• İhale No
    1761479
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    12 Aralık 2018 14:27
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    10 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

Metin Kutusu: TIST.C. ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Ordu Fatsa Devlet Hastanesi

Sayı : 2325362/                                                                                                                10.12.2018

Konu '■ 1 kaiem ilaç Alımı

DosyalD: 41500

S ay m Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalma birimine bildirilmesi hususunda; Gereğini rica ederim. 1 kalem İlaç Alımı

Satın Alma Tarih ve Saati : 12.12.2018-14:27

Must^uGULDIl İdari ve Mali İşler Müdürü

Satın Alınacak Malın

/ KDV Hariç TeHif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

Proparakain HC1 0.5% 15 mİ Oftalmik Solüsyon

40

Adet

 

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE!

1.                     Hastane  malı alıp almamakta serbestir.

2.                       Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                           Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.

4.                       Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                 Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                             Malzcmeler  orjinal ambalajında teslim cdilccektir.

7.                             Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.                   Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                 Firma     faturaya temlik koydurmaz.

10.              Fimıa     faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekır.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir Ödeme yapılmayacaktır.

AdresıEvkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.gov.tr

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim