|
|||||||||
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
NOT: Ameliyatta vukandaki malzemelerin kullanılması düşünülmektedir.
Ancak amelivat esnasında vakanın durumuna gflrr kullanılarak mubvme vada sanlarında değişiklik olabilir. Mubeme <avılanmn artması durumunda en avantajlı fivafı veren firmanın . fa?la kullanılan kalem için başlangıçta teklif ettlûi fiyattan fazla kullanılan mal/eme adet çarpanını futun edecektir. Ma Ur meler Biribiri İle Bütünlük Arz Ettiğinden Set Halinde Alınmalıdır.
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti. kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sûrede satınalma birimine gönderilecektir.
4- UBB kapsamında yer alan ürüıderin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretİcl/ithalatçı firma dışında veren firmalar için ,
Q ret iv i veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.
5- BakanlığumzTKHKnun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince. UBB kaplamındaki maUcmeler için firmaların ** TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmekledir.
6- lsteklikr listedeki bfltfln kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla Ogili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan lâşVfirmaya aittir.
8- İd a remiz mal/hizmeti abp almamakta veya bir kısmını almakta şerhe» tt ir. Fİmıa lar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Dcğeriendirmemiz kalem kalem. yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.
10- MaUemeler Depo teslimidir.Depoya takınması ile ilgili tüm taşıma v.b.glderler firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S. U.T.hü kümleri gereğince klare tarafından işlem sapılacağını kabul etmiş savılır.
12- