• İhale No
    1646229
  • İhale Adı
    Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2018 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    21 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869 - 1016

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

ZEYNEP KARA KAYA (15091-18)

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğt.ve Araş.Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktar: yazdı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mekt ubunuzu satmalına birimine fax ile yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 DahlB: 1879

Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOTıTeklif mektupları en geç 2(..lök /2018-Saat Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

SiRA NO:

U.B.B KODU

MALZEMENİN CİNSİ

Sut Kodu

MIKTAfll

-

-na

II

İo-L.-'”

FİYAT

1

 

AE2080 KIKIRDAK/MENİSKÜS TAMİR SİSTEMİ ÇİFT BARLI ABSORBE OLMAYAN GÜÇLENDİRİLMİŞ SÜTÜRLÜ KİLİTLİ PEEK TÜM BOYLAR

AE2080

2

ADET

 

 

2

 

AE2200 KIKIRDAK/MENİSKÜS TAMİR SİSTEMİ TÜMÜ İÇERDE SÜTÜR GEÇİRİCİ TÜM BOYLAR

AE2200

2

ADET

 

 

TOPLAM

 

EKİ: TEKNİK ŞARTNAME


 

 

 

 

Metin Kutusu: ayılarında deliklik nlabDIr. MabrıMetin Kutusu: ı firmanın . faris kullanılan kalem için bNOT: AmfBv»tta yukarıdaki mabrmekrin kullanıl ma m düşünülmektedir. Ancak amelivat esnasında vakanın durumuna göre kullanılacak mabemc vada

 

 

 

fiyattan fazla kullanılan malzeme adet çarpımını fatura edecektir. Mahremeler Birihıri lif Bürûnlük Arr Fttigjrulen Set Halinde Alınmalıdır

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Kıyadan KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-      SİBntl, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmeye ılınmavarktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en lasa süredesatmalına birimine gönderilecektir.

4-     UBB    kapsamında yer alan ürünlerin lek babına UBB kavdı yeterli olmayıp, teklifi üı ctid.lthalatçı firma dışında veren firmalar için ,

(İr c ti d veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                     BakanlıgjmızTKHKnun   A9.01.2017 tarih ve 00ûJ6M9<U36 sayılı yazılan gerefcince , UBB kapsamındaki mahrmder için firmaların “ TIBBİ CİHAZSATIS VFRİ VKTFRf.lf İK BF1.GF1.FRİNİ de tekb'neriile birliktesunmalan gerekmektedir.

6-        istekliler lbtedeki biitün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7*Sö/kmıusu alımla ilgili tüm vergj-rcaim ve hardar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta gülerleri uhtrsinde kalan kişl/firmaya aittir.

8-        ldarcma    mallıtuncti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesitir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul elmiş sayılır.

9-               Değerlendirmemiz  kalem kalem .yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına g5rc yapılabilecektir.

10-          Mab.emeler Depo teslimidir.Depoya taşmmau Qe ilgili tüm taşıma v.b.giderier firmaya aittir.

11-     Teklif veren firma S.l'.T.hükümleri gereğince İdare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12* Alımlar Adi ihtiyaçlanmaa yönelik okluğundan . idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünkr İçin idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hak km a sahiptir. Firmalar tekfif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

13-     AUm    uh t esinde kalan firma ahma ilişkin olarak düzenle} ece# faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmalından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkud ve SUT kodlumun eşleştirilmesi ile ilgili olarakTİTUBB kayıtlarını esas almadığından .hastanemiz İdaresi bu kayıtlan esas almayacak. andan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaman halinde oluşan zarar nedenimle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edücccktir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş şaşılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edünıeven teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

1 S-Bakanlığım ez T-K-Il.K. Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayılı varılan gere fcince , firmaların teklif edilen ürünlarin satınalma tarihimiz itihariyk Sağlık Bakanlığı (S B.) durumunun uvgun olması, hastava kullanıldığı tarihte ise MEDULV sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satmalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup, özellikle hastava yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin M EDI'LA sbtrminc kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde, malzeme bedeDerl ilgili firmanın Memelerinden kesilerek ilgili hastanedSner sermaye hesaplarına gelir kavdedBccektir. Firmalar kuruntumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş savılır.

16-Ameliyat sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih varılmak suretiyle kesilerek , fatura Ön tarafına hasta adı sovadı, kullanüan malzemelerin adı .SUT kodu, barkod numarası varılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan malzemelere ait barkodları eksiksiz olarak yapıştırdmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde be A4 etrafında boş kağıda kalan barkodlar v apıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hasta neve en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Fksik harkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir.) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu haslarım taburcu olması durumunda . fatura bedeli SliK ya fatura edikmez be söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödnınırşeırk , hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır. Alım uhtesinde kalan firma alıma konu olan mabeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı mat/enıelerc ait faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre İçerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etme* , yada faturası kargo , posta v.b. dağıtımda kaybolur Isc bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti obna>acağı gibi, belirtilen zamanda İdaremize teslim edilmey en fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmevecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda iş bu abma iştirak etmekle kabul etmiş saydır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİM İZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ. İMZA VE KAŞE :

 

EMİLMEYEN İÇTEN İÇE MENİSKÜS DİKİŞ SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-   Sistem, O numara erimeyen ULTRABRAID sütura bağlanmış, serbestçe kayabilen, önceden düğümlenmiş 2 adet 5 mm PEEK-OPTIMA polimer sütur bardan oluşmalıdır.

2-    Sistem, Artroskopik olarak dışarıdan düğüm atılmasına gereksinim duymadan kendi kendine düğümlenebilir yapıda üretilmiş olmalıdır.

3-    Yukarı ve aşağı 15° seçenekleri olmalıdır.

4-    Sistem, cerraha nörovasküler yapılara zarar verme riski olmadan, horizontal ve vertical mattress sütur atabilme olanağı sağlayarak All-lnside (Tamamı içeride) tekniğinde menisküs tamirinde kullanılabilmelidir.

5-    Sistem tek kullanımlık steril paketler halinde üretilmiş olmalıdır.

MENİSKÜS SÜTUR KESİCİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

■ 1- Ali inside menisküs dikiş sistemi ile birlikte kullanılmalıdır.

2-    Düğümü ittirmeye, sıkıştırmaya ve kesmeye yarayacak şekilde dizayn edilmiş olmalıdır.

3-    Tek kullanımlık steril paketler halinde üretilmiş olmalıdır.

Menisküs Tamir Sistemi

AE2080

Menisküs Tamir Sistemi Kesicisi

AE2200

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim