• İhale No
    1687007
  • İhale Adı
    Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    31 Ağustos 2018 17:00
  • İdare
    Akkuş Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    28 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C. ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Ak kuş Devlet Hastanesi

Sayı :                                                                                                                                      15.08.2018

K0nu : LASTİK MASKE VE LASTİK TURNİKE ALIMI

DosyalD: 39329

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 31.08.2018 saat: 17:00'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda;

Gereğini rica ederim.

Satın Alınacak Malın

KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

LASTİK TURNİKE

20

Metre

 

 

 

 

 

2

CERRAHİ MASKE(LASTİKLİ MASKE)

1.000

Adet

 

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

1.                     Hastane  malı alıp almamakta serbestir.

2.                        Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                            Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.

4.                       Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                  Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                              Malzemeler  orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                              Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.                    Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                 Firma     faturaya temlik koydurmaz.

10.              Firma     faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11.                                Düzenlenecek   faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

Adres:Yazlıkbelen Mah. Dr.Hasan Rıza Çakır Sokak No:12 52950

Telefon: 452 611 20 31 Faks: 452 611 23 48

E-Posta: ordudhs1@saglik.gov.tr Web: http://akkusdh.saglik.gov.tr

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim