2594
HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60 - 2 [DÖNER SERMAYE]
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda ismi ve miktarı belirtilen cihazlar/ malzemeler satın alınacaktır. Ekteki şartnameye uymak kaydıyla son teklif veya yaklaşık maliyet (sadece Doğrudan Temin alımları için Son Teklifinizi belirtiniz.) oluşturmak amacıyla proforma talep etmekteyiz. Satınalma sürecinde kullanabileceğimiz proforma faturayı firma kaşesi ve yetkili imzasıyla birlikte mail (satinalma@hastaneksu.com), faks yoluyla (344 3004061) veya kargo ile gönderilmesi hususunda; Gereğini Rica ederim.
Son Teklif Tarihi 14.05.2018 00:00:00 Ödeme Süresi (Gün)
Alım Türü : Doğrudan Temin / 22-D
|
A B |
||||||
Sıra No |
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
Birimi |
Miktarı |
Teklif Edilen Birim Fiyat |
Teklif Edilen Birim Toplam Fiyat |
SUT Kodu |
UBB Kodu |
1 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI NO:7 |
Adet |
7000,00 |
|
|
|
|
2 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI NO:7.5 |
Adet |
10000,00 |
|
|
|
|
3 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI NO:8 |
Adet |
7000,00 |
|
|
|
|
4 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ NO:8 |
Adet |
6000,00 |
|
|
|
|
5 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ NO:7 |
Adet |
6000,00 |
|
|
|
|
6 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ NO:7.5 |
Adet |
6000,00 |
|
|
|
|
7 |
BESLENME KATETERİ NO: 10 |
Adet |
5000,00 |
|
|
OR1580 |
|
8 |
BESLENME KATETERİ NO: 8 |
Adet |
5000,00 |
|
|
OR1580 |
|
9 |
BESLENME KATETERİ NO: 6 |
Adet |
5000,00 |
|
|
OR1580 |
|
10 |
END.TUP NO:3,5 BALONSUZ DISP |
Adet |
1000,00 |
|
|
OR2780 |
|
11 |
END.TUP NO:4 BALONSUZ DISP |
Adet |
1000,00 |
|
|
OR2780 |
|
12 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI NO:8.5 |
Adet |
2000,00 |
|
|
|
|
TOPLAM : |
61000,00 |
|
|
|
Firma Adı- Soyadı / Ticaret unvanı Kaşe ve İmza
2- Teklif edilen ürünün markasının ve fiyatının geçerlilik süresi belirtilmelidir.
3- Teknik Şartnameye uygun olarak teklif verilmelidir. Uygun olmadığı durumlarda ayrıca uygunsuzluğun nedeni bildirilmelidir.
4- İlgili alımları http://onlinehastane.ksu.edu.tr/HbysWeb/ESatinAlma/Sonuclanmamislar.aspx adresinden takip edebilirsiniz.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Avşar Mah. Tel :0(344) 300 34 34
Batı Çevreyolu Blv. No: 251/A 46040 - Onikişubat/Kahramanmaraş
v J 9 9 Faks : 0(344) 300 40 61
E-Posta :satinalma@hastaneksu.com
2594
HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60 - 2 [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.05.2018
K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU
|
|
|
|
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI (7-7,5-8-8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Pudralı olmalıdır ve Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir.
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaralan belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class İla) sahip olmalıdır.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
19- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
20- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI NO:7.5 10000 Adet
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI (7-7,5-8-8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Pudralı olmalıdır ve Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir.
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaralan belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class İla) sahip olmalıdır.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
19- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
20- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
2594
HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60 - 2 [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.05.2018
K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU
|
|
|
|
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI (7-7,5-8-8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Pudralı olmalıdır ve Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir.
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaralan belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class İla) sahip olmalıdır.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
19- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
20- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ NO:8 6000 Adet
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ (6,5-7-7,5-8-8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
19- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
20- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
2594
HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60 - 2 [DÖNER SERMAYE]
08.05.2018
K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU
|
|
|
|
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ (6,5-7-7,5-8-8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
19- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
20- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ NO:7.5 6000 Adet
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ (6,5-7-7,5-8-8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
19- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
20-
![]() |
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
2594
HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60 - 2 [DÖNER SERMAYE]
08.05.2018
K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU NAME
FEEDİNG TUP (BESLENME KATATERİ) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Enteral beslenme uygulamasında nazogastrik kullanım için uygun özellikte olmalı
2. Hastanın konforunu sağlayacak, uygulama kolaylığı getirecek ve uzun süreli (20-25 gün ) hiç değişmeden kullanımı sağlayacak şekilde non-toksik tıbbi PVC'den imal edilmiş olmalı ikili giriş (Y konektor) özelliği ile gerektiğinde farklı amaçlar için (Yıkama, ek ilaç takviyesi vb.) kullanılabilmelidir. 3. Uzunluğu 50±5 cm. olmalıdır, (nazojejunal uygulamalarda kullanabilmek için) Uzunluğu belirten işareti olmalıdır. Tamamı radyoopak olmalı
3. Ürünün numaraları 6 Fr. 8 Fr. 10 FR olmalıdır.
4. Katater üzerinde işaretlenmeye yardımcı çizgi ve numara olmalıdır.
5. Ürünün bitiminde, sondanın yutturulmasını kolaylaştıran ve mide lokalizasyonunu sağlayan bir ağırlık ünitesi / rehber tel içermeli
6. Bolus üstünde, beslenme sıvısının sindirim sistemine akacağı delikler, tıkanma riskini minimuma indirecek şekilde farklı lokalizasyonlarda ve birden fazla sayıda bulunmalı
7. Su ile kayganlaşan (lubricant) özelliği taşımalı
8. Ambalaj üzerinde imal, sterilizasyon ve son kullanma tarihi yazılı olmalı, teslim edilen malın son kullanma tarihi en az 2 yıl olmalıdır.
9. Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
10. Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
11. Ürün, TSE ve CE belgesine (class İla) sahip olmalıdır.
12. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır,
13. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
14. Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
15. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
16. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılmalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
17. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
8 OR1580 BESLENME KATETERİ NO: 8 5000 Adet
FEEDİNG TUP (BESLENME KATATERİ) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Enteral beslenme uygulamasında nazogastrik kullanım için uygun özellikte olmalı
2. Hastanın konforunu sağlayacak, uygulama kolaylığı getirecek ve uzun süreli (20-25 gün ) hiç değişmeden kullanımı sağlayacak şekilde non-toksik tıbbi PVC'den imal edilmiş olmalı ikili giriş (Y konektor) özelliği ile gerektiğinde farklı amaçlar için (Yıkama, ek ilaç takviyesi vb.) kullanılabilmelidir. 3. Uzunluğu 50±5 cm. olmalıdır, (nazojejunal uygulamalarda kullanabilmek için) Uzunluğu belirten işareti olmalıdır. Tamamı radyoopak olmalı
3. Ürünün numaraları 6 Fr. 8 Fr. 10 FR olmalıdır.
4. Katater üzerinde işaretlenmeye yardımcı çizgi ve numara olmalıdır.
5. Ürünün bitiminde, sondanın yutturulmasını kolaylaştıran ve mide lokalizasyonunu sağlayan bir ağırlık ünitesi / rehber tel içermeli
6. Bolus üstünde, beslenme sıvısının sindirim sistemine akacağı delikler, tıkanma riskini minimuma indirecek şekilde farklı lokalizasyonlarda ve birden fazla sayıda bulunmalı
7. Su ile kayganlaşan (lubricant) özelliği taşımalı
8. Ambalaj üzerinde imal, sterilizasyon ve son kullanma tarihi yazılı olmalı, teslim edilen malın son kullanma tarihi en az 2 yıl olmalıdır.
9. Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
10. Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
11. Ürün, TSE ve CE belgesine (class İla) sahip olmalıdır.
12. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır,
13. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
14. Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
15. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
16. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılmalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
17. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
OR1580 BESLENME KATETERİ NO: 6 5000 Adet
FEEDİNG TUP (BESLENME KATATERİ) TEKNİK ŞARTNAMESİ
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
TALEP NO: 2594
TALEP ADI : HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60 - 2 [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.05.2018
TALEP YERİ : K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU TEKNİK ŞARTNAME
1. Enteral beslenme uygulamasında nazogastrik kullanım için uygun özellikte olmalı
2. Hastanın konforunu sağlayacak, uygulama kolaylığı getirecek ve uzun süreli (20-25 gün ) hiç değişmeden kullanımı sağlayacak şekilde non-toksik tıbbi PVC'den imal edilmiş olmalı ikili giriş (Y konektor) özelliği ile gerektiğinde farklı amaçlar için (Yıkama, ek ilaç takviyesi vb.) kullanılabilmelidir. 3. Uzunluğu 50±5 cm. olmalıdır, (nazojejunal uygulamalarda kullanabilmek için) Uzunluğu belirten işareti olmalıdır. Tamamı radyoopak olmalı
3. Ürünün numaraları 6 Fr. 8 Fr. 10 FR olmalıdır.
4. Katater üzerinde işaretlenmeye yardımcı çizgi ve numara olmalıdır.
5. Ürünün bitiminde, sondanın yutturulmasını kolaylaştıran ve mide lokalizasyonunu sağlayan bir ağırlık ünitesi / rehber tel içermeli
6. Bolus üstünde, beslenme sıvısının sindirim sistemine akacağı delikler, tıkanma riskini minimuma indirecek şekilde farklı lokalizasyonlarda ve birden fazla sayıda bulunmalı
7. Su ile kayganlaşan (lubricant) özelliği taşımalı
8. Ambalaj üzerinde imal, sterilizasyon ve son kullanma tarihi yazılı olmalı, teslim edilen malın son kullanma tarihi en az 2 yıl olmalıdır.
9. Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
10. Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
11. Ürün, TSE ve CE belgesine (class İla) sahip olmalıdır.
12. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır,
13. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
14. Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
15. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
16. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılmalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
17. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
10 0R2780 END.TUP NO:3,5 BALONSUZ DISP 1000 Adet
ENDOTREKEAL TÜP KAFSIZ TEK KULLANIMLIK TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Kolay görünen uzunluk işaretleri ve x-ray opak çizgi bulunmalıdır.
2- Materyali optimal termal sensiviteye sahip olmalı, hastaya uygulandığında formu bozulmam alıdır ve transparan olmalıdır.
3- Murpy distal uç açıklığı bulunmalıdır.
4- Konnektörü 15 mm olmalıdır.
5- Değişik boylarda (2-2,5-3-3,5-4-4,5-5) istenilen sayılarda temin edilmelidir.Steril ve tek tek paketlenmiş olmalı ve paketin üzerinde üretim ile son kullanım tarihleri bulunmalıdır.
6- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaralan belirtilmelidir.
7- Ürün, TSE ve CF. belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
8- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
9- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
10- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
11- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
11- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
12- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
12 0R2780 END.TUP NO:4 BALONSUZ DISP 1000 Adet
ENDOTREKEAL TÜP KAFSIZ TEK KULLANIMLIK TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Kolay görünen uzunluk işaretleri ve x-ray opak çizgi bulunmalıdır.
2- Materyali optimal termal sensiviteye sahip olmalı, hastaya uygulandığında formu bozulmam alıdır ve transparan olmalıdır.
3- Murpy distal uç açıklığı bulunmalıdır.
4- Konnektörü 15 mm olmalıdır.
5- Değişik boylarda (2-2,5-3-3,5-4-4,5-5) istenilen sayılarda temin edilmelidir.Steril ve tek tek paketlenmiş olmalı ve paketin üzerinde üretim ile son kullanım tarihleri bulunmalıdır.
6- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaralan belirtilmelidir.
7- Ürün, TSE ve CF. belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
8-
![]() |
HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60 - 2 [DÖNER SERMAYE]
08.05.2018
K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU
verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
9- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
10- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
11- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
11- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
12- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
13 STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI NO:8.5 2000 Adet
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI (7-7,5-8-8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Pudralı olmalıdır ve Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir.
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaralan belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class İla) sahip olmalıdır.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
19- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
20- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
1. KOMİSYON ÜYESİ 2. KOMİSYON ÜYESİ 3. KOMİSYON ÜYESİ 4. KOMİSYON ÜYESİ 5. KOMİSYON ÜYESİ
İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|