• İhale No
    1689498
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Eylül 2018 13:00
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    03 Eylül 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İl Sağlık Müdürlüğü Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

SAYI : SATINALMA/7 17 13619                                                                                                              03/09/2018

KONU: MALZEME ALIMI

SAYIN:...........

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satınalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-     Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

2-     Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-     Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K. hükümler i uygulanacaktır.

4-     İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-     Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-     Malzeme bedelleri , malzemenin teslimine müteakip Antalya İl Sağlık Müdürlüğü. Muhasebe Birimince 90 gün içerisinde ödenecektir.

7-     Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

8-     Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırın belirtilmesi zorunludur.

9-     Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

10- Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.

11- Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodralırın ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukiki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

12- Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler değerlendirilmeyecek, değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ Satınalma Komisyon Başkanlığına İHTİYACI 2 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI ibaresi yazılacaktır. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.

13- BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 04/09/2018 TARİHİNDE SAAT 13:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VEYA antaIvadhsl2.salma@sagIik.gov.tr VERİLECEKTİR.

ıkkan GÜLHAN Hast. Müd. Yrd.

S.N

Malzemenin Adı

Miktarı

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyatı

Marka UBB

1

YARA MUKOZA VE CİLT ANTİSEPTİK SOLÜSYONU (250 ML)

200

ADET

 

 

 

2

TENS ELEKTRODU

5000

ADET

 

 

 

 

EK: TEKNİK ŞARTNAME ( 2SAYFA)

NOT:

Jb TEKLİF EDİLEN TÜM ÜRÜNLERDE TEKLİF FİYATI İLE BİRLİKTE NUMUNE GÖNDERİLMESİ. 2z MALZEMENİN TESLİM TARİHİNİN BELİRTİLMESİ,

3; UBB KODUNUN BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR. AKSİ TAKDİRDE TEKLİF DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA

Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1301) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalvadhsl2@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr

TENS ELEKTRODU TEKNİK ŞARTNAMESİ;

1-                                             Yumuşak       ve esnek olmalı,vücut kıvrımlarına uyum sağlamalı

2-                                                Yapışkam     hipoalerjenik akrilik olmalı,cildi tahriş etmemeli,yapışkanlık kapasitesi yüksek olmalı.

3-                                                              Çıkardığında   ciltte atık bırakmamalı,cildi tahriş etmemeli

4-                                50x50         mm boyutlarında olmalı

5-                Bir   pakette 4 adet olmalı

6-                             Teklif  edilen elektrodların üretim tarihinden itibaren 18 ay ömrü olmalıdır.

7-                                       Ürünün   sağlıklı depolanabilmesi için ticari ambalajı ,jelin kurumamasını sağlayan hava ve nem geçirmeyen özel paketlerde ve kolilerde olmalı.

8-                             Kablo girişleri 2 mm ve kendinden izole olmalıdır.



 

YARA,MUKOZA VE CİLT ANTİSEPTİK SOLÜSYON ŞARTNAMESİ

1-                Orün     kullanıma hazır, PVC içermeyen sprey şeklinde ambalajlarda olmalıdır.

2-                      Yüksek             doku toleransına sahip olmalı ve iyileşmesi zor kronik yaralarda ya da hassas yaralarda da etkili olabilmeli, yara iyileşmesini hızlandırmalıdır.

3-                 Ürün     içeriğinde; yarada ve enfekte bölgede kaşıntıyı, ağrıyı, yanmayı engelleyen ve yara iyileşmesini destekleyen antiseptik ve anestezik madde mafenide ve antiseptik etkili oktenidin dihidroklorür ve fenoksietanolün içermelidir.

4-             PVP         iyod,klorheksidin diglukonat,poliheksanid ve benzalkonyum klorür içermemelidir.

5-                                           Berrak,renksiz ve likit halde olmalıdır.

6-              Yara        iyileşmesine negatif etkisi olmamalıdır.

7-                            Alerjenik      potansiyeli düşük olmalıdır.

8-                    Toksik olmamalıdır.

9-                   Tahriş  edici olmamalı, ağrısız acısız uygulanabifmelidir.

10-                Ürün   açıldığında 8 hafta boyunca oda sıcaklığında bozulmadan kullanılabilmelidir.

11-                 Teklif  edilen ürünün farmasötik ürün bilgisi ve ürün güvenilirlik belgesi raporları sunulmalıdır.

12-                      Teslim             edilen malzeme en az 2 (iki) yıl miadlı olmalı, miadı dolan ürünler 3 (üç) ay kala haber vermek kaydı ile üretici firma tarafından yeni miadlı ürünler ile değiştirilmelidir.

KABUL VE MUAYENE:

l-                   Satın alma kararı verilmeden önce numune değerlendirilmesi en az l(bir) hafta kullanım sonrası yapılacaktır.

2-                             îstenilen numuneyi teslim etmeyen veya teslim ettikleri numune uygun bulunmayan isteklilerin verdikleri teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 

 

 


 

Metin Kutusu: ılelHaslanesiAntalya Atatürk bev^Hastanest

tlzm. Ör. Bilge 6 jKTAŞ Dip^eslfe^ »7/98605

Aneste2pöjWe Reanimalpyon Uzmanı

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim