• İhale No
    1756544
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Aralık 2018 09:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    03 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

 

 

Sayı: 75990205-869 - 1823 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

RABİA ÖCAL (28396-18)

TEKLİF MEKTUBUDUR

 
  Metin Kutusu: İdari ı

Ahi Evran Üniversitesi Eğt.ve Araş.Hast. ihtiyacı olan aşağıda, cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan atım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu saunalma birimine fax ile yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 2134515 Dahili: 1879 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOT:Teklif mektupları en                                /'2018-Saat: OÖ • Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

 

 

SIRA NO:

U.B.3. KOOU

MALZEMENİN CİNSİ

Sut Kodu

MİKTARI

ölfyfo

FiVAT

TOPLAM

FİYAT

1

 

AP2230 DİZ PRİMER FEMORAL KOMPONENT BAĞ KESEN ÇİMENTOLU COCR/TITANYUM KAPLAMASIZ

AP2230

1

ADET

 

 

2

 

AP2660 DİZ PRİMER TIBIAL KOMPONENT KENDİNDEN STEMLİ/KANATLI/VİDALI/PEGLİ/VS. MOBİLE/ROTASYONLU ÇİMENTOLU COCR/TİTANYUM KAPLAMASIZ

AP2660

1

ADET

 

 

3

 

AP2540 DİZ PRİMER TIBIAL İNSERT ROTASYONLU HAREKET KISITLAMALI UHMW POLİETİLEN

AP2540

1

ADET

 

 

4

 

AP3150 KALÇA/DİZ PRİMER-REVİZYON BASINÇLI YIKAMA SİSTEMİ ANA CİHAZ SUCTION / IRRIGATION FONKSİYONLU

AP3150

1

ADET

 

 

TOPLAM

 

 

EKİ: TEKNİK ŞARTNAME

 

       
 
   

I firmanın . f»/l. kullanılan kalrm için

 
 
 

 

PİKKAT 6PİI.£ÇgK HgsysLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirin oUrık verilecektir.

2-          SiiincL kazıntı ve imza kaşe bulunmadan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

3-  Numune istenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

4*UBB kapsamında yer alan ürünlerin tek batına UBB kaydı yeterli olmayıp, trklifi Üretici/İthalatçı firma dışında veren fiı-malar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmekledir.

5-                            BakanlığımızTKHK  nun 09.01.2017 tarih ve 00036800436 sayılı yazılan gereğince . UBB kaplamındaki malzemeler için firmaların u TIBBİ CİHAZ SAT1S YERİ YETERLİLİK BEI ÇELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-             İ*tekliler  listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-               Sn*kı»nusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo ta«ıma ve tüm ula>ım giderleri sigorta giderleri uhtoindc kalan kişi/firmaya aittir.

8*ldareıniz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir komini almakta ser benttir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmi? sayılır.

9-        Değef   lendirmemu kalem kalem. yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat e»a<ına gSre yapılabilecektir.

10-                Malzemeler Depo teslimidir.Depoy a taşınma»!Ue ilgili tüm taşıma v.b.gidcrler finnaya aittir.

11-         Tcklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tara Tından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan . idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirlilen gün içerisinde teslimatıyapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Fiı-malar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-        AIun   ulıiuinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenle) eteği ra tur ada malzemenin barkud numarası ile SUT Kodunu belirteç ektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri âdeme kurumu bat kod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarakTİTUBB kayıtlarını esas almadığından . hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek. ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teküT vctmckle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son teklif verme süresi İçerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alııımay acaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kahul etmiş sayılır.

15-                              BakanlığımtzT.KH.K    Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayılı yazılan gereğince, firmaların teklif edilen ürünlarin satınalma tarihimiz itibari) Ic Sağlık Bakanlığı (S. B.) durumunun uygun olması, ha «tay a kullanıldığı tarihte ise M E Dil LA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satınalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup , özellikle haslaşa yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılma*! sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kasıtlı olmadığı tespit edildiğinde, malzeme l>cdellori ilgili firmanın ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kurumumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.

