• İhale No
    1696343
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    14 Eylül 2018 10:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    13 Eylül 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakanlığı-Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869 -1378                                            Kırşehir

Kona: Hizmet/Malzeme Alımı     13.09.2018

TEKLİF MEKTUBUDUR

Metin Kutusu: Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15-16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31Metin Kutusu: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
.I.L^/03./2018-Saat: </$ 92
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Zeynep DOĞAN Müdür Yardımcısı


 

 

BİRİM

TOPLAM

SIRA

UB.8.

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA MOOELİ

MİKTARI

FİYAT

FİYAT

1

 

PROPARAKAİN HCL OFTALMİK DAMLA

 

200

Adet

 

 

EK: TEKNİK ŞARTNAME

 

 

 

TOPLAM =

 

 

NOT:Teklif mektupları en geç

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılın alıdır.


 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-          Silinti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

4-        UBB   kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                             BakanlığımızTKHK   nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazıları gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SATIS YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-              İstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                  Sözkonusu        alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/fırmaya aittir.

8-              idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                          Değerlendirmemiz    kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir. Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-                   Malzemeler     Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-          Teklif        veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-        Alım  uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir.

Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim