KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran üniversitesi Eğilim ve Araştırma Hastanesi
Konu: Hizmet/Malzeme Alımı Hasta Adı :
Ahi Evran Üniversitesi Eğt.ve Arng.Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax ile yada elden ulaştırmanızı rica ederim.
SIRA NO: |
U B.B. KODU |
MALZEMENİN CİNSİ |
Sut Kodu |
MİKTARI |
mmm FİYAT |
TOPLAM FİYAT |
|
1 |
|
TV5200 İNTRAMEDÜLER ÇİVİLEME İNTERNAL FİKSASYON İNTRAMEDÜLER ÇİVİ ELASTİK ÇİVİLER RADİUS/ULNA/FEMUR/TİBİA/HUMERUS KANÜLSÜZ TİTANYUM/CoCr/KARBON TÜM BOYLAR |
TV5200 |
1 |
ADET |
|
|
2 |
|
AG2070 SPONGİOZ CHİPS/GRANÜL 30 cc |
AG2070 |
1 |
ADET |
|
|
TOPLAM |
|
EKİ: TEKNİK ŞARTNAME |
NOT: Ameliyatta yukarıdaki mabemelerin kullanılması düşünülmektedir. 1. ve 2. kilem avrı avrı d egerlcndirilccektir
![]() |
|
|
Bvattan fayla kullanılan malzeme «det camımını fatura cdecektir. Malzemeler Biriliri lif Bütünlük Arr Ktrisndm Set Halinde Alınmalıdır.
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç vc Tflrk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti. kazıntı ve imza kaşe bulunmadan teklifler dc^riendirmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en kua sûrede satınalma birimine gönderilecektir.
4- UBB kapsamında yer alan ürünlerin tek batma UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici "ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretid veya İthalatçı tarafından UBB de alt bayü olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.
5- Bakanlığı mu T kil Knun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 »ayılı yarılan gereğince , UBB kaplamındaki malzemeler için firmaların “ TIHBİ Tlll 7. SAT1S VKKİ VETFRlJl.İK BF1 fîFI.F.KİN'l de teklifleri ile birlikte sunnıulan Rerckmcktedir.
6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sötkonusu alımla 3gjli tüm verp-resim ve harçlar, kargo tabıma ve tüm ulaşım giJcrleri sigorta giderleri uhtesmde kalan kişi^fırmaya aittir.
8- ldaremiz malhametl alıp almamakla veya bir kısmını almakta scrbesitir.Firmalar teklif vermekle bu hOkmÜ kabul etmiş sayılır.
9- Değerlendirmemiz kalem kalem .yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.
10- MakemcIcr Depo tesSmidir.Depoya taşınman fle ilgili tüm taşıma v.b.gldcrier firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idart tarafmdan işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12-Alımlar Adi ihtiyadannuza yönelik olduğundan. idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası be&rtüen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idareme siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif verme İde bu hükmü kabul etmiş savılır.
13- Alım uhtesindc kalan firma alıma ilişkin olarak düzcnkyecegj faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükünderi doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri üdemc kurumu batkod vc SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıdarmı esas almadığından . hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak. andan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun do£ru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek . ödeme yapılsa b3e tespit edilen zararın tamamı abm yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif v ermekle bu hükmü kabul etmiş şaşılır.
14-Son teklif verme süresi İçerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirme)* alnmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş şaşılır.
15- BakanIıgımızT.K.H.K. Balkanlısının 27.11.2015 tarih vc 00015701269 sayılı yazılan gereğince , firmaların teklif edilen dr ün birin satınalma tarihimiz itibarivle Sağlık Bakanlığı (S. B.) durumunun uygun olması. hastaya kullanıldığı tarihte ise MKDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle saimatma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup , özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılma*! sonucu fatura edilen malzemelerin MKHULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde, malzeme bcdcDcri ilgili firmanoı ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedBccekrir. Firmalar kuruntumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.
16- Ameüyat sona erdikten sonra ameliyatla kullanılan mabemclcre alt fatura İlgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yarılmak suretiyle kesilerek . fatura ön tarafına hasta adı son adı, kullanılan ma Urm elerin adı .SUT kodu, barkod numarası varılmalıdır. Fatura arka tarafına İse ameliyatta kullanılan malzemelere ait barkndları eksiksiz olarak yapıştınlmalıdır. Barkod samı fazla olup fatura arka yüze) ine sığmadığı taktirde ise A4 ebatında boş kadıda kalan barkndlar yapışnnlarak fatura aslına iliştirilerek hantancşc en geç 7 gün İçersinde teslim edilmelidir. (Kksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir. ) Faturanın herhangi bir sebeple ha»taneve geç teslim edilmesi sonucu havlanın taburcu olması durumunda . fatura bedeli SGK ya fatura edilemez ise söz konimi fatura bedeli ügili firmava ödenmeyerek. hastane döner sermaye hesaplama gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım İçin teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır. Abm uh t esinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada mab-emclcri kullandırdıktan sonra kullandırdığı mal; emclere ait faturasını kesmez, şada kı-atlğl halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez . yada faturası kargo , pusta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi. belirtilen zamanda İdaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhungi bir hak yada alacak talep etmevrcektir. Bu kcaıuda herhangi bir hukuki hak vada alacak talebinde bulunma vaca$nıda iş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş saydır.
* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :
TİTANYUM ELASTİK ÇİVİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Kullanılan malzeme Ti6AI7Nb alaşım olan ve ASTM F 1295 standardındaki elastic titanyum olduğu belgelendirilmelidir.
2. Ürün üzerinde marka,lot no ve CE lazerle yazılı olmalıdır.
3. Titanyum elastic pin setinde aşağıdaki ölçüde pinler olmalıdır;
2mm, 2.5mm, 3mm, 3.5mm ve 4 mm çapında ve her çapın boyu en az 420mm olmalıdır. Ayrıca her çaptan sette dörder adet bulundurulmalıdır.
4. Titanyum elastic pin setinde; Delici awl, titanyum elastic pin ayarlı iticisi, düz pin itici, eğri pin itici, pin çıkartma pensesi, pin kesici, pin çıkarıcı çekiç enstrüman olarak bulundurulmalıdır.
5. Elastic pin ayarlı iticisi, boydan boya delikli olmalıdır; pin boşa çıksa dahi tutucu dizaynı itibariyle kullanıcının elini yaralamayacak şekilde olmalıdır.
6. Elastic pin 90°eğmelerde bile eski haline dönebilmelidir.
7. Uç dizaynı süngü şeklinde ve kolay uygulanabilmesi ve kırık hattına rahat geçebilmesi için uçtaki süngü kısmı 150± 3° açılandırılmış olmalıdır.
8. Elastic pinin arkasındaki itici kısmında D profilde veya itici tutucu sap şeklinde olmalıdır.
9. Pinlerin hassas elastic kimyasının otoklav sıcaklığında bozulmaması için Gama steril sunum seçeneğinde olması gerekir.
10. Elastic pinler ve enstrümanlar, dizaynlı ve konteynır içerisinde set olarak verilmelidir.
11. Paket üzerinde yüklenici firmanın son kullanma tarihi, referans numarası, parti kodu, seri numarası ve lot numarası bilgileri SGK medula kullanım kılavuzu şartlarına uygun olacak şekilde etiket veya kaşe olarak bulunmalıdır.
12. Teklif edilen malzeme T.C Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış, Ulusal Bilgi Bankası koduna sahip olmalıdır.
13. Yüklenici firma; ambalaj açıldığında, kullanıma uygun olmayan, hatalı bozuk olduğu tespit edilen ürünü yenileri ile ücretsiz olarak değişecektir.
Elastik Çivi 2,0mm - 2,5mm - 3,0mm - 3,5mm - 4,Omm SUT KODU: TV5200
30 CC SPONGİOZ ALLOGRAFT TEKNİK ŞARTNAMESİ
1.30 cc nin tamamı tek kutuda olmalıdır.
2. % 100 insan kaynaklı (allogreft) olmalıdır.
3. Etilen oksit yada gama sterilizasyonlu aliminyum folyo içinde olmalıdır.Bu da kutu üzerinde yazmalıdır.
4. UBB kaydı olmalı ve bu belgelendirilmelidir.
5. İnsan dokusu ile %100 uyumlu,biocompatible olmalıdır.
6.0steoconduktive ve osteoinduktive olmalıdır.
7. En az 1 yıl miadlı olmalı ve bu kutunun üzerinde yazmalıdır.
8. İhaleye katılan firmanın yetkili bayilik belgesi olmalıdır.
9. Gerekli enfektif testlerinin yapılmış olduğu belgelendirilmelidir.
10. Ürün,kataloglarıyla ve yayınlarıyla dünya çapında tanıtılmış olmalıdır.
1 l.Oda ısısında saklanabilir olmalıdır.
12. Ürün ambalajı içerisinde hasta takip formu bulunmalıdır.
13. Ürün 4-10 partikül büyüklüğünde olmalıdır.
14. Ürün ambalajı gereği daha az yer kaplamalıdır.
15. Ürün barkodu üzerinde sevkiyat onay kodu ve sut kodu bulunmalıdır.
16. Ürünün aatb belgesi ve sigorta poliçesi olmalıdır
17. İnsan dokusu kaynaklı ürünlerin (allogreftler) MEDULA-Hastane uygulamasına girişlerinde TİTUBB kayıt/bildirim işleminin “Allogreft Ürün Onay Ekranı” nda tamamlanmış olma şartı aranacak olup tüm gönderimlerin küresel ürün numaraları (barkod) ile yapılması gerekmelidir
SUT KODU: AG2070
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|