• İhale No
    1645297
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    20 Haziran 2018 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    20 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C. KIRŞEHİR VALtLtĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğitim vc Araştırma Hastanesi

 

       
   

Kırşehir

20.06.2018

 
 

Sayı: 75990205-869 -1014

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BihİiM

■ toplam

1

 

AG2650 TENDON, YALNIZ TENDON Tüm boy ve kalınlıklar

AG2650

1

ADET

 

 

TOPLAM

 

               

 

EKİ: TEKNİK ŞARTNAME

 

 

 

NOT: Ameliyatta vukandaki malzemelerin kuDanılmaa düıünütmrktcdir.

Metin Kutusu: n artmağı durumundaMetin Kutusu: -en firmanın. fa/b kulbnıbn kakm kin hasbnguta teklif elîjfciAncak amellvat cumamda vakanın durumuna e3re kullanılacak mal/emc vatla sayılarında devitildik olabilir. Mal/<

rc faıla kulbnıbn malzeme adet çarpımını fatura edecektir. Mul/cmeler Blriblri far Bütünlük Arz Kttigtndrn Set Halinde Alınmabdır.

 

 

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-              Teklif Birim Fiyattan KDV Hariç vc Türk Lirası olarak verilecektir.

2-      Silinti,    kazıntı vc İmza kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmeye abnmayacaknr.

3* Numune İıtenSdiğj tiklinle numune en tosa »ürede saünalma birimine gönderilecektir.

4-     UBB     kaptanımda yer alan ürünlerin lek babına UBB kaydı jtttrfl olnuyıp, teklifi ürellcilthabtçı firma dışında verm flrmabr İçin, üretiri veya İthalatçı tarafından UBB dc alt bayii olarak tanımlanmış olmasa gerekmektedir.

5-         Bakanlığım iz TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 ««yılı yanlan gereğince, UBB kaptanımdaki malzemeler İçin firmaların " TIBBİ fİHA? SVTIS Vhfil VF.TKRI İl İK BFI.GFLKUİNİ de Icklifkri İle birlikte sunmalan gere km r kİ? d ir.

6-       lslckiBer   listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kakmkrc teklif verebilirler.

7-         S8zkonu»u  abmb OgSI tüm vergl-resim vc harçlar, kargo tabıma ve lüm ub>ım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kabn ldji'firmaya aittir.

8-        tdarrmfz    mallıizmeti ahp almamakta veya bir kısmıru almakla serbesti ir.Firmalar leklif vermekle bu hükmü kabul elmiş »ayılır.

9-  1)  eyerlendirmemiz kakm kalem . yada işin bütünlük arz etmesi bakımından loplam ti ya t csauna göre vapılablkerktir.

10-         Malremekr  Depo tcslimidir.Dcpoya taşsunası De ilgili lüm taşana v.b.gidcrkr firmaya aittir.

11-     Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafmdan işlem yapıbeagııu kabul elmiş sayılır.

12-             Alanlar Acil ihtiyaçlarımıza yfinefik olduğundan. idaremiz İarafindan verikn siparij sonrası belirtikn gün İçerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi lek taraflı İptal etme hakkına sahiptir. Firmalar leklif Tcrmeklc bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-    Ahm    uhtnindc kabn firma alıma ilişkin obrak düzenleyeceği faturada mabemcnln barkod numarası Ue SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru cşkv tiritmiş olmasmdan sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod vc SIJT kodbnnın eşleştirilmesi İle flgfli obrak TİTUBB kantlarını esas almadığından, hastanemiz İdaresi bu kayıtlan esas almayarak. anıbn kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun dofcnı ekleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması haHnde oludan zarar nedeniyle İdare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek. ödcmeyapıisa bile tespit edDen zararın tamamı alım yapıbn firmadan tahsil edikeektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-             Son teklif verme süresi İçerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye aluımayacaktır.FIrmabr leklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

15-           Bakanb&ımtz    T.K.ILK. Başkatibinin 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayılı yazıbn gerejfaıcc . firmaların teklif edilen ürünlarin satmalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanbgı (S.B.) durumunun uygun olmavı . hastaya kutbnıldığı tarihle İse MF.DL'LA si d emine kayıtb olması gerekmektedir. Bu nedenle saluutma sürecinde S.B. durumu sorgulaman kurumumuzca yapıbcak olup, âzcllikk hastaya yönelik kulbnılan mabrmekrde teklif cdlkn barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MKDt'l.A sistemine kayıl b olmadığı tespit edUdlginde , malzeme bc delkri ilgili firmanın ödemekrinden kesDerek İlgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedikeektir. Fi rmabr kurumu muza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş şaşılır.

16-       Ameliyat    sona erdikten sonra ameliyatla kuibnıbn malzemelere ait fatura flgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih y ani ma k sur rtijk kesDerek . fatura ön larafma hasta adı »otadı. kulbnıbn malzemelerin adı ,SUT kodu, barkod numarası yan imalıdır. Futum arka taı-afına Ue ameliyatta kulbnıbn msbemekre alt barkodian eksiksiz obrak yaptşzınlmalıdır. Barkod sasısı fazla olup fatura arka yüzeyine ağnıadğı taktirde ise A4 ebatmda boş kağıdı kabn barkodlar yapış!ıniarak fatura asfana iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Ekstk barkodlu falurabr teslim alınmayarak . Dgüi firmaya resmi yazı ik bde edDeeektir. ) Faturan» herhangi bir sebepk hastaneye geç teslim edilmesi sonucu haıtanın lalıurcu olması durumunda . fatura bedeli SKîK >a fatura cdOemez ise söz konusu fatura bedeli İlgili fimuya ödenmeyerek . ha*tanc döner sermaye hcsapbrma gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu atım için teklif tennekk bu hükmü kabul etmiş sayıbr. Alan uhtrslııde kalan firma abma konu obn maberne yada malzemeleri kullandırdıktan surua kullandırdığı mabemekre ali faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize beliıtilrn süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez , yada faturası kargo, posta v.b. dağıtımda kaybolur Ue hu durumb idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri De ilgilide firma idarembden herhangi bir hak şada alarak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda I? bu alıma iştirak etmekle kabul elmi* sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİ Z.İMZA VE KAŞE :

TEN DON TEKNİK ŞARTNAMESİ

-Ürün insan kaynaklı olmalıdır,

- Ürün aiirr^ yapılan donör 45 yaş ait! oinaaJjdır*

-Ürün boyu en az 150 mm , blok ölçüsü en az 25 mm olmalıdır.

-Ürün donmuş olarak soğuk zincirde temin ediJmelidir.

- Gerekli tüm serolojik testlerden ve kimyasal işlemlerden geçirilmiş olmalıdır.

- İlave bir işlem yapılmaksızın kullanıma hazır olmalıdır.

-Ürün çift kat steril ambalajla paketlenmiş olmalıdır.

-Ürün gama sterilizasyon yöntemiyle steril edilmiş olmalıdır.

- Ürün- üzerinde doku numarası ve son kullanma tarihini be-Hrten etfket

bulunmalıdır.

- AATB ve FDA kalite belgelerine haiz olmalıdır.

-Ürün saklama ömrü en az 3 yıl olmalıdır.

SUT KOQU;A<32 65.0


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim