• İhale No
    1675079
  • İhale Adı
    Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    06 Ağustos 2018 11:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    02 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

 

 

Sayı: 75990205-869 -1209 Koni Hizmet/Malzeme Alımı

TEKLİF MEKTUBUDUR

 
  Metin Kutusu: Hur/it ARfSOY İdari ve Mali İşler Müdür

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast- ihtiyar; olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanız: rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1679-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

E-maii: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

NOTıTcklif mektupları en geç{jfc./(^^2018-Saat::

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

 

 

s:ra

UBB.

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA VE MODELİ

MİKTARI

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

 

 

Hastanemizde Çocuk Servisinde kullanılan DOLSAN marka 01.KE12.2 model 1008634218,8638219,8630220 Künye numaralı 4 MOTOR YETİŞKİN HASTA KARYOLASI p dış piyasadan temin işi

 

 

 

 

 

1

 

Aşağı,yukarı hareket motoru

 

4

Adet

 

 

2

 

Ayak hareket motoru

 

2

Adet

 

 

3

 

Baş hareket motoru

 

2

Adet

 

 

4

 

Frenli Teker

 

4

Adet

 

 

5

 

Frensiz Teker

 

4

Adet

 

 

TOPLAM -

 

 

EKİ: TEKNİK RAPOR (1 SAYFA)

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyat! an KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-          Silinii. kazıntı ve im/a kaşe bulunmayan teklifler degerlcnırmeye alınmayacaktır.

3* Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

4-        URB      kaplamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp. teklifi üretici/ithalatçı firma diamda veren firmalar için . üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak turumlanmış olması gerekmektedir.

5-                   Bukanlıgımiz       TKİ K nun 09.0i.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğinee. UBB kapsamındaki malzemeler için firmnlann “ TIBBİ CİHAZ S4TÎSJTRI YETHRf II. [K BELGELERİNİ dc'tekliflcri ile birlikte sunmalan gerekmektedir.

6-             lstekliler                   lisedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere tekiif verebilirler.

7-               SûAonusu                alımla ilgili tüm \ergi-resinı ve harçlar, kargo tabıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhleşinde kalan kişıVfirmaya aittir.

8-             ldarcmiz                   mal/hi?meii alıp almamakta veya bir kısmını almakla serbcstlir.Finnalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                         Degerlendirmemiz                 kalem kalem . yada işin buıünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına g*»re yapılabilecek tir-Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır.

Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-                Malzemeler          Depo teslimidir.Dcpoya taşınması ile ilgili tüm la.şima v.b.giderler firmaya aittir.

11-         Tekiif veren firma S.U.T.hükümleri gerekince idare tarafından i jlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduf undan. idaremiz tarafmdan verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılma} un ürünler için idaremiz siparişi tek Lir allı iptal etme hakkına sahiptir. Fimıalar teklif vermekle bu hükmü kabul elmiş sayılır.

13-        Alım   ulıtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenley eceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumluJur. Geri «Meme kurumu barkod ve SUT kodlarının eleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlanın esas almadığından. ha>'anemiz idaresi bu kayıtlan esas alnıuy ocak . 3nılan kummun herhangi bir surette malzeme barkud ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri Ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rûeu edilerek. ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil cdiîecektir. Finııa teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son tekiif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.İMrmalar teklif vermekle bu hükmü kabul eımiş saydır.

TEKNİK RAPOR

Hastanemizde Çocuk Servisinde kullanılan DOLSAN marka, 01.KE12.2 model, 1008634218, 1008634219 ve 1008634220 künye numaralı 4 MOTORLU YETİŞKİN HASTA KARYOLALARI ile uyumlu 4 adet Aşağı-Yukarı hareket motoru, 2 adet ayak hareket motoru, 2 adet baş hareket motoru, 4 adet frenli teker ve 4 adet frensiz tekerin dış piyasadan temin edilmesine dair teknik rapordur. 26.07.2018

• Yedek parçalar ilgili cihazlarda denendikten sonra uygunluk verilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim