T.C.
KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869 -755 Kırşehir
Kona: Hizmet/Malzeme Alımı 25.04.2018
Hasta Adı : AYŞE KESİMER (10465-18) TEKLİF MEKTUBUDUR
![]() |
Hastanemiz Tel: 0386 213 4515 Dahili: 1879 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
NOT:Teklif mektupları en ge<^fc?./><.T"f/2018-Saat: Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
SIRA NO: |
U.B.B. KODU |
MALZEMENİN CİNSİ |
Sut Kodu |
MİKTARI |
BıRıM FİYAT |
TOPlAM FİYAT |
|
1 |
|
AP1350 (Değişik:RG-05/08/2015-29436/ 36-a md. Yürürlük:05/08/2015) PARMAK PRİMER M TP - BAŞ TÜM BOYLAR CoCr/TİTANYUM |
AP1350 |
1 |
ADET |
|
|
2 |
|
AP1360 (Değişik:RG-05/08/2015-29436/ 36-a md. Yürürlük:05/08/2015) PARMAK PRİMER MTP - FALANGEAL KOMPONENT TÜM BOYLAR CoCr/TİTANYUM |
AP1360 |
1 |
ADET |
|
|
3 |
|
AP1370 (Değişik:RG-05/08/2015-29436/ 36-a md. Yürürlük:05/08/2015) PARMAK PRİMER MTP - İNSERT TÜM BOYLAR UHMW POLİETİLEN |
AP1370 |
1 |
ADET |
|
|
4 |
|
AP1380(Değişik:RG-05/08/2015-29436/ 36-a md. Yürürlük:05/08/2015) PARMAK PRİMER MTP - METATARSAL KOMPONENT TÜM BOYLAR CoCr/TİTANYUM |
AP1380 |
1 |
ADET |
|
|
TOPLAM |
|
NOT: Ameliyatta yukarıdaki malzemelerin kullanılmam düşünülmektedir.
Ancak ameliyat esnafında vakanın durumuna göre kullanılacak mateme vada tavlarında değişiklik olabilir. Malzeme sayılarının artman durumunda en avantajlı fiyatı % ertn firmanın . fazla kullanılan kalem tein haşlancıcta teklif ettiği fiyattan fazla kullanılan malzeme adet çarpımım fatura edecektir. Malzemeler Biribiri tle Bütünlük Arz Ettiğinden Set Halinde Alınmalıdır.
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve TOrk Lirası olarak verilecektir.
2- Siiinti. kazıntı ve imza kaşe bulunmadan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en lasa sûrede satmaktı a birimine gönderilecektir.
4- UBB kapsamında ytr alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi Üretici/İthalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmekledir.
5- Bakanlığının TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazıları gereğince. UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların ** TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.
6- tstekiilcr listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sötkunusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşana ve tüm ulaşan giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8*ldaremizmnl/hU7neti alıp almamakta veya bir kısmım almakta serbesttir. Firmalar teklif vermekle bu hOkmO kabul etmiş sayılır.
9- Değerlendirmemiı kalem kalem, yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.
10- Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşana v.b.giderler firmaya aittir.
11- Tetdif veren firma S.U.T.hükümlerl gereğince İdare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş şaşılır.
12-Alanlar Acil ihtiyaçlanmua yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif sermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Ahm uhtesinde kalan firma aluna ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile jlgiM olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından . hasta nema idaresi bu kayıtlan esas almayarak. anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod vt SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri Cdeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alan yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14-Son teklif verme süresi İçerisinde teslim edilmey en teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş saydır.
15- BakanlığunızT.KH.K Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayıh yazıları gereğince, firmaların teklif edilen ürünlarin satmalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) durumunun uygun olması, haıtaya kullanıldığı tarihte ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmekledir. Bu nedenle satmalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapdacak olup .özellikle başlaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde, malzeme bedelleri İlgili firmanın ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kurum um uza teklif >ermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.
16- Ameliyat sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura İlgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek, fatura ön tarafına hasta adı soyadı. kullanılan malzemelerin adı SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatla kullanılan malzemelere alt bar kodlan eksiksiz olarak yaptştuılmahdtr. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 ebahnda boş kağjda kalan barkodlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik bar kodlu faturalar teslim alınmayarak, Ugili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir. ) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGKya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli UgUİ firmaya ödenmeyerek. hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Fiıma iş bu alan İçin teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alan uhtesinde kalan firma alana konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez, yada faturası kargo, posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgüide firma İdaremizden herhangi bir hakytda alacak talep etmey ecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hakyada alacak talebinde bulunmayacağımda iş bu alıma iştiraketmekie kabul etmiş sayılır.
* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :
TOTAL PARMAK PROTEZİ ŞARTNAMESİ
1. Malzeme 4 (dört) parçadan oluşmalıdır.
2. Metatarsal artiküler kompanent'in yivi ile MTP baş tek parça haline getirilerek çakılmalıdır
3. Phalanx kompanent'in yivi ile total insert birleştirilerek tek parça halinde çakılabilmelidir.
4. Metatarsal companent ve MTP başın çakılabilmesi için Metatarsal anterior kesi yapılmalıdır.
5. Sistem çimentosuz çakılabilir özellikte olmalıdır
6. Sistemin en az 4 (dört) boyu bulunmalıdır
7. Sistem tutunmayı sağlamak amacıyla kumlama kaplı olmalıdır.
8. Sistem istenildiğinde hem parsiyel hem total kullanımına uygun özellikte olmalıdır.
9. Sistemin uygulanabilmesi için metatars ve phalanxa pançlama yapılmalıdır.
10. Malzemenin CE belgeleri ve sut kaydı bulunmalıdır.
AP1350 1 ad.
AP1360 1 ad.
AP1370 1 ad.
AP1380 1 ad.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|