• İhale No
    1646263
  • İhale Adı
    Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2018 16:30
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    21 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C. ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Ordu Fatsa Devlet Hastanesi

Sayı : 2325362/                                                                                                               21.06.2018

Konu • İBRAHİM ES İsimli Hastaya Vertebra Seti Alımı

DosyalD: 38356

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve Özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/f maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 21.06.2018 saat: 16:30'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.                                                                                                I/Î/Yj i

Mus^f/ÜÜLBIKEİ İdari ve Mali İşler Mü<

Satım Alınacak Malın

/ KDV Hariç Teklif

S.No

Mahn/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

T0RAK0L0MBER POSTERİOR ROD-ROD TRANSVERS KONNEKTÖR, TİTANYUM, DÜZ

2

Adet

 

 

 

 

 

2

TORAKOLOMBER POSTERÎOR ROD, TİTANYUM, RİGİD (0-35 CM)

2

Adet

 

 

 

 

 

3

TORAKOLOMBER POSTERÎOR POLİAKSİYEL VİDA, TİTANYUM, PEDİATRİK/YETİŞKİN (KİLİTLEME APARATI VE NUT DAHİL)

8

Adet

 

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE!

1.                    Hastane  malı alıp almamakta serbestir.

2.                       Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir,

3.                          Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.

4.   Alınacak malzemeler TSE vc Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                            Malzemeler  orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                            Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.                   Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                Firma     faturaya temlik koydurmaz.

10.             Firma     faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktıktı fatura cklcnecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

I2.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01,12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, üriinün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.gov.tr

FLEKSİBLE YETİŞKİN VE PEDİATRİK OMURGA DEFORMİTELERİNDE VE DEJENERATİF OMURGA HASTALIKLARINDA POSTERİOR SPINAL STABİLİZASYON SİSTEM TEKNİK ŞARTNAMESİ

Sistem, Torakal, Lomber, Sakrai bölgelerde, spina! deformitelerde, dejeneratif hastalıklarda, tümörlerde ve travmalarda her yaş grubuna ayrı ayrı veya tek sistem halinde uygulanabilmelidir. Sistemde kullanılan malzemeler tamamen TI6AL4V-ELI ISO 5832-3 ve ASTM F 136 Standartlarında Titanyumdan imal edilmiş ve CE belgeli olmalıdır.

Sistemde kullanılan vidalar üzerinde çap, boy ve firma bilgileri yazılı olarak açıkça okunabilmelidir.

Poliaxial vidalar 2 parçadan vida ve kovan şeklinde imal edilmiş olmalıdır.

Poliaxial vidaların başlarında tam kavrama ve stabiliteyi sağlamak için 4 adet girinti mevcut olmalıdır.

Vidalar silindirik yapıda self tapping özellikte ve pedikül dokuya zarar vermeyecek şekilde spongioz ve kortika! kemik yapısına uygun olmalıdır.

Poliaksiyal vida çapları 4.5mm-5mm-5.25mm-5.5mm-5.75mm-6mm-6.25mm-6.5mm-6.75mm- 7mm-7.5mm-8mm-8.5mm çaplarında,boylan 25 mm’den 85 mm ye kadar 5 er mm aralıklarla büyüyen boylarda olmalıdır.

Sistemde hem monoaxial hem poliaksiyal vidalar mevcut olmalıdır.

Omurganın özel ameliyatlarında (spondilolistezls) kullanılmak üzere özel olarak dizayn edilmiş monoaxial hem poliaksiyal spondilolistezis vidalar 4.5- 5.5 - 6.5 ve 7.5 mm çaplarında 25mm den 60mm ye kadar 5 er mm aralıklarla büyüyen redüksiyon vidalarına sahip olmalıdır.

Sette her vida boyundan en az 12 şer adet mevcut olmalıdır.

Set pediatrik düşük profilli sistemlede uyumlu ve kullanılabilir özellikte olmalıdır.

Vida başlarının her iki yanında rod bağlantısı sırasında özel aletleri ile güçlü yakalamayı sağlayacak çentik ve nokta girintiler mevcut olmalıdır.

Vida rod kilitlenmesi yalnızca bir set screw ile kilitleme mekanizmasına sahip olmalıdır.

Tüm rodlarda tutunumu artırmak için kumlama tekniği kullanılmış olmalıdır.

Rod u uzatabilmek için sette iki tip rod connectörü bulunmalıdır.

Sistemde 4.5mm,5.0mm,5.5 mm ve 6 mm çapında rodlar olmalıdır.rodlar hegzagonal sonlu olmalıdır ve rotasyona izin vermelidir.

Rodlar TİTANİUM 6 AL 7 NB den üretilmelidir,

Rodlar omurganın değişik mesafelerinde kullanılmak üzer 40 mm den 480 mm ye kadar 10mm aralıklarla büyüyen tüm alternatiflere sahip olmalıdır.

Sistemde rotasyonel yöndeki hareketlerini engelleyen transvers bağlantı mevcut olmalıdır. Transvers bağlantılar konnektörlü ve rodlu uzunluğu ayarlanabilir özellikte ve 30mm den 90 mm ye kadar boyda ve Set içerisinde 2 şer adet mevcut olmalıdır.

Multiaksial transver bağlantılar elips şeklinde kilitlenen, stabiliteyi sağlamak için her yönde roda tam baskı uygulayacak şekilde dizayn edilmiş olmalı. Sette 30-40mm,40-50mm, 50-60mm,60- 70mm,70-80mm,80-90mm den 2 şer adet mevcut olmalıdır.

Multiaxial ve rodlu sİstem.Transvers bağlayıcılar aynı set içerisinde bulunmalıdır.

Sistemde skolyoz vakalarında kullanılmak üzere 5,7t9mm çaplarında Laminar, Pediküler hook bulunmalıdır.

Kullanım setinde tork anahtarı ve vida sabitlemesini kolaylaştırmak için rocker aleti mevcut olmalıdır.

Listesiz vakalarında çektirme işlemi için özel poursaydr aleti olmalıdır.

Sistem vida ve el aleti seçiminde karışıklığa neden olmaması için özel tasarlanmış vida ve el aleti konteynırların içinde mevcut olmalıdır.

El aletlerinden sette üç’er adet bulunmalıdır.

Tüm setler kapaklı, steril edilebilir bir koruyucu (Container) içinde olmalıdır.

Yüzeyleri vücut içerisinde uzun süre dayanması amacıyla polisaj ve elektro polisaj işlemleri sonrası anodize yöntemi ile oksidasyona tabi tutularak renklendirilmiş ve kimyasal korozyona karşı pasif hale getirilmiş olmalıdır.          *}•

T.C. ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ •m sfM&m          Ordu Fatsa Devlet Hastanesi

Sayı : 2325362/                                                                                                               21.06.2018

Konu : KEMAL ÇAKIL isimli Hastaya Humerus Şaft Parçalı Kırık Tanısıyla Kablo Alımı

DosyalD: 38354

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

 
  Metin Kutusu: Mustaf/OfÜLDİKEN İdari ve M$i İşler Müdü ii

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/f maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 22.06.2018 saat: ll:34'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.

Satın Alınacak Malın

KDV Hariç Tetyif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu j Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

KABLOLAR VE BANDLAR,KABLO, ORTAK KULLANIM ,TÜM KEMİKLER

4

Adet

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

1.                     Hastane     malı alıp almamakta serbestir.

2.                       Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

03Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.

04Ahnacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                 Malzemelerin alınması muayene komisyon karar İle olur.

Oö.Malzemeler orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                             MaIzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.                   Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                 Firma     faturaya temlik koydurmaz.

10.              Firma     faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak ohıp(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12,Sosyal Güvenlik Kurumu’nun (SGK) "Tıbbı Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte dc MEDULA sisteminde tanımlı olması gerckmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: VAvw.fatsadh.gov.tr

POLİETİLEN SERKLAJ BANT SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAME (SUT Kodu TV 5750)

1-   Band UHMVVPE (Ultra High MolecularWeightPolyethylene) güçlendirilmiş malzemeden imal edilmiş olmalıdır.

2-  Band tüm kemik kırıklan ve sternum sabitlemesine uygun yapıda olmalıdır.

3-   Band en az 5 mm genişlikte olmalıdır. Band uzunluğu en az 300 mm, en fazla 500 mm arasında, farklı boylarda olmalıdır.

4-   Bandın bir ucunda titanyum alaşımlı kilit, kilit üzerinde sabitleyici vida, diğer ucunda ise spesifikendikasyonlar da kullanılmak için açılı ve banda yerleştirilmiş titanyum alaşımlı kılavuz iğnesi olmalıdır. İğnenin ucu sternumu geçebilmesi için kesici-delici özellikte olmalı, gövdesi kolay ilerletilebilmek için yuvarlak olmalıdır.

5-   Band kırık alanına uygulanabilmelidir. Femurproksimal ve şaft için banta özel plaklar olmalıdır.

6-   Band polietilen yapısıyla periostu kavrayacak şekilde olmalı ve periosta sıkıştırma sonrası zarar vermemelidir.

7-  Band sistemi gerilmeden önce en fazla 0,4 mm eninde, gerildikten sonra ise en az 0.3 mm yükseklikte olmalıdır.

8-  Band gerdirme gücü en az 178kg~1.700 kNW olmalıdır.

9-   Sistem gerdirildikten sonra tekrar açılıp, başka bir bölgeden tekrar gerdirilmeye izin vermelidir.

10-  EO ile steril edilmiş olmalıdır.

11-  Ürün tüm kalıcı parçaları ile MRI için uygun olmalıdır.

12-   Dış ambalaj (karton kutu) üzerinde CE işareti, üretici firmanın adı, üretim yeri adresi, üretim tarihi, Lot numarası, son kullanma tarihi, UBB numarası, sterilizasyon yöntemi olmalıdır. Ürün bir yüzü şeffaf iki sterilizasyon poşeti içinde olmalıdır. Dış sterilizasyon poşeti arkasında kolayca çıkabilen 13. madde bilgilerini içeren bir stiker olmalıdır ( karton kutunun içinde ayrıca bulunabilir).

13-  Süresinde kullanılmayan ürün için üretici firma/ithalatçı firma/İhaleye giren firma değişim garantisi vermelidir.

14-   Açılmamış ambalajın raf ömrü en az 2 yıl olmalıdır. Teklif veren firma en uzun kullanım süreli ürünü vermelidir.

FATSA DEVLET HASTANESİ Op.Dr.AK Rıza ERGUN ûıtooedi ve Travmatoloji Uamt Dip.Tes.t4o*. 78284

15-   Teklif veren firma hastanenin gereksinimi kadar uygulayıcı aparatı ve tornavidayı set olarak ücretsiz vermelidir,

16-  Teklif edilen ürün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı ve T.C. Sağık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. Teklif verecek olan firma onay belgelerini teklif dosyasında sunmalıdır.


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim