T.C.
KIRŞEHİR VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakanliğı-Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869 - 696 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı
TEKLİF MEKTUBUDUR
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yapılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usutii ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.
Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
e-maii: kjrsehireah.salma@sagIik.gov.tr
NOT:Teklif mektupları en geç 05T./2018-Saat: /5S?
Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
|
|
|
|
|
BıRİM |
TOPLAM |
|
—s* |
|
Hastanemiz ve bağlı birimlerinde telefon santraline bağlı 27 adet harici hatta sabit telefon haberleşme hizmeti alımı |
|
1 |
Adet |
|
|
2 |
|
Hastanemiz ve bağlı birimlerinde 250.000 Adet toplu SMS Hizmeti alım işi.(12)Aylık |
|
1 |
Adet |
|
|
EKİ: TEKNIKŞARTNAME (9 SAYFA) TOPLAM = |
|
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatian KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.
4- UBB kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından LıBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir
5- Bakanlığımız TKHK nun 09 01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince, UBB kapsamındaki malzemeler için fırmalann “ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunıııalan gerekmektedir
6- lstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kaian kişi/firmaya aittir.
8- İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Değerlendirmemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.
' "Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.
eklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmaiar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunlann SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TlTLrBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ 2018 YILI TOPLU SMS HİZMETİ ALIM İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İŞİN KONUSU:
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi her türlü faaliyetlerini SMS yolu ile ilgililerine gönderme hizmeti alım işidir. SMS alım kapsamında yıllık 250.000 adet SMS alımı yapılacaktır.
2. AMAÇ VE KAPSAM:
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinin her tür faaliyetlerini SMS yoluyla ilgililere gönderilerek bilgilendirilmesi, bu bağlamda hizmetlerin manüel olarak gerçekleşmesi için gerekli alt yapının oluşturulması ve kurumun kendi platformu içerisinde yer alacak mevcut uygulama programlarına uyumlu çalışacak yapmm mevcut alt yapıya entegresinin sağlanmasıdır.
3. GENEL ŞARTLAR:
3.1 Aynı numaraya aynı SMS’ in, belirli süre içinde birden fazla gönderimi engellenecektir.
3.2 Kurum tarafından İnternetin olduğu her yere WEB üzerinden SMS gönderme imkânı sağlamalıdır.
3.3 Masaüstü bilgisayarlarda Windows işletim sistemi aracılığı ile SMS gönderme imkânı olabilecektir.
3.4 Kullanıcı tanımlama ve yetkilendirme Farklı birimlerin aynı programı kullanması sağlanacaktır. Kullanıcı ad ve şifreler farklı tammlanabilmelidir. 7 x 24 SMS gönderme imkânı olacaktır.
3.5 SMS yazılımının tüm ekranları Türkçe olmalıdır.
3.6 Yazılımı kullanan birimler adres defteri oluşturabilmeli, bu adres defterinde birden fazla gruplama yapabilmelidir.
3.7 Mesaj kuyruğunda gönderilmeyi bekleyen SMS’ler gerekli görüldüğünde kullanıcı tarafından iptal edilebilmelidir.
3.8 SMS uygulaması kullanan Müdürlüklere/yetkili kişilere program kullanımı konusunda eğitim verilmelidir.
3.9 SMS API Servisi hizmeti sayesinde kurum otomasyon programlan tarafından SMS'leri göndermeyi desteklemeli .•
3.10 Yüklenici, kurumun teknik personeli ile iletişim halinde olacak ve proje ile ilgili tüm bilgileri vermekle yükümlüdür.
3.11 Gönderilen SMS’lere Türkçe karakter desteği verilecektir. Abonelere ulaşan metinler Türkçe karakter olacaktır.
3.12 Gönderilen mesajda en az 150 karakter 1 mesaj olarak değerlendirilecektir. Uzun SMS desteği ile 612 karaktere kadar SMS gönderimi sağlanacaktır. Uzun SMS abonelere tek bir metin şeklinde ulaşacaktır. Ücretlendirilmesi ise mesaj uzunluğuna göre
JniversHesi
^ ^vşar YAĞMURf
Elektronik Mühendisi
3.13 Alfanümerik başlık desteği sağlanmalı ve abone numarasıyla gönderim yapılabilmelidir.
3.14 Alfanümerik başlıkla gönderimlerde SMS'm sonuna eklenecek operator kodu otomatik olarak eklenmelidir.
3.15 Gönderilen SMS Paketlerinin durum bilgisini detaylı raporlama (iletilen, beklemede olan ve telefon numarası hatalı olan numaraların raporları ayn ayrı alınmalı) ile sonuçlarım görme İmkânı sağlanmalı
3.16 İletilmeyen SMS'ler için ücret talep edilmemeli (SMS kotasından duşülmemelıdir).
3.17 Kurumun belirleyeceği doğum günü, özel günler, evlilik yıldönümü vb. kutlamaları SMS’ler otomatik gönderilebilmelidir.
3.18 Aynı anda farklı numaraya farklı içerikte mesaj gönderme imkânı olmalı. Aynı anda birden fazla GSM numarasına her birine aynı veya ayn içerikli SMS gönderimini desteklemelidir.
3.19 Çoklu SMS gönderim listesinde yanlış olan numara olsa dahi diğer numaralara SMS gönderimi engellenmemelidir.
3.20 Hastanemizde kullanılan Hastane Bilgi Yönetim Sistemi HBYS yazılım ile uyumlu olarak çalışabilmelidir. HBYS üzerinden yapılan SMS gönderimi ile ilgili detaylı sorgulama ve raporlamalar sorunsuz olarak almabilmelidir.
3.21 Yapılacak olan SMS ihalesine Bilgi Teknolojileri ve iletişim Kurumu'ndan kullanım kapsamında yetkilendirilmiş İşletmeci lisansı bulunan Türkiye içinde hizmet veren Mobil ve Sabit Telefon İşletmecileri teklif verebilir.
3.22 Yüklenicinin Bilgi Güvenliği Yönetim Altyapısını oluşturmuş bilgi güvenliği kornişim da en az IS027001 sertifikalarına sahip olmalı ve teklifle birlikte sertifikalarını sunmalıdır.
3.23 Kurumdan gelen eğitim talepleri sözleşme süresince yerinde karşılanacaktır.
3.24 Aynı anda her numaraya farklı içerikte mesaj gönderme imkânı olabilecektir.
3.25 Hazır veri tabanım rehbere yükleme olanağı bulunacaktır.
3.26 Yüklenicinin işi şartnameye uygun yapmadığının tespit edilmesi halinde yüklenici yazılı olarak ikaz edilir. Hastane tarafından, verilen hizmetten memnun olmama dunmmnda sözleşmeyi tek taraflı iptal etme yetkisi vardır. Bu durumda sadece kullanımın yapıldığı aya kadar olan ödeme yapılacaktır.
3.27 Yüklenici tarafından Web Ara yüzü ve WEB Service tarafından gönderim yapılacaktır.
3.28 Teklif edilen fiyat her aya eşit miktara bölünerek 12 ayda ödenecektir.
3.29 SMS kullanımı havuz şeklinde olacak ve aylık kullanımı farklılık gösterebilecektir. 12 ayda bitirilmemsi durumunda kalan SMS ler yıl bitmiş olsa bile kullanılmaya devam edilecektir. Bunun için ilave ücret ödenmeyecektir.
3.30 12 aylık süre dolmadan satm alman SMS bitmesi durumunda ilave SMS aynı fiyat üzerinden alınabilecektir.
4. GÜVENLİK VE GİZLİLİK
4.1 Yüklenici, kurumdan aldığı bilgileri belirtilen amaç dışında kullanamaz, çalı şan lan dahil üçüncü şahıslara iletemez ve aktaramaz. Gizlilik hükümlülüğü sözleşmenin sona ermesinden
sonrada devam edecektir. Yüklenici veri tabanım sözleşmenin sona ermesiyle kuruma iade edecektir.
4.2 Yüklenici kurum tarafından sağlanan bilgilerin doğruluğu açısından herhangi bir sorumluluğu olmamakla beraber sağlanan bilgilerin doğru ve eksiksiz olarak ilgililere aktarımından sorumludur.
4.3 - Kurum tarafından iletilen bilgilerin tamamı gizlilik kapsamında değerlendirilecektir.
5. SİSTEM UYUM SÜRECİ:
5.1. - Kurum ihale süreci öncesi SMS sistemlerinin entegre edilmesi gereken veri taban lan ve/veya uygulamalar var ise bu veri tabanları ve/veya uygulamaların yapısı ve gerekli olacak teknik bilgileri, hali hazırda kullanmakta olduğu SMS sistemi varsa, yine SMS sisteminin işleyişi ile ilgili teknik bilgileri ve sisteme entegrasyon için gerekebilecek test verilerini işe başlama tarihinden önce yüklenici ile paylaşacaktır. Bu paylaşım, Sistem Uyum Çalışmalarının aksamaksızın tamamlanabilmesini sağlayacak şekilde gerçekleştirilmelidir.
5.2. - Yüklenici ancak kurumun kullandığı yapı ve sistemleri inceledikten sonra sunmuş olduğu Gönderim Araçlarını kurum ihtiyaçları doğrultusunda adapte edebilir. Gönderim Araçlarının kurum sistemlerine adaptasyonu sağlandıktan sonra yüklenici, kurum sistemlerine kurulum yapmak için hazır hale gelmiş olacaktır.
1. KURUM : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi
2. İŞİN ADI: Sabit Telefon Haberleşme Hizmeti Alımı
3. İŞİN KONUSU : Kurum harici hatların iletişimini sağlamak
4. İŞİN KAPSAMI : Kamu Hastaneleri Başkanlığı, Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı birimlerinde telefon santraline bağlı 27 adet harici hatlannm erişimini kapsamaktadır.
5. KISALTMALAR VE TANIMLAR:
BTK : Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunu
PRI/ISDN(Integrated Services Digital Network ISDN) : Tümleşik Hizmetler Sayısal Şebekesi
DDI /DID : Doğrudan Dahili Arama
Ulaşılamama Durumu : Arama çağrısının yüklenici operatörün POP noktasına diğer operatörlerden geldikten sonra İdare yerleşkelerine kurulu olan santrale, yerleşke bağlantı arızalan hariç ulaştırılamaması durumudur.
STH : Sabit Telefon Hizmeti THK : Toptan Hat Kiralama
6. YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK ESASLAR:
6.1 Sabit Telefon Ses Hizmeti 6.1.1.
|
Tablo-1 |
Alınacak Hizmetin Adı/Türü |
Hizmet Süresi (12 Aylık) |
Birimi |
A Tipi şehir içi Görüşme |
28.000 |
Dakika |
A Tipi Şehirlerarası Görüşme |
52.000 |
Dakika |
A Tipi Sabit Telefondan GSM Abonesi ile Görüşme |
40.000 |
Dakika |
A Tipi Uluslar arası Görüşme |
100 |
Dakika |
A Tipi Özel Servis Görüşmesi(444 lü hat) |
1100 |
Dalska |
Tablo-2
Yukarıda Tablo-1 ve Tablo-2’ de belirtilen aylık ortalama konuşma süreleri 2017 yılı Eylül, Ekim, Kasım ve Aralık ile 2018 yılı Ocak, Şubat ve Mart ayı ortalamasına göre hesaplanmış yaklaşık değerdir. Maksimum konuşma süresi son 6 ay içinde 2018 yılı Ocak ayında 11.540 dakika olmuştur. Konuşma süreleri yıl içerisinde aylara göre değişiklik göstereceği dikkate alınması gerekmektedir. Tablo-1 de görüldüğü gibi aylık ortalama konuşma süresi 10.200 dakika, yıllık toplam konuşma süresi yaklaşık [■Oû dalâkâsihes ap 1 anmıştı
"f 1 ■ -iJJ-kİ ti
Mühandisi /
6.1.2. Son 7 aylık konuşma süreleri dikkate alınarak aylık 10.000 dakika ve yıllık 120.000 dakika havuz sistemi yada konuşma ücretlendirilmesi dakika bazlı fiyat teklifte kabul edilecektir. Dakika bazlı fıyatlandırmada aylık 10.000 dakikaya tekabül eden 12 aylık fiyatına göre değerlendirilecektir.
6.1.3. Yüklenici tarafından sözleşme kapsamında sağlanacak hizmetler, 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanununa, ilgili yönetmelik, Bakanlar Kurulu Kararlan, Yönetmelik, Tebliğ ve Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu Kurul Kararlarına ve diğer mevzuata uygun olmalı ve bununla ilgili bilgileri İdareye vermekle yükümlüdür.
6.1.4. Yüklenici Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nca yetkilendirilmiş olmalıdır.
6.1.5. İşin süresi sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 12 aydır. İş süresince bu şartnamede belirtilen kalite hedeflerinin en az birine uyulmaması veya ses kalitesi yönü ile sorun yaşanması halinde idari şartnamede belirtilen ceza işlemi uygulanacaktır. Sözleşme Yükleniciden kaynaklanan nedesferden dolayı feshedilmesi durumuna İdarenin uğrayacağı her türlü zarar Yükleniciden tanzim edilecektir.
6.1.6. STH ve THK hizmeti için operatör yüklenici tarafından sabit ücretler; hat kira bedeli , konuşma ücretleri; şehiriçi, şehirlerarası, milletlerarası özel servis görüşmesi (Ücretsiz olanlar hariç 444) ve GSM yönüne ücretler dahil fiyat teklifi verilecektir. Fiyatlar KDV hariç ve ÖİV dahil olarak belirtilecektir. Sözleşme bitimine kadar teklif edilen ücretler uygulanacaktır.
6.1.7. İsteklinin teklif mektubunda, sabit ücret, paket ücreti vb. ayrı ayrı belirtilecek ama her şey dahil toplam maliyet gösterilecektir. Teklif işin tamamı için verilecek belli kısmı için verilmeyecektir. En uygun teklifin tespitine yönelik değerlendirme toplam maliyet üzerinden yapılacaktır.
6.1.8. Telefon arama sistemi için gerekli olan her türlü hat kira ve benzeri ücretler Yüklenici firma tarafından karşılanacak olup teklif edilen fiyat haricinde herhangi bir ücret talebinde bulunulmayacaktır.
6.1.9. Yüklenici Bilgi Teknolojisi ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından belirlenen kapsamda, kendi şebekesini kullanmalı yada mevcut şebekeyi kullanma yetkisi olduğunu belgelendirmelidir. Yüklenici diğer bir servis sağlayıcılarla yapılması gereken ara bağlantılarını tamamlamış olmalıdır. İdareye kurulması gereken cihaz var ise diğer servis sağlayıcılarının şebekeleri ile uyumlu olacaktır. Sonradan çıkan uyuşmazlıklardan İdare sorumlu olmayacaktır.
6.1.10. Yüklenici İdarenin telefon numaralarında herhangi bir değişiklik olmayacak şekilde gerekli çalışmaları yapacak ve sözleşme süresi sonunda İdarenin farklı bir operatör ile anlaşması batinde tefefbn numaralarının yeni operatöre aktarılması konusunda üzerine düşen yükümlülüğü herhangi bir ücret talebinde bulunmadan yerine getirecektir.
6.1.11. Sözleşme süresi dolsa bile yeni operatöre aktarma yapılana kadar yüklenici tarafından telefonlar kesilmeyecek ve hizmet kesintisiz devam edecektir. Sözleşme süresini aşan konuşma ücreti eskitarifefen ödenecektir.
6.1.12. İdarenin yapacağı şehiriçi, şehirlerarası, milletlerarası ve GSM aramalarında çevrilecek numaranın önüne ilave numara eklenmeden arama yapılabilecek ve aranan tarafta arayan numara görünecek olup, bunun dışmda ilave herhangi bir numara görünmeyecektir.
6.1.13. Yüklenici, ses iletişimini kesintisiz ve problemsiz olarak sağlanmasından ve gerekli tedbirlerin alınmasından sorumludur.
6.1.14. Yüklenici tüm illere, ülkelere erişim sağlamakla yükümlüdür. Yüklenici bu doğrultuda BTK tarafından belirlenen kapsamdaki ilgili servis sağlayıcılar ile yapılması gereken ara bağlantdanm alte^j^ {jçfl^iittsypn altyapısı ile kesintiye mahal vermeyecek şekilde tamamlanmış olmalıdır.
|
Elektrik Rektronik Mühendisi
6.1.15. Yüklenici tarafından telefon santrallerinin kullanma özelliği olan konferans, çağn bekletme, arayan numarayı gösterme gibi özellileri sağlamalıdır. Özel hizmet numaralan (155, 112,171,184 vb) aramalarda kısıtlama bulunmamalıdır.
6.1.16. Yüklenici, sözleşme süresince kurumsal sabit telefon hizmeti ile ilgili idarenin belirleyeceği teknik personele teknik destek verecektir.
6.1.17. Yüklenici Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’ nun (BTK) ses, telekomünikasyon hizmetlerine yönelik olarak belirleyeceği ve değiştireceği hizmet kalitesi standartlarına geçişi, hiçbir ek maliyet talep etmeden, BTK tarafından belirlenen sürede gerçekleştirmekle yükümlüdür.
6.1.18. Yüklenici, 7/24 ulaşılabilecek bir çağn merkezi numarası ve burada teknik destek verebilecek bir ekip bulunmalıdır. İdare bu çağn merkezine çağn atabiliyor olmalıdır. İstekli çağn merkezin in bulunduğu ve numarasını ihale dosyasında sunmak zorundadır.
6.1.19. İhaleyi kazanan yüklenici, şartnamelerde belirtilen hususları uygulamakla yükümlüdür. Şartnamede belirtilmeyen hususlarda Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun ilgili yönetmelikleri, tebliğleri ile 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve ilgili yönetmelikleri geçerlidir.
6.1.20. Yüklenici fatura ile birlikte tüm telefon numaralarının fatura icmalini ve fatura tarihleri arasında görüşme ücretlerini, görüşme süresini ve çağn detaylarım İdare’ye sunmak zorundadır.
6.1.21. Yüklenici arayan ve aranan numaralan, arama zamanı konuşma süresi, konuşma ücretini ve ayrıntılı fatura bilgilerini her ay idareye sunmalı yada İdare tarafından yetkilendirilen kişilere web sayfası üzerinde ayrıntıyı görebilme imkanı vermelidir.
6.1.22. Yüklenicinin, yurt içi ve yurt dışı hizmetlerinde, A-Tipi ses hizmeti verme lisansına sahip olması gerekmektedir. Bu konudaki belgeleri ihale dosyasmda bulundurmak zorundadır.
6.1.23. Sabit telefon hat anzası durumunda, anzamn takibi ve sonuçlandırılması Yüklenici tgrafmrfan yapılacaktır. Yüklenici konu ile ilgili İdareye bilgi verilecektir.
6.1.24. Yüklenici anzaya müdahale konusunda hangi yol izleyeceği, anzayı nasıl çözeceği konuşanda ihale dosyasmda ayrıntılı bilgi vermek zorundadır. Yüklenici firma kendi ekibi dışında farklı bir ekip tarafından anzaya müdahale etme durumu söz konusu ise bu konudaki sözleşme ve anzaya mrirfairale. süresini belirten resmi belgeyi ihale dosyasmda bulundurmak zorundadır. İhale komisyonu tarafından anzaya müdahale etme durumu dikkate alınacaktır.
6.1.25. Aylık dönem faturalama itiraz edilen telefon hatları için, yüklenici tarafından başvuru tarihini izleyen en geç 10 ( On ) iş günü içinde gerekli inceleme yapılarak sonuçlandırılır. İnceleme sonuçlan idareye yazılı olarak bildirilir. İnceleme sonucuna göre itirazın haklı bulunması halinde^ itiraza konu telefon numarasına dair fazla olarak tahsil edilen bedel idareye üç ( 3 ) iş günü içinde iade ftdfKr veya idarenin onay vermesi halinde bir sonraki döneme ait faturadan mahsup edilir. Uyuşmazlığın devamı halinde, konu ile ilgili mevzuatlar dahilinde işlem yapılır. Yüklenicinin kendisine ait veya fotefon numaralarım çalıştırdığı telefon santralinde herhangi bir sebeple telefon konuşma sürelerinin sıfırlanması (bilgi kaybı ) halinde aynı telefon hattından geriye dönük normal çalışma dönemine ait altı ( 6 ) aylık Hnmmin aylık ortalama görüşme süresi tutan kadar tahakkuk yapılır. Telefon hattının geriye dönük altı ( 6 ) aylık normal kullanma süresi olmaması halinde, anzadan sonraki sağlam çalışan altı ( 6 ) aylık dönemin aylık ortalamasına göre tahakkuk yapılır.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TELEFON LİSTESİ
|
TELEFON SAYISI: 27 |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|