• İhale No
    1756536
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Aralık 2018 09:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    03 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869 - 1829

Konu: Hizmet7Malzeme Alımı

NURETTİN ÖZBEK (28401-18)

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran üniversitesi Eğt.ve Araş.Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktar: yazılı Malzeme/Kİ2met Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax ile yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1879 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOT:Teklif mektupları en geO£*~/$^./2018-Saat: Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

StRA NO:

U.B.B. KOOU | MALZEMENİN CİNSİ

Sut Kodu

MİKTARI

t—M-

/ FİYAT

TOPUM

FİYAT

 

AE0920 Ön Çapraz Bağ Rekonstrüksiyonu Malzeme Seti

AE0920

1

ADET

 

 

1

 

AE1090 BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ ASKI SİSTEMİ DÜĞMELİ LOOPLU TİTANYUM TÜM BOYLAR

AE1090

1

ADET

 

 

2

 

AE1070 BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ ASKI SİSTEMİ DÜĞMELİ ASANSÖR SİSTEM TİTANYUM TÜM BOYLAR

AE1070

1

ADET

 

 

3

 

AE1620 BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ İNTERFERANS VİDALARI PEEK TÜM BOYLAR

AE1620

1

ADET

 

 

4

 

AE1650 BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ İNTERFERANS VİDALAR! PLA TÜREVLERİ TÜM BOYLAR

AE1650

1

ADET

 

 

5

 

AE1030 BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ DİŞLİ / DİŞSİZ STAPLE BASAMAKLI/DÜZ TİTANYUM/CoCr TÜM BOYLAR

AE1030

1

ADET

 

 

 

AE0900 MENÜSKÜS ONARIMI MALZEME SETİ

AE0900

1

ADET

 

 

1

 

AE2090KIKIRDAK/MENİSKÜS TAMİR SİSTEMİ ÇOK İMPLANTLIABSORBE OLMAYAN GÜÇLENDİRİLMİŞ SÜTÜRLÜ KİLİTLİ PEEK TÜM BOYLAR

AE2090

2

ADET

 

 

TOPLAM

 

 

NOT; Amdi'.ll. «ılnnılıM m»l>cnıc[trin kull»nılra»-ı dü-llniilmfklcdir.

Anc.k iph-İİmi nnnıiHİ» wk»nm dununun» c'rc kull.mlıck nı.lf.ıııc vıd» ««»ılı rindi dcii-iklik -lıhilir. Mıl/cmı- «i'Tİ.rımn ırtmı.ıduraımımJı en ■■ııılıilı livııı >ntn Bmnım.lıılı kull.nıl.n kılcın kin Imlımmı ıı-kiir nıiği flvıltın Mı kullımlın mıt/cıııf ıdcl c«rı»ımım fıtun rdrtıktir. Mıtırmrlrr BiriMri İle BüıOnlOk Arî Emgindtn Sc< llılindr Aluımılulır.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-     Tekfif Birim Fiyatları KDV Hâriç ve Tfirk Lirası olarak verilecektir.

2-     Silinti,    kazıntı ve imza kaşe bulunmaları teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

3-Numune İstenildiği taktirde numune cn kut sürede satuıalma birimine gönderilecektir.

4-    UBB    kaplamında yer alan ürüıderin tek basına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üreticilthalatçı firma dışında seren firmalar için, üretici veya ithalatçı taı afmdan l'BB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-           BakanIığımtz   TKMKnun 09 01 2017 tarih ve 00036X90436 saydı yazıları gereğince. L’BB kapsanuııdaki malzemeler için firmaların ** TIBBİ GİIİA/ SAT1S VhRİ VKThKl.ll.tK BFl-Gfcl.fcRİNt dc teklifleri De birlikte sütuna lan gerekmekledir.

6-       lstekülcr   listedeki bölün kalemlere veya diledikleri kalemlere teldir verebilirler.

7-         Sözknnusu  alımla ügill tüm sergi-resim ve harçlar, kargo tasıma ve tüm ula*ım giderleri sigorta giderleri uhtoinde kalan kişi-’firmaya aittir.

8-       idaremiz   mal/hizmctı alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif sermekle bu hükmü kabıd etıııi; saydır.

9-               Değerkndirmemiz    kalem kalem . yada Uin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına güre yapılabilecektir.

10-         Malzeınelcr    Depo teslimidir.Depoy a taşınması Ue ilgili tüm tasıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-     Teklif seren firma S.U.T.hükünderi gereğince idare tarafından Islem yapdacağını kabul etmiş sayılır.

12-           Alımlır Acil ihtiyaçlaruruza yönelik olduğundan. idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen cün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için İdaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına salüptir. Firmalar teklif sermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-    Alıra  uhtesindc kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada nııbcmctıin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru ekleştirilmiş olmalından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SIT kodlaruıın eşleştirilmesi Ue ilgili olarakTİTl’BB kayıtlarını esas almadığından . hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette mal/eme barkod vc SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alun yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-           Son teklif serme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmay acaktır.Firmalar teklif sermekle bu hükmü kabul eüui? sayılır.

15-                  BakanlığmıızT.K.H.K.  Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 000157Ö1269 sayılı yazılan gereğince, firmaların teklif edilen ürüıdarin salıııalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) durumunun uygun olması, hastaya kullı nıldığı tarihte ise M E OU LA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satmalına sürerinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup , özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numara tına sahip ürünün kuüandmatı sunucu fatura edilen malzemelerin MF.DUlA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde, m ab eme bedelleri flgiB firmanın ödemelerinden kesilerek Dgüi hastane döner sermaye hesaplar ma gelir kaydedilecektir. Firmalar kurum ununa teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.

16-     Amrliy al sona erdikten sonra amriiyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafuıdan mutlaka ameliy atın yapıldığı tarih vazdmak suretiyle kesilerek . fatura ön larafuıa hasta adı vıyadı. kullanılan malzemelerin adı .SUT kodu, barkod numarası yazdmahdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatla kullanılan malzemelere ait barkodlan ek*ik«tx olarak yapıştırdmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 ebatuıda boş kağıda kalan barkodiar ya pis urda ra k fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak , Ugili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir. ) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda . fatura bedeli MGK ya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek. hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alıra uhtesinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ail faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez. yada faturası kargo , posla v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hık yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmay arığımda iş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİ7.İMZA VE KAŞE :

 

ACL ŞARTNAMESİ

•         Ön çapraz bağ rekonstrüksiyonunda yumuşak doku greftlerinin femoral fiksasyonunda kullanılır.

•         Greftin ortasından geçip grefti asacak şekilde düğümsüz(braided,loop,UHMW-PE) ultra yüksek moleküler ağırlıklı polietilen fiber liflerden yapılmış bir ipliğe sahip olmalıdır.

•         Askı Sistemi 2000 Newton güç taşımalıdır.

•         Vida yapısında olmamalıdır.

•         İplik uzunluğu 15mm, 20 mm, 25 mm, 30 mm, 35 mm, 40 mm, 45 mm, 50 mm,55mm,60mm olmalıdır.

•         Düğümsüz iplik dört delikli 12.2 mm uzunluğunda, 3.9 mm genişliğinde 1.5MM eninde bir düğmeye bağlı olmalıdır.

•         Malzeme ön çapraz bağın, artroskopik ve açık ameliyatlarında kullanıma uygundur.

Emilebilir interferans vidası, polilaktik asit (PLLA) yapıda olmalı, operasyon sonrası .emilebilme süresi minimum 2, maksimum 4 yıl olmalıdır

•         Implante edildiği bölgedeki greft dokusuna zarar vermemesi için, vida yivleri keskin olmalıdır.

•         İmplantasyonun uygun olabilmesi için vida kanüllü olmalıdır..

•         2.8mm x 30mm'lik kanüllü tornavida ile kullanıma uygun olmalıdır.

•         Kemikli ve yumuşak doku greftlerinin tespitinde kullanılabilmelidir. Vidayı tespit etmeden önce yiv açan ayrı bir tornavidası bulunmalıdır.

PAKET SUT KODU AE0920

ENDOBUTTON AE1090

ASANSÖR AE1070

BİO VİDA AE1620-AE1650

U ÇİVİSİ AE1030

AE0900 MENİSKÜS TAMİR SETİ

4'LÜ MENİSKÜS DİKİŞİ AE2090

TAMAMLAYICI ÜRÜNLER MENİSKÜS TAMİRİ TEKNİK ŞARTNAME

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Telin çapı 2.4 mm olmalıdır.

2.      Telin boyu 38.1 mm olmalıdır.

3.       Telin uç kısmındaki 8 cm'lik bölüm, artroskopik ameliyatlar sırasında kamera yardımıyla izlenebilmesi için ölçeklendirilmiş olmalıdır.

4.       Uç kısmındaki ölçü sistemi sayesinde açılan tünelin boyu takip edilebilmelidir.

5.       Sterilizasyon esnasında 134 derece sıcaklığa dayanabilecek sağlamlıkta olmalıdır.

6.       Kemik doku içinden kolaylıkla geçebilmek için, telin ucu sivri veya matkap Uçlu (trocar veya dril uç) olmalıdır.

7.      Telin arka kısmında ip geçirilebilmesi için 8 mm boyunda delik olmalıdır.

AE0900 MENİSKÜS ONARIM SETİ

Metin Kutusu: 2AE2090 4'LÜ MENİSKÜS DİKİŞİ

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim