• İhale No
    1756540
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Aralık 2018 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    03 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ

İl saGlik müdürlüğü

Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

       
 

Sayı: 75990205-869-1820 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

 
 

Kırşehir

03.12.2018

 
 
 

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Metin Kutusu: Hastanemiz Tel: Hastanemiz Faksı:0386 213 45 15 Dalıili: 1878-1879-1898 0386 213 32 31

E-maii: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

NOT:Teklif mektupları en geç .Q.Lj/201% Saat:

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

UBB.

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA VE MODELİ

MİKTARI

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Hastanemiz merdiven başı korkulukların genel bakım ve tamiri

 

1

Adet

 

 

2

 

Delitasyon Plakası Paslanmaz Sac 125*35

 

1

Adet

 

 

3

 

Ameliyathane Birimine Lavabo Arası Paslanmaz Krom Paravan 80*50

 

1

Adet

 

 

4

 

Steril Asansör Önü Kapı Paslanmaz Krom 70*45

 

1

Adet

 

 

5

 

Perde Askılığı 32" Aleminyum Boru

 

7,6

Metre

 

 

6

 

Emzirme Odası Beşik Altı 127*70*70

 

2

Adet

 

 

7

 

Delitasyon Plakası Paslanmaz Sac 33*33

 

4

Adet

 

 

TOPLAM =

 

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-             Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-        Siiinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

4-       UBB    kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                        BakanlığımızTKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince, UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TOBt CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİN] de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-           istekliler        listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-              Sözkonusu  alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-           idaremiz       mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbestlir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                     Değerlendirmeıniz     kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır.

Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-               Malzemeler               Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-       Teklif             veren fırına S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-      Alım  uhtesinde kalan fırına alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğıu eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan fınnadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim