• İhale No
    1701591
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Eylül 2018 16:30
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    21 Eylül 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T*C,

Metin Kutusu:  
TC $#pîk EteKM&gf
ORDU VALİLİĞİ İJL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Ordu Fatsa Devlet Hastaneli

 

 

 

Metin Kutusu: 21.09.2018Sayı : 2325362/

Konu ■ TEMEL DEMİR İsimli Hastaya Trokenter Plak Alımı

 

 

 

DosyalD: 39727

 

 

 

Sayın Yetkili

TEKLÎF MEKTUBU

Metin Kutusu: Mus İdari ve/Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/f maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 21.09.2018 saat: 16:30'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.

[ali İşler Müdüı

Satın Alınacak Malın

( KDV Hariç Teklif \

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

ÜBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

l\ıtar

1

PLAKLAR VE VİDALAR,TÜM KEMİKLER,PLAK- KABLO.PERİPROSTETİK KIRIKLAR, PERİPROSTETİK İMPLANTLAR.PERİPROSTETİ K DESTEK PLAK,TİTANYU

1

Adet

 

 

 

 

 

2

PLAKLAR VE VİDALAR,TÜM

KEMİKLER.PLAK-

KABLO.PERİPROSTETİK

KIRIKLAR,3.5 - 5.0

MM,KİLİTSİZ/KİLİTLİ

DÜĞMEİMPLANTI,TÎTANYU

M/COCR,

10

Adet

 

 

 

 

 

3

KİLİTLİ ATAŞMAN PLAK- BAĞLANTI VİDASI TİTANYU M/COCR PERİPROSTETİK KIRIKLAR İÇİN TÜM BOYLAR

10

Adet

 

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: *T.C. ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Ordu Fatsa Devlet Hastanesi

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

1.                     Hastane  malı alıp almamakta serbestir.

2.                       Muayene  komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

03 .Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.

4.   Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                            Malzemeler  orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                            Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.                   Ödeme     hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                 Firma faturaya temlik koydurmaz.

10.              Firma faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerckmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır,

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.gov.tr

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim