• İhale No
    1766288
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    17 Aralık 2018 16:30
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    17 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C. KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakanlığı-Ahi Evraıı Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869-1925                                    Kırşehir

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı                                 17.12.2018

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu saunalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898

Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

E-maıi: kjrSehireah.salma@saglik.gov.tr

NOT:Teklif mektupları en geç . Ih/Ü. ../2018-Saat:

Kadar SaLınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

SIRA | U.B.B. | MALZEMENİN CİNSİ

MARKA VE MODELİ

MİKTARI

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

Hastanemiz genelinde tadilat yapılacak yerlere aşağıda belirtilen malzemelerin temini

 

 

 

 

 

1

 

Plastik slikonlu boya mat 15 İt

 

10

Kova

 

 

2

 

Tavan boyası 20/1

 

4

Kova

 

 

3

 

Sellozik tiııer 1/3

 

2

Adet

 

 

4

 

Yapıştırıcı Galon 3/2 kg

 

1

Adet

 

 

5

 

Sprey Boya 400ml

 

6

Adet

 

 

6

 

Çift tarafılı bant 50*25

 

2

Adet

 

 

7

 

Çift tarafılı bant 25*25

 

2

Adet

 

 

8

 

Antipas 1/1

 

3

Adet

 

 

TOPLAM =

 

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-       Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.

4-      UBB    kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya itlıalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                      BakanlığımızTKHK nun 09.0!.2017 tarih ve00036890436 saytlı yazılan gereğince . UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ S ATIŞ. YERİ YETERLtLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-          istekliler             listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-              Sözkonusu    alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-           İdaremiz             mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                    Değerlendirmemiz kalem kalem, yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır.

Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-              Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir. 11 -Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır. 12-           Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-      Alım   uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SÜT Kodunu belirtecektir Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlanın esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak. anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi fi mı aya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim ediimeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmaiar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :

 
  Metin Kutusu: T.C. KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakanlığı-Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-859 -1924 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran üniversitesi Eğitim ve Araştırma Has t. ihtiyacı olan aşağ:ia cins ve miktan yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada e'den ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanomiz Faksı: 0386 213 32 31

e-mau: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

./2018-Saal: Ki0

NOT:Teklif mektuplan en geç .

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

B/ÇIM

TOPLAM

SîSA

U.SB.

0

MARKA VE MODELİ

MİKTARI

yiVAT

FİYAT

Hastanemiz genelinde tadilat yapılacak yerlere aşağıda belirtilen malzemelerin temini

 

 

 

 

 

1

 

Panel Radyatör 600*1000

 

1

Adet

 

 

2

 

Clipin U profili

 

15

Metre

 

 

3

 

Clipin taşıyıcı 4000mm

 

15

Paket

 

 

4

 

Çamaşır Makinası Hortumu 2m

 

6

Adet

 

 

5

 

İş Eldiveni

 

20

Adet

 

 

6

 

Akvaryum Silikonu

 

25

Adet

 

 

7

 

Kompozit Boru 20mm

 

8

Boy

 

 

8

 

Küresel vana 1/1/4

 

2

Adet

 

 

9

 

PVC yapıştırıcı 125 gr

 

2

Adet

 

 

10

 

Çatal 100/50

 

6

Adet

 

 

11

 

Dirsek 50*45

 

20

Adet

 

 

12

 

Pis Su Borusu 3,2mm 50*2000

 

4

Adet

 

 

13

 

Pis Su Borusu 3,2mm 50*1000

 

10

Adet

 

 

14

 

Pis Su Borusu 3,2mm 50*500

 

6

Adet

 

 

15

 

Pis Su Borusu 3,2mm 70*2000

 

4

Adet

 

 

16

 

Pis Su Borusu 3,2mm 70*1000

 

4

Adet

 

 

17

 

Pis Su Borusu 3,2mm 70*500

 

4

Adet

 

 

18

 

Saplı Bel-Kürek

 

2

Adet

 

 

19

 

Saplı Kürek

 

2

Adet

 

 

TOPLAM «

 

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-             Teklif Birim Fiyatlım KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-      Silinti,    kazıntı ve imza ka$e bulunmayan teklifler de£erlenirmeye alınmayacaktır.

3-        Numune İstenildiği lak t irde numune cn kısa süjede satınalma birimine gönderilecektir.

4-    UÜB    kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kavdı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı fimıa dışında veren firmalar için . üretici veya itlulatçı tarafından IJRB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-               Bakanlıg.ıımzTK.l  fK nun 0901.2017 tarih vc 00O36H‘>J436 «yılı yazılan gcscgincc . MBB kapsamındık! n^'/ec .eter için finnalann “TIBBİ CİHAZ S ATİ S YEKİ YETERLİLİK BELGfcLKRtNl de teklifleri ile birlikte sunmaîan gerekmektedir.

6-        lstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-         Sözkommı   alımla ilgili tüm vergi-resim vs harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giierîeri sig»ma giderleri uhıcsinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-        ldaremiz   mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmım alnukta serbcstlir.Firmalar teklif vcnuckle bu hükmü kabul etmiş »asılır.

9-                     Değerlendirmemizkalem kalem . yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre >apılabüeceklir.ÖdcnKİcr kurumun mali durumuna göne yapılır.

Teklifimize fiyat veren fimıa bu hükmü kabul etmiş say ılır.

10-          Maî/cmclcr Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.gjderlcr firmaya aittir.

11-     Teklif veren finna S.U.T.hükümleri gerekince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-            Ahmlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan. idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-     Alım   uhursinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin borkod numaran ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunlann SUT hükümleri doğrultusunda dogju eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri Ödeme kurumu harkt^J ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarım esas almadığından. hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak. anılan kurunum herlıangi bir surette malzeme bark.ıd \e SiîT kodunun Jv>£ru c^lcıjmcJi^ini tespit ederek geri Ademe yapmamam halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rûcu edilerek . âdeme yapılsa bile le»pil edilen 7arann lamamı ûlım yapılan firmadan tahtı! edilecektir. Fimıa teklif \wmckle bu hükmü kabul etmiş »ayılır.

14-            Son teklif verme sûresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacakhr.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş say ılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜrON TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VF. KAŞE :

 

T.C. KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakanlığı-Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 76950205-853 - 1SIS                                       Kırşehir

Konu: Hizmel/Malzem* Alımı                                                             17.12.2018

TEKLİF MEKTUBUDUR

Alıl Evran Ûı\Ivrr*HesI Eftitim ve Araştırına Hası. İhı iv »un olan aşağıda cins ve rc.ik.ur; vazıh Mnl.-cme/Hizmet

Doğrudnn alım usıılti Ue İhale stilcccğiıxlen vereceğini: teklif mektubunuzu satmalına                                             \

birimine fax yada eklen ulaşurmanus rica ederim.            .

İHurşit ASIS flûqür ArdJ

Hastanemi Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898                                                                                                                                                                                                              /

Ha* tanemiz Faksı: 0386 213 32 31                                 / / yJ

e*cnsu: kirsehireah.salmatgsaglikgov.tr .                                                                                                                                                                                                   // /'

NOT:Teklif mektupian en geçf2-/2018-Saat: Jq                                                                                                                                    f /

Kadar Sauııaîıııa Diriınme Ulaştırılmalıdır.                   /

 

 

 

------------

 

~ 3ıRIM

TOPLAM

 

 

Hastanemiz genelinde tadilat yapılacak yerlere aşağıda belirtilen malzemelerin temini

 

 

 

 

 

1

 

Alçıpan 125*2500*1200

 

50

Adet

 

 

2

 

Duvar U profili 75*0.50 3m

 

3

Top

 

 

3

 

Sıva alçısı 35/1

 

5

Torba

 

 

4

 

Maskeleme bandı 50mm*50ın

 

6

Adet

 

 

5

 

Gri Fuga 20/1

 

2

Torba

 

 

6

 

Alçıpan Köşebenti

 

2

Top

 

 

7

 

Duvar V profili 75*0.50 3m

 

4

Top

 

 

8

 

Matkap uçlu alçıpan vidası 3,5*35

 

3

Kg

 

 

9

 

Saten perdah alçısı 25/1

 

8

Torba

 

 

 

 

Pİ«K4! £P?LSCEK HUSV'SLAB

1-      Teklif   Birim Fiyatları KDV Hariç vcTürfc Lirası olarak vcriteccklir.


 

2-       Silinti,    kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değer lenirmeyc alınmayacaktır.

3-Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede salınalma birimine gönderilecektir.

4-     UBB    kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi ürctici/ithalatçı fimıa dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                    BakanlığıımzTKHK nun 00.01.2017 tarih vc 00036890436 sayılı yazıları gereğince, UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ S ATİ S YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-         lstcklilcr listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-          Sözkonusu  alımla ilgili tüm vergi-resim vc harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-        İdaremiz   mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmım almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                  Değcrlcndirmcmiz  kalem kalem, yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fi>at esasına göre yaptlabileeektir.Ödemcler kurumun mali durumuna göre yapılır.

Teklifimize fıvat veren firma bu lıükmü kabul etmiş S3yılır.

10-           Malzcmclcr     Depo teslimidir.Depoja taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b giderler firmaya aittir.

11-      Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağım kabul etmiş say ılır.

12-           Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan . idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taradı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sa> ılır.

13-     Alım   uhtesiııdc kalan fimıa alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod vc SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından . hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak. anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod

14-           Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Finnalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sav ılır.

• TEKNİK ŞARTN AME TÜM MADDELERİNE UV UVS ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim