• İhale No
    1708484
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Ekim 2018 10:03
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    02 Ekim 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

¥                                                           T.C.

JSİ \                                           ORDU VALİLİĞİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ t.c.Ordu Fatsa Devlet Hastanesi

Sayı : 2325362/                                                                                                               01.10.2018

Konu : 22 F Sözleşme ile Kanüllü Vida Alımı

DosyalD: 39879

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/f maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 03.10.2018 saat: 10:03'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.                                                                                                                    fA aj> *

Mus$MjÜLDİKENs İdari ve/Mali İşler Müdü

Satın Alınacak Malın

KDV Hariç TekljT

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

TUtar

1

KANÜLLÜ VİDALAMA İÇİN KENDİNDEN YİV VE DELİK AÇAN TİTANYUM/CoCr KİLİTSİZ KANÜLLÜ VİDALAR VİDALAR 2.0 - 4.9mm VİDALAR

25

Adet

 

 

 

 

 

KJ

)V Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

01 .Hastane malı alıp almamakta serbestir.

2.                       Muayene                        komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                           Tekiiflerde                marka ve özellik belirtilecektir.

4.                       Alınacak                        malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                Malzemelerin      alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                            Matzemclcr              orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                            Malzemeler              kalem kalem teslim edilecektir.

8.                   Ödeme        hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                Firma             faturaya temlik koydurmaz.

10.             Firma              faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak oIup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.gov.tr

POLİETİLEN SERKLAJ BANT SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAME ,

1-   Band UHMWPE (Ultra High Molecular Weight Polyethylene) güçlendirilmiş malzemeden imal edilmiş olmalıdır.

2-  Band tüm kemik kırıkları ve stemum sabitlemesine uygun yapıda olmalıdır.

3-   Band en az 5 mm genişlikte olmalıdır. Band uzunluğu en az 300 ram, en fazla 500 mm arasında, farklı boylarda olmalıdır.

4-    Bandm bir ucunda titanyum alaşımlı kilit, kilit üzerinde sabitleyici vida, diğer ucunda ise spesifik endikasyonlar da kullanılmak için açılı ve banda yerleştirilmiş titanyum alaşımlı kılavuz iğnesi olmalıdır. İğnenin ucu stemumu geçebilmesi için kesıci-delici Özellikte olmalı, gövdesi kolay ilerletilebilmek için yuvarlak olmalıdır.

5-  Band kırık alanma uygulanabilmelidir.

6-  Band polietilen yapısıyla periostu kavrayacak şekilde olmalı ve periosta sıkıştırma sonrası zarar vermemelidir.

7-   Band sistemi gerilmeden önce en fazla 0,4 mm eninde, gerildikten sonra ise en az 0.3 mm yükseklikte olmalıdır.

8-  Band gerdirme gücü en az 178kg-1.700 kNW olmalıdır.

9-  Sistem gerdirildikten sonra tekrar açılıp, başka bir bölgeden tekrar gerdirilmeye izin vermelidir.

10- EO ile steril edilmiş olmalıdır.

11- Ürün tüm kalıcı parçalan ile MRI için uygun olmalıdır.

12-   Dış ambalaj (karton kutu) üzerinde CE işareti, üretici firmanın adı, üretim yeri adresi, üretim tarihi, Lot numarası, son kullanma tarihi, UBB numarası, sterilizasyon yöntemi olmalıdır. Ürün bir yüzü şeffaf iki sterilizasyon poşeti içinde olmalıdır. Dış sterilizasyon poşeti arkasında kolayca çıkabilen 13. madde bilgilerini içeren bir stiker olmalıdır (karton kutunun içinde ayrıca bulunabilir).

13-    Süresinde kullanılmayan ürün için üretici firma/ithalatçı firma/ihaleye giren firma değişim garantisi vermelidir.

14-   Açılmamış ambalaj m raf ömrü en az 2 yıl olmalıdır. Teklif veren firma en uzun kullanım süreli ürünü vermelidir.

15-   Teklif veren firma hastanenin gereksinimi kadar uygulayıcı aparatı ve tornavidayı set olarak ücretsiz vermelidir.

16-   Teklif edilen ürün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı ve T.C. Sağık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. Teklif verecek olan firma onay belgelerini teklif dosyasında sunmalıdır.

SUT: TV5750

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim