut ise çözelti renk değişimi, hataya sebebiyet vermeyecek şekilde gözlenebilmelidir.

6.     Raf ömrü teslim tarihinden itibaren 2 yıl olmalıdır.

7.     Yorumlama panosu ürünle birlikte verilmelidir.

 

ULTRASON PRİNTER KAĞIDI (SİYAH-BEYAZ) TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-                                           Hastanemizde mevcut Toshiba Marka ultrason cihazları ile uyumlu olmalıdır.

2-                   Kağıt   110 mm x 20 m termal ve rulo şeklinde olmalıdır.

3-                                       Siyah-Beyaz     baskı yapabilmelidir.

4-                  Kağıt   orijinal ambalajında, ambalaj üzerinde son kullanma tarihi ve lot numarası olmalıdır.

5-                             Malzeme    teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl miatlı olmalıdır.

6-           Bir          rulodan en az 210 baskı alabilmelidir.

7-                      Printer           kağıtları yüksek dansıtede olmalıdır.

8-  Ürünün teslim tarihinden itibaren miadı en az iki yıl olmalıdır.

9-                 UBB    ve TITUBB kaydı olmalıdır.

10-  Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.

11-                    Teklif           edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.

Dip


 

(l.(o

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim