• İhale No
    1645209
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    20 Haziran 2018 15:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    20 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869 - 1012

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

Hasta Adı :                               ADEM YEĞİN (14879-18)

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğt.ve Araş.Hast. ihtiyaç: olan aşağıda cins ve miktar: yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax ile yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0388 213 45 15 Dahili: 1879

Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

2018-Saat: "f ^

Metin Kutusu: TDPLAM
FİYAT
NOTıTeklif mektupları en geç Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

MALZEMENİN CİNSİ

 

 

 

 

 

 

TOPLAM

EKİ: TEKNİK ŞARTNAME

NOT: AmeEvatta yukarıdaki mabemclerin kullanılması düşünülmektedir.

Ancak amelivat esnavında vakanın durumuna göre kullanılacak mal/cmc vada sayılarında deliklik olabDIr. Mubeme sayılarının artması durumunda cn avanlailı fıvatı veren firmanın , farla kuOaııJan kalem İçin had.uniK»a teklif eltifri fiyattan fazla kullanılan malzeme adet çarpanını fatura edecektir. Malzemeler Birihiri 1le Bütünlük Arr Eniğinden Set Halinde Alınmalıdır.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-      Teklif Birim Fi vatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-      Süinrt. kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

3- Numune istenildiği taktirde numune cn kısa sürede satınalma birimine günderüecektir.

4-     UBB     kaptanımda yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydiyeleri! olmayıp, teklifi üretiri ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üre t id veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                 BakanbgımuTRfiK    nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kaplamındaki mahemder için firmaların "TIBBİ TİHA?. SATIŞ VFRİ VETKRl.tl İK BEt/îFt EKİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-        Ufeklflcr   listedeki bürün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif ve re bilirle r.

7-         Sözkonusu  alımla ilgili tüm vergj-resbn ve harçlar, kargo tayıma ve tüm ulxşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişl’firmaya aittir.

&-ldarcmiz malhametl alıp almamakta bir konmu almakta serbnftir.Firmalsr teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

9-              Değerlendirmemiz kalem kalem, yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına g5re yapılabilecektir.

10-          MalremcIer Depo tcalimldJr.Depoya taşınman ile ilgili tüm t**ıma v.b.gklerier firmaya aittir.

11-     Teklif veren firma S.V.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş saydır.

12-Alımlar Acü ShtiyaçJanmıza yönefik olduğundan . idaremiz tarafından verilen sipariş snnrası belirtilen gün içerisinde tesliman yapılmavan ürünler İçin idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar tekfif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayıbr.

13-    Abm    uhtesinde kalan firma abma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SIT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmalından sorumludur. Ceri ödeme kurumu barkod vc SUT kndlarının eşleştirilme*] ile ilgili olarak TİTUBB kayıtiarmı esas almadığından. hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kotunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri üdeme yapmaması halinde oİıçan zarar nedeniyle İdare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek. ödeme yapılsa büe tespit edilen zararm tamamı abm yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

14-             Son teküfvcrme süresi İçerisinde teslim edümeven tekliOer değerlendirmeye atamayacaktır. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

15-           Bakanlığıma    T.K.H.K. Başkanbğmın 27.11 2015 tarih ve 00O15701269 sayılı yazılan gereğine* , firmaların teklif edilen ürün larin satınalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) durumunun uygun olması. hastaya kullanıldığı tarihle ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satınalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup , özellikle hastaya y&ndik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde, malzeme bedelleri ilgili firmanın Ödemelerinden kesilerek Ugjli hastane döner sermave hesaplarına gelir kavdedflecektir. Firmalar kuruntumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş savılır.

16-        Ameliyat   sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan mabrmelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın vapıldığ; tarih yazılmak suretivle kesilerek. fatura ön tarafına hasta adı soyadı, kullandan malzemelerin adı .SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan ma kemelere ait barkudları eksiksiz olarak v apıştırılma lıdır. Barkod sayuı fazla olup fatura arka yüıe.vûıe sığmadığı taktirde ise A4 e halında boş kağıda kalan barkodlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 ğün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim atamayarak, Ügili firmaya resmi yazı ile iade edüccckdr. ) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu haa lanın taburcu olman durumunda . fatura bedeli SGKya fatura edilemez ise söz knnmu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeverek . ha-tlane dSner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için tekfif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır. Abm uhtesinde kalan firma abma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturamı kc»mcz. yada kestiği halde idaremiıe belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez, yada faturası kargo , posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmavacağj gibi, belirlilen zamanda idaremize tesfim edibneven fatura bedelleri ile ilgilide Grma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmevrcektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda iş bu abma İştirak etmekle kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİM İZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :

TENDOH TEKNİK ŞARTNAMESİ

-Ürün insan kaynaklı olmalıdır.

- Ürün alim\ yapılan donör 45 yaş altı ©kaa-Jıdır*

-Ürün boyu en az 150 mm, blok ölçüsü en az 25 mm olmalıdır.

-Ürün donmuş olarak soğuk zincirde temin edilmelidir.

-Gerekli tüm serolojik testlerden ve kimyasal işlemlerden geçirilmiş olmalıdır.

- İlave bir işlem yapılmaksızın kullanıma hazır olmalıdır.

-Ürün çift kat steril ambalajla paketlenmiş olmalıdır.

-Ürün gama sterilizasyon yöntemiyle steril edilmiş olmalıdır.

-Ürün üzerinde doku numarası ve son kullanma tarihini belirten etiket bulunmalıdır.

- AATB ve FDA kalite belgelerine haiz olmalıdır.

- Ürün saklama ömrü en az 3 yıl olmalıdır.

SUT KODU. ;AG2 65.0


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim