|
|
Tarih : 05/11/2018 |
teklif isteme formu |
|
|
|
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri) |
Telefon |
: 0224 294 42 65 |
Faks |
:02242944476 -3666393 sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
ŞARJLI TESTERE ON ARI MI ( STRYKER MARKA SYSTEM 7 MODEL ) İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 06/11/2018 tarihi, saat 16:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
M u h te s i 1/02 Bö 6Afi a |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bolüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.01
|
|
|
T.C. |
L j |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
Îufkiyîf! Kamu |
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
KufvırtM |
Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
STRYKER MARKA SYSTEM 7 MODEL ŞARJLI TESTERE MOTORU ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Onarım yapacak firma Cihazın Arızasmı bedelsiz tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
2. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan cihaz ile birlikte hastane teknik servisine teslim edilmelidir.
3. Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.
4. Değişen parçalar en az 1 Yıl garanti kapsamında olmalıdır.
5. Servis raporunuzda Arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Arıza onarımı sonrası cihaz hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.
8. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir, ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
9. Cihaz Tüm fonksiyonları çalışır teslim edilecektir.
10. Fiziksel Gövde (paslanmaz kısımların) bakımı yapılacaktır.
11. Cerrahi motor 7 Gün test edildikten sonra onay verilecektir.
12. Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın anzasmm giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.
Gökhan ÖZTtJRK
Bursa
-'rayomeaıkal 'leKnıken
Jif |
|
/ \ |
T.C. |
1 j |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
»BjUf |
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
^İSliglP^ |
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
Tyrts jyı» Kamu tta®fej»otiM Kurumu |
Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıP’miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay”kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisiolmalıdır. |
Diğer Hususlar |
• 1.07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz YönetmeliğPnde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürününadı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgeside beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|