• İhale No
    1625608
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Mayıs 2018 09:00
  • İdare
    Aydın Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    24 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

 

T.C.

AYDIN VALİLİĞİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Söke Fehime Faik KOCAGÖZ Devlet Hastanesi

 

 

Sayı : 81866290-930/                                                                                                                        24.05.2018

Konu: Fiyat hak.                                                             

           

            Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesinin ihtiyacı olan miktarları ve özellikleri aşağıda gösterilen Beyin Cerrahi sarf malzemeler, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22. Maddesinin (f) bendi gereğince Birim Fiyat üzerinden satın alınacaktır.

            KDV hariç aşağıda istenen şartları taşıyan teklifinizi 25.05.2018 tarihi saat 09:00’a kadar Hastanemize kapalı olarak ulaştırılması veya 0.256.512.46.94 nolu faksa gönderilmesini rica ederim.

 

 

 

                             Uz.Dr.Mustafa İKİZEK

                                                                                                                                                 Baştabip

 

 

 

 

Tlf: 0.256.518.23.61/2104

Faks: 0.256.512.46.94

1- İhale konusu mal Hastane Ambarına teslim edilecek olup, nakliye, vergi, resim, harç ve sigorta yükleniciye aittir

2- İhale konusu mal için KDV hariç fiyat verilecek olup, rakam ve yazı ile belirtilecektir.

3- Alımın ve teklifin geçerlilik süresi 30 gündür. Malın tamamı tek seferde alınacaktır.

4- Aldığımız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığımızı bildiririz.

5- İhale konusu işle ilgili olmak üzere İdaremizce yapılacak / yaptırılacak diğer işlerde İdaremiz çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olunamaz.

6- Ödeme Muayene ve Kabul Komisyonu raporunun oluşturulmasından sonra Fatura tarihinden itibaren en geç yüzyirmi (120) gün içinde Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince yapılacaktır.   Sözleşme yapıldığı takdirde ödemeye esas olacak meblağ üzerinden %0. 9,48 (Bindedokuznoktakırksekiz) oranında sözleşme bedeli alınacaktır.

7- İSTEKLİLER TEKLİF ETTİKLERİ ÜRÜNLERİN SAĞLIK BAKANLIĞI İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASI TARAFINDAN ONAYLANMIŞ ÜRÜN NUMARASINI (BARKOD NUMARASINI) VE ÜRÜNÜN MARKASINI TEKLİFLERİNDE YAZILI OLARAK BELİRTECEKLERDİR. (09.01.2007 tarih ve 26398 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki ürünler) (Bu yönetmelikler dışında kalan ürünler için UBB kaydı aranmayacaktır.)

8-Alınacak mal KISIM TOPLAMLARINDA EN DÜŞÜK fiyat esasına göre değerlendirilecek olup, alınacak mal sipariş verildikten sonra şartnamede belirtilen ameliyat gününden 1 (bir) gün önce Kurumumuza teslim edilecektir.

9- Teklif veren firmalar İstenilen tüm koşulları kabul etmiş sayılır.

10- Alınacak malın özellikleri:  Aşağıda ve Ekli Teknik Şartnamelerde belirtilmiştir.

Hasta Adı: Sadinaz Altıntaş-Mesude Göktaş

 

BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU

S.N

Birim fiyata esas iş kaleminin adı

SUT Kodu

UBB Kod No

Miktarı

B.Fiyatı

Top. Fiyatı

---

1.KISIM

----

-----

-----

-----

-----

1

Aksiyel Konnektör

 

 

10 Ad.

 

 

---

2.KISIM

----

-----

-----

-----

-----

2

Mini Plak (Düşük Profilli Plak Sistemi)

 

 

4 Ad.

 

 

3

Mini Vida (Düşük Profilli Plak Sistemi)

 

 

16 Ad.

 

 

 Firma Adı

                                                                                                                                              Kaşe-İmza

LOMBER PLAK SİSTEMİ ŞARTNAMESİ

 

1.      İmplantların tamamı titanyumdan imal edilmiş olmalıdır.

2.      Lomber modüler plak vida kafalarına direk olarak monte edilebilmelidir.

3.      Plak üzerindeki vida başı boşluğu uzun eksene paralel olarak genişletilmiş olmalı böylece birbiri arasında değişik mesafeler bulunan vidalara bağlantı sağlanabilmelidir.

4.      Açılandırılabilir Plaklar uygulanan vertebra segmentine uygun olacak şekilde cerrahın seçmesine izin verecek seçenekler halinde, lordoz, kifoz aynı zamanda lateral ve medial de hiçbir el aleti gerektirmeden implantasyona izin vermelidir.

5.      Üst üste geçen plaklar lordotik ve kifoz açıya izin vermelidir.

6.      Plaklar vidanın üzerine oturtulduktan sonra vidanın listezis kısmının kırılmasına izin vermelidir.

7.      Small, Medıum, large ölçüleri bulunmalıdır.

8.      Plaklar birbirine Ardisik tek bir Vida aparatı ile eklenebilmeli, lateral, medyale hareketi sağlayacak kiltleme mekanizasıi bulunmalı,  istenildiğinde sirasiyla 3,  5,  8, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 60, 70, 80, 90, 95, 100, 105, 110, 120, 125, 130, 140, 150, 160, 170,180 dereceye kadar acılanabilip multifonksiyonel kilitleme  aparatıyla sabitlenebilmelidir.

9.      Sistem içerisinde 2 ve 3 vida deliğine sahip 16 farklı boyda tek parça olmalıdır.

10.  Komsu segment hastalıklarında bir üst , alt seviye  Vida ekleme, çıkarma ameliyatlarında lomber plağın kilitli uzatma alternatifi bulunmalıdır.

11.  Sistemde zor durumlarda  daha geniş hareket alanı sağlamak üzere lateralize  bloklar bulunmalıdır.

12.  Sistemin polyaxial vidaları çift noktadan kırılabilen spondylolisthesis vidası olmalıdır.

13.  Sistemin redüksiyon işlemleri tamamlandıktan sonra vida başları kırılabilmelidir.

14.  Hemisphericalpedikülerscrew çapları; 4,0-4,5-5,0,-5,5-6,2- 6,5-7,0-7,5 mm olmalıdır.

15.  Vida boyları 20mm’den başlayıp 80mm’ye kadar 5’er mm artarak bulunmalıdır.

16.  Sistemde kanüllü vidalar 4,0-4,5-5,0-5,5-6,0-6,2-6,5-7,0-7,5-8,0-8,5 çapında ve 20mm’den 60mm’ye kadar boyda olmalıdır.

17.  Multiaksiyel ve monoaksiyel 40mm-50mm-60mm-70mm-80mm-90mm-100mm bağlantı seçenekleri olmalıdır

18.  Sistem sayesinde farklı noktalardaki vidaların stabilizasyonunu istenen açıda verebilmelidir.

19.  Sistem ardışık ve ardışık olmayarak istenildiği kadar seviye bırakarak stabilizasyonu sağlayabilmelidir

20.  Sistem istenildiği açıda hiçbir el alet gerektirmeden sakrum bölgesinde açılanmalıdır ve farklı bir implant kullanmadan, birbirine eklemeye gerek olmadan kullanılmaya izin vermelidir.

21.  Set içerisinde 3, 5, 8, 10, 20, 25, 30 derece lordotik, kifoz eğimleri verilmiş çiftli Plaklar bulunmalıdır.

22.  Sakrumda20,25,30 derece acılanma yapabilen aynı zamanda laterale, medyale 15 dereceden 180 dereceye kadar acılanabilen Sakrum plağı bulunmalıdır.

23.  Tüm malzemeler üzerinde imalatçı firmanın adı veya amblemi bulunmalıdır.

24.  Tüm malzemeler oda sıcaklığında saklanabilmeli ve uygun konteynerlerde taşınacak ve saklanabilecek şekilde olmalıdır.

25.  Tüm implant ve uygulama seti uygun konteynerlerde tespit edilmiş şekilde bulunmalıdır.

26.  Tüm malzemeler ve konteynerler sterilizasyona dayanıklı olmalıdır.

27.  Sistemin biyomekanik ve dinamik testleri yapılmış olmalıdır. İhale sırasında ibraz etmelidir.

28.  Sistemin Marka tescil belgesi bulunmalıdır.

29.  Sistemin ürün sorumluluk poliçesi bulunmalıdır. İhalede ibraz edilmelidir.

30.  İmplantların CE belgesi olmalıdır.

31.  İmplantlar ulusal bilgi bankasına kayıtlı olmalıdır.

 

Sut Kodu Listesi:

I vida                          : 102.130

Rijit Plak                    : 102.855

Transver Bağlantı       : 102.300

  

 

 

 

 

DÜŞÜK PROFİL PLAK SİSTEMİ

1-PLAKLAR

Düz Plaklar; 2 delikli plaklar (8-12mm merkez aralıkta), 4 delikli plaklar (6-8-10mm merkez aralıkta), 6 delikli plaklar (12 mm) ve 8-16-18-30 delikli plaklar olmalıdır.

L plaklar; Sağ ve sol olmak üzere 4 delikli ( 6-8-10-12 mm merkez aralığında), 5 delikli (12 mm merkez aralığında) olmalıdır.

T plaklar; 4 delikli (8-12 mm merkez aralığında), 5 delikli (10mm merkez aralığında), 6 delikli ve double 6 delikli plaklar olmalıdır.

Y plakalar; 5 delikli (12-16 mm merkez aralığında),double 6 – 7 delikli ve 6 double (8 mm merkez aralığında) plaklar olmalıdır.

Orbital Plaklar; 4-6-8-10 delikli plaklar olmalıdır.

Beşgen Kanallı Plakalar; Çapları 7mm-10mm-14mm olmalıdır.

Kare Plaklar; 4-6-8-24 delikli olmalıdır.

Dikdörtgen Plaklar,4-6-8-24 delikli olmalıdır.

NeuroGapPlakları; Small, medium, large seçenekleri olmalıdır.

NeuroSub-temporalPlaklar; Small ve large seçenekleri olmalıdır.

Düz Mesh Plaklar; 60x60x0.1mm,120x60x0.1mm,120x120x0.1mm,60x60x0.2mm,120x60x0.2mm,120x120x0.2mm ebatlarda olmalıdır.

Delikli Mesh Plaklar;80x50x0.3mm,80x50x0.6mm ebatlarda olmalıdır.

2-VİDALAR

+ (artı)Başlı Vidalar; 1.6mm çapında (3-4-5-6-7-8-9-11-13-15-17-19mm) uzunluklarında,1.9mm çapında (5-7-9-11mm) uzunluğunda hem self tapping özellikte hem de self drilling özellikte vidalar olmalıdır.

# (kare) Başlı Vidalar; 1.6mm çapında (3-4-5-6-7-8-9-11-13-15-17-19mm) uzunluklarında.1.9mm çapında (5-7-9-11mm) uzunluğunda hem self tappinghemde self drilling özellikte vidalar olmalıdır.

3-CERRAHİ SET

Set içerisinde plak kesici, plak tutucu, plak bükücü, plak sabitleyici kanal tutuculu, vida sürücü, vida tutucu,sabit vida sürücü,mesafe ölçer 30 mm ye kadar,1.3 drill 31-34-47-50mm uzunluğa kadar,

4-Set içerisinde tüm implant ve el aletlerinin ayrı ayrı yerleri olmalı ve isimleri yazmalıdır.

5-Tüm plaklar 1.6mm ve 2.0mm kalınlığında olmalıdır.

6-Tüm implantlar, titanyum materyalden imal edilmiş olmalıdır.

7- Yüklenici firma, teslim edilen ürünler ile birlikte vaka esnasında gerekli cerrahi uygulama set, aparat ve aksesuarlarını temin etmelidir. Cerrahi uygulama setleri şu özellikte olmalıdır;

a. Cerrahi uygulama aletleri ve sistem implantları, korunması ve steril edilmesi için özel sterilizasyon kapları içinde olmalıdır.

b. Cerrahi uygulama aletleri, kolay kullanılabilir özellikte olmalıdır.

8. Teklif edilen ürünlerin tamamı, MR görüntülemede ferro manyetik etki oluşturmayacak özellikte olmalıdır. Teklif edilen ürünlerin ve enstrumanların tamamı birbiri ile uyumlu olmalıdır.

9. Yüklenici firma, vereceği ürün ölçülerini kliniğin ihtiyaçlarına göre belirleyecek, sonradan kullanım durumuna göre kullanıcılarda kalan değişik ölçülerdeki ürünleri istenilen ölçüdeki ürün ile değiştirmeyi kabul edecektir.

10. Ürünler, CE belgesine sahip olmalı ve CE işareti ürün üzerinde belirtilmiş olmalıdır.

11. Yüklenici firma, ürünlerin vaka esnasında steril şartlarda sunumunu sağlamalı ve ürünlerin parti seri (LOT) numarası ürün tesliminde yazılı olarak sunulmalıdır.

12. Malzemeyi teklif eden firma, distribütörlük veya yetkili satıcı belgesini ibraz etmelidir.

13. Üretici firma tarafından teslim edilen malzemelerin orijinal olduğu, firma kodları, üretim parti seri numaraları (LOT no) ve teslim edilen adetleri belirtir liste ile yazılı olarak garanti edilmiş olmalıdır.

14.Son kullanma tarihi, teslim tarihinden başlamak üzere en az 2 yıl olmalıdır.

15.Teklif edilen ürünler, ulusal bilgi bankası onayına sahip olmalı, onaylı ürün (barkot) numarası teklif ile birlikte sunulmalıdır.

16.Yüklenici firma, ürünlere ait marka adı, barkot numarası üretici firma adı, varsa model numarası, firmaya ait malzeme kodu bilgilerini teklif ile birlikte sunmalı ve ayrıca ürün ile birlikte teslim etmelidir.

17.Sistemin ürün sorumluluk poliçesi bulunmalıdır.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim