2595
HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60-3 [DÖNER SERMAYE]
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda ismi ve miktarı belirtilen cihazlar/ malzemeler satın alınacaktır. Ekteki şartnameye uymak kaydıyla son teklif veya yaklaşık maliyet (sadece Doğrudan Temin alımları için Son Teklifinizi belirtiniz.) oluşturmak amacıyla proforma talep etmekteyiz. Satınalma sürecinde kullanabileceğimiz proforma faturayı firma kaşesi ve yetkili imzasıyla birlikte mail (satinalma@hastaneksu.com), faks yoluyla (344 3004061) veya kargo ile gönderilmesi hususunda; Gereğini Rica ederim.
Son Teklif Tarihi 14.05.2018 00:00:00
Ödeme Süresi (Gün) 180
Alım Türü : Doğrudan Temin / 22-D
|
A B |
||||||
Sıra No |
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
Birimi |
Miktarı |
Teklif Edilen Birim Fiyat |
Teklif Edilen Birim Toplam Fiyat |
SUT Kodu |
UBB Kodu |
1 |
SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO:8 |
Adet |
7000,00 |
|
|
|
|
2 |
SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO:12 |
Adet |
3000,00 |
|
|
|
|
3 |
SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO:16 |
Adet |
2000,00 |
|
|
|
|
4 |
SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO: 6 |
Adet |
10000,00 |
|
|
300220 |
|
5 |
SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO:14 |
Adet |
15000,00 |
|
|
|
|
6 |
AĞIZ BAKIM SETİ (GÜNLÜK KULLANIM İÇİN) |
Adet |
3000,00 |
|
|
301210 |
|
7 |
KANÜL IV NO 20 (PEMBE) |
Adet |
20000,00 |
|
|
OR2510 |
|
8 |
KANÜL IV NO 22 (MAVİ) |
Adet |
15000,00 |
|
|
OR2510 |
|
9 |
ENTERAL BESLENME POMPA SETİ TORBALI |
Adet |
2500,00 |
|
|
300780 |
|
TOPLAM : |
77500,00 |
|
|
|
Firma Adı- Soyadı / Ticaret unvanı Kaşe ve İmza
2- Teklif edilen ürünün markasının ve fiyatının geçerlilik süresi belirtilmelidir.
3- Teknik Şartnameye uygun olarak teklif verilmelidir. Uygun olmadığı durumlarda ayrıca uygunsuzluğun nedeni bildirilmelidir.
4- İlgili alımları http://onlinehastane.ksu.edu.tr/HbysWeb/ESatinAlma/Sonuclanmamislar.aspx adresinden takip edebilirsiniz.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Avşar Mah. Tel :0(344) 300 34 34
Batı Çevreyolu Blv. No: 251/A 46040 - Onikişubat/Kahramanmaraş
v J 9 9 Faks : 0(344) 300 40 61
E-Posta :satinalma@hastaneksu.com
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
TALEP NO: 2595
TALEP ADI : HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60-3 [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.05.2018
TALEP YERİ : K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU TEKNİK ŞARTNAME
1 SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO:8 7000 Adet ASPİRASYON SONDASI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sonda şeffaf ve pvc'de yapılmış olmalıdır, bükülme ve rotasyon hareketini yapmaya elverişli olmalıdır.
2- Konektör kısmı renkli PVC'den yapılmış olmalıdır.
3- Sondalar 6-8-10-12-14-16-18 French ölçülerinde olmalıdır.
4- Sondanın uzunluğu 6 Fr numarada konektörden itibaren 40 (+/-1) cm olmalıdır.
5- Sondanın uzunluğu 10-12-14—16-18 numaralarda konektörden itibaren 50-52 (+/-1) cm olmalıdır.
6- Uç kısmına yakın çapraz yerleştirilmiş doku emilimini önleyen iki yan delik bulunmalıdır.
7- Uç kısmı kapalı, yuvarlatılmış, esnek ve atravmatik olmalı hastaya zarar vermemelidir.
8- Konnektör dişi olmalıdır.
9- Sondalar tek kullanımlık ve tekli stril ambalajda olmalıdır.
10- Sondalar oral ve nazal kullanıma uygun olmalıdır.
11- Sodalar nontoksik ve apirojen özellikte olmalıdır.
12- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
13- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
14- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
15- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
16- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
17- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
2 SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO:12 3000 Adet ASPİRASYON SONDASI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sonda şeffaf ve pvc'de yapılmış olmalıdır, bükülme ve rotasyon hareketini yapmaya elverişli olmalıdır.
2- Konektör kısmı renkli PVC'den yapılmış olmalıdır.
3- Sondalar 6-8-10-12-14—16-18 French ölçülerinde olmalıdır.
4- Sondanın uzunluğu 6 Fr numarada konektörden itibaren 40 (+/-1) cm olmalıdır.
5- Sondanın uzunluğu 10-12-14—16-18 numaralarda konektörden itibaren 50-52 (+/-1) cm olmalıdır.
6- Uç kısmına yakın çapraz yerleştirilmiş doku emilimini önleyen iki yan delik bulunmalıdır.
7- Uç kısmı kapalı, yuvarlatılmış, esnek ve atravmatik olmalı hastaya zarar vermemelidir.
8- Konnektör dişi olmalıdır.
9- Sondalar tek kullanımlık ve tekli stril ambalajda olmalıdır.
10- Sondalar oral ve nazal kullanıma uygun olmalıdır.
11- Sodalar nontoksik ve apirojen özellikte olmalıdır.
12- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
13- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
14- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
15- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
16- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
17- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
3 SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO:16 2000 Adet ASPİRASYON SONDASI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sonda şeffaf ve pvc'de yapılmış olmalıdır, bükülme ve rotasyon hareketini yapmaya elverişli olmalıdır.
2- Konektör kısmı renkli PVC'den yapılmış olmalıdır.
3- Sondalar 6-8-10-12-14—16-18 French ölçülerinde olmalıdır.
4- Sondanın uzunluğu 6 Fr numarada konektörden itibaren 40 (+/-1) cm olmalıdır.
5- Sondanın uzunluğu 10—12—14—16—18 numaralarda konektörden itibaren 50-52 (+/-1) cm olmalıdır.
6- Uç kısmına yakın çapraz yerleştirilmiş doku emilimini önleyen iki yan delik bulunmalıdır.
7- Uç kısmı kapalı, yuvarlatılmış, esnek ve atravmatik olmalı hastaya zarar vermemelidir.
8- Konnektör dişi olmalıdır.
9- Sondalar tek kullanımlık ve tekli stril ambalajda olmalıdır.
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
TALEP NO: 2595
TALEP ADI : HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60-3 [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.05.2018
TALEP YERİ : K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU TEKNİK ŞARTNAME
10- Sondalar oral ve nazal kullanıma uygun olmalıdır.
11- Sodalar nontoksik ve apirojen özellikte olmalıdır.
12- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
13- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
14- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
15- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
16- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
17- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
4 300220 SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO: 6 10000 Adet ASPİRASYON SONDASI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sonda şeffaf ve pvc'de yapılmış olmalıdır, bükülme ve rotasyon hareketini yapmaya elverişli olmalıdır.
2- Konektör kısmı renkli PVC'den yapılmış olmalıdır.
3- Sondalar 6-8-10-12-14—16-18 French ölçülerinde olmalıdır.
4- Sondanın uzunluğu 6 Fr numarada konektörden itibaren 40 (+/-1) cm olmalıdır.
5- Sondanın uzunluğu 10-12-14—16-18 numaralarda konektörden itibaren 50-52 (+/-1) cm olmalıdır.
6- Uç kısmına yakın çapraz yerleştirilmiş doku emilimini önleyen iki yan delik bulunmalıdır.
7- Uç kısmı kapalı, yuvarlatılmış, esnek ve atravmatik olmalı hastaya zarar vermemelidir.
8- Konnektör dişi olmalıdır.
9- Sondalar tek kullanımlık ve tekli stril ambalajda olmalıdır.
10- Sondalar oral ve nazal kullanıma uygun olmalıdır.
11- Sodalar nontoksik ve apirojen özellikte olmalıdır.
12- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
13- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
14- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
15- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
16- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
17- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
5 SONDA ASPİRASYON (KATETER) NO:14 15000 Adet ASPİRASYON SONDASI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sonda şeffaf ve pvc'de yapılmış olmalıdır, bükülme ve rotasyon hareketini yapmaya elverişli olmalıdır.
2- Konektör kısmı renkli PVC'den yapılmış olmalıdır.
3- Sondalar 6-8-10-12-1^16-18 French ölçülerinde olmalıdır.
4- Sondanın uzunluğu 6 Fr numarada konektörden itibaren 40 (+/-1) cm olmalıdır.
5- Sondanın uzunluğu 10-12-14—16-18 numaralarda konektörden itibaren 50-52 (+/-1) cm olmalıdır.
6- Uç kısmına yakın çapraz yerleştirilmiş doku emilimini önleyen iki yan delik bulunmalıdır.
7- Uç kısmı kapalı, yuvarlatılmış, esnek ve atravmatik olmalı hastaya zarar vermemelidir.
8- Konnektör dişi olmalıdır.
9- Sondalar tek kullanımlık ve tekli stril ambalajda olmalıdır.
10- Sondalar oral ve nazal kullanıma uygun olmalıdır.
11- Sodalar nontoksik ve apirojen özellikte olmalıdır.
12- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
13- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
14- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
15- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
16- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
17- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
TALEP NO: 2595
TALEP ADI : HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60-3 [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.05.2018
TALEP YERİ : K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU TEKNİK ŞARTNAME
gidilebilir.
6 301210 AĞIZ BAKIM SETİ (GÜNLÜK KULLANIM İÇİN) 3000 Adet
AĞIZ BAKIM SETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Dudak ve ağız temizliği amacıyla kullanıma uygun olmalıdır.
2- Hipoallerjik olmalı, pH değeri nötr olmalıdır.
3- Tahriş etmeden dudak ve ağız içi temizliği etkin yapabilecek ağızda toksik etkisi olmayan, sünger kısmı ve tutma çubuğu olmalıdır.
4- Ağız bakım setinin içinde en az 20 adet tutma çubuğu olmalı ve tutma çubuğunun sünger kısmı kesinlikle çıkmamalı
5- Süngeri ve tutma çubuğunu bastırarak temizlemeye (basınca) uygun şekilde yapılmış olmalıdır.
6- Tutma çubuğu kolay kırılmayacak basınca dayanıklı materyalden yapılmış olmalıdır.
7- Sünger kısmı çubuğun sadece başını değil etrafını da saracak şekilde geniş olmalıdır
8- Antiseptik özelliğine ek olarak ağız mukozasını tahriş etmeden ağız içinde kalan gıda artıklarını parçalayıp temizleme özelliğine sahip enzim/enzimler içermelidir.
9- Nemlendirici kremi/jeli 15 ml+-5 olmalıdır.
10- Nemlendirici kremi/jeli dudağı uzun süre nemli tutmalıdır.
11- Nemlendirici kremi sürüldükten sonra dudakta beyaz bir tabaka oluşturmamalıdır.
12- Ağızda iyi tat ve hoş koku bırakmalıdır.
13- Teklif eden firmaların fiyatlarının eşit olması halinde hidrojen peroksit içermemesi tercih nedeni olacaktır.
14- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir.2 adet numune gönderilmelidir.
15- Teklif edilen ürünle birlikte, ürünü tanıtıcı katolog veya broşür verilmeli ayrıca ürünün kutusu içerisinde kullanımı ile ilgili teknik ve uyarıcı nitelikte bilgiler içeren bir kullanım kılavuzu bulunmalıdır.
16- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SOK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaralan belirtilmelidir.
17- Ürün. TSE ve CE belgesine (elass Ha) sahip olmalıdır.
18- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
19- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
20- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
21- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
22- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
OR2510 KANÜL IV NO 20 (PEMBE) 20000 Adet
KANÜL IV
(14-16-18-20-22-24-26) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Kanül kısmı Virgin TEFLON (PTFE) olmalıdır.
2- Kanül X- ray ışınlarına karşı gömülü radio opak özelliği taşımalıdır.
3- Serum infüzyonu sırasında dışarıdan ilaç verilebilmesini sağlayan musluk port yer almalıdır. Port kapaklı olmalıdır.
4- Port kısmında ilacın geri kaçmasına izin vermeyecek şekilde, bir valf sistemi yer almalıdır.
5- IV Kanülün Luer-Lock kapağı bulunmalı ve uygulama sırasında kan ile temasını engelleyici bir konumda olmalıdır.
6- IV Kanülün tespitini kolaylaştırmak için yanlarında yumuşak ve rahat açılabilen kanatlar olmalıdır.
7- Renk kodlu olmalı, çapları dünya standartlarına uygun olmalıdır.
8- İğne plastik kılıfı damara girerken çelik iğne ile uyumlu olmalıdır.
9- Plastik kılıf, delik ya da çatlak olmamalıdır.
10- Yapısal özelliği nedeniyle damara ve dokuya zarar vermemeli, kolayca girmeli damara girerken plastik kılıf büzülmemeli, geriye kıvrılmamak , plastik kılıf uç kısmı dümdüz kesilmiş olmamalı, giderek yuvarlatılmış olmalıdır.
11- IV kanülün vidalı kapağı bulunmalu ve serum seti, kan seti step-cock ve vb. bağlantılarla uyumlu olmalıdır.
12- IV kanülün koruyucu kapağının dış ucu kapalı olmalıdır.
13- IV kanülün tespitini kolaylaştırmak için yanlarında kanatlar ve dikiş deliği olmalıdır.
14- İntraket ambalajı steriliteyi bozmayacak şekilde kolay açılabilir olmalıdır.
15- Steril tek paketlerde olmalıdır.
16- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
17- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
18- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
19- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
20- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
21- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
TALEP NO: 2595
TALEP ADI : HASTANE GENEL İHTİYACI ÜÇRETLİ SARF 60-3 [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.05.2018
TALEP YERİ : K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU TEKNİK ŞARTNAME
gidilebilir.
8 OR2510 KANÜL IV NO 22 (MAVİ) 15000 Adet
KANÜL IV
(14-16-18-20-22-24-26)
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Kanül kısmı Virgin TEFLON (PTFE) olmalıdır.
2- Kanül X- ray ışınlarına karşı gömülü radio opak özelliği taşımalıdır.
3- Serum infüzyonu sırasında dışarıdan ilaç verilebilmesini sağlayan musluk port yer almalıdır. Port kapaklı olmalıdır.
4- Port kısmında ilacın geri kaçmasına izin vermeyecek şekilde, bir valf sistemi yer almalıdır.
5- IV Kanülün Luer-Lock kapağı bulunmalı ve uygulama sırasında kan ile temasını engelleyici bir konumda olmalıdır.
6- IV Kanülün tespitini kolaylaştırmak için yanlarında yumuşak ve rahat açılabilen kanatlar olmalıdır.
7- Renk kodlu olmalı, çapları dünya standartlarına uygun olmalıdır.
8- İğne plastik kılıfı damara girerken çelik iğne ile uyumlu olmalıdır.
9- Plastik kılıf, delik ya da çatlak olmamalıdır.
10- Yapısal özelliği nedeniyle damara ve dokuya zarar vermemeli, kolayca girmeli damara girerken plastik kılıf büzülmemeli, geriye kıvrılmamak , plastik kılıf uç kısmı dümdüz kesilmiş olmamalı, giderek yuvarlatılmış olmalıdır.
11- IV kanülün vidalı kapağı bulunmalu ve serum seti, kan seti step-cock ve vb. bağlantılarla uyumlu olmalıdır.
12- IV kanülün koruyucu kapağının dış ucu kapalı olmalıdır.
13- IV kanülün tespitini kolaylaştırmak için yanlarında kanatlar ve dikiş deliği olmalıdır.
14- İntraket ambalajı steriliteyi bozmayacak şekilde kolay açılabilir olmalıdır.
15- Steril tek paketlerde olmalıdır.
16- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
17- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
18- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
19- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
20- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
21- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
300780 ENTERAL BESLENME POMPA SETİ TORBALI 2500 Adet
ENTERAL BESLENME POMPA SETİ (MAMA SETİ) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Steril paketlenmiş olmalıdır.
2. Tek kullanımlık olmalıdır.
3. 2000 ml kapasiteli olmalıdır.
4. Malzemelerin kullanıldığı sürede kullanılman üzere 100 adet enteral marna pompası teslim edilmelidir, pompaların arıza durumunda firma azami 2 hafta içerisinde tamirini yapmalı veya yenisini temin etmelidir.
5. Voliim skalasj torbanın üstünde yer almalı ve kolayca izlenebilmelidir.
6. Tüm nazogastrik sondalarla, peg kataterleriyle uyumlu olmalıdır.
7. Set üzerinde akış hızını kontrol edecek haznesi olmalıdır.
8. Torbanın doldurmayı kolaylaştıran ağzı ve kapağı torbanın en üst kısmına sterilize edilmiş olmalıdır.
9. İhaleyi kazanan firma set ve pompalar ile ilgili gerekli eğitim desteğimi verecektir. İlk kurulum firma tarafından yapılacaktır.
10. Ürünün, TC. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal BİİJİ bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında U-JH ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
11. Ürün, TSE ve CE belgesine (class İla) sahip olmalıdır.
12. Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir, Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir.. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
13. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda ha'.asız üretilen seri sarf malzeme ile eri geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
14. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazıl, bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
15. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlere yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltim yoluna gidilebilir
1. KOMİSYON ÜYESİ 2. KOMİSYON ÜYESİ 3. KOMİSYON ÜYESİ 4. KOMİSYON ÜYESİ 5. KOMİSYON ÜYESİ
İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|