16*Ameliyatxona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyaiın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek, fatura ön tarafına hastı adı soyadı, kullanılan malzemelerin adı .SUT kodu, barkud numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan malzemelere ait barkudlm eksiksiz olarak yapıştırılmalıdır. Barkod sayın fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 eb» tında boş kağıJa kalan barkudlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik barkudlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir. ) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın tabuttu olması durumunda . fatura bedeli SOK ya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek, hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. A lun uhteslııde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez. yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez, yada faturası kargo , posta v.b. dağıtımda kayl*>lur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, beliı tilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda iş bu alıma iştirak etmekJe kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TLIM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :

ROTASYONLU BAG KESEN DİZ PROTEZİ

1.      Femoral component CoCrMo alaşımından mamul olmalıdır.

2.      Femoral componentin en az 5 boy seçeneği olmalıdır.

3.       Size aralıkları 1, 2, 3, 4, 5 şeklinde olmalıdır

4.      Femur keşişinde stabiliteyi artırmak amacı ile ayrı bir aparatla anterior kesi yapılabilmelidir

5.      Femoral Component anotomik yapıda olmalıdır.(Sağ ve Sol olarak ayrılmalıdır.)

6.      Femoral component’in anterior kısmı yüksek stabilite için çentikli olmalıdır.

7.      Femur kesisi için 3,5,7 derece valgus açısı seçenekleri bulunmalıdır.

8.      Femoral Componentin laterali yandan daraltılmış seçeneği olmalıdır.

9.      Femoral Componentin dış yüzeyi parlak,iç yüzeyi çimento tutumunu sağlayacak şekilde kumlanmış olmalıdır.

10.  Femoral kompenentin üzerinde inserti tutabilecek özel bir kanal bulunmalı, ekstra peg çıkıntısı bulunmamalıdır.

11.  Tibial Component CoCrMo alaşımından mamul olmalıdır.

12.  Tibial Componentin yüzeyi tibial insertin aşınmasını azaltmak amacıyla parlak olmalıdır

13.  Tibial Component 5 boy olmalıdır.

14.  Tibial Component medial kısmı geniş lateral kısmı dar olarak asimetrik olmalıdır.

15.  Tibial Component istenildiğinde 2 adet sabit peg seçeneği sunulabilmelidir.

16.  Tibial Component monoblok olmalıdır..

17.  Tibial Componentin ön ve yan yüzeyi parlak alt yüzeyi çimento lamaya uygun olarak stabiliteyi artırmak amacıyla kumlanmış olmalıdır

18.  Tibial kompenentin yüzeyinde rotasyonu kısıtlamak için iki adet çıkıntı bulunmalıdır.

19.  Tibial komponente istenildiği takdirde tibial stem takılabilmelidir.

20.   Tibial însert UHMWPE’ den imal edilmiş olmalıdır.

21.   Tibial însert femura uygun olarak imal edilmiş olmalıdır.

22.   Tibial însert 3 değişik ana boyda 8-10-12-15 mm kalınlık boylarında olmalıdır.

23.   Tibial insert femoral componentin bir alt ve bir üst boyu ile kullanıma uygun olmalıdır

24.   .Tibial insert gagalı ve mobil özelliği olmalıdır.

25.   Tibial însertlerin CONSTRAINED seçenekleri bulunmalıdır

26.   Tibial insert istenildiğinde 18mm ve 20mm boy seçeneği sunulabilmelidir.

27.   Ürünlerin üzerinde lazer ile yazılmış üretim bilgilerini gösteren ibare bulunmalıdır.

28.   Malzemeler steril paket içerisinde olmalıdır.

29.   Ürünler ÜTS ve Medula sistemlerinde onayı bulunmalıdır.

 

 

 

 

I

*FEMORAL KOMPONENT AP2230             1

♦TİBİAL KOMPONENT AP2660                1

♦TİBİAL İNSERT AP2540                     1

♦YIKAMA AP3150                           1

si

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim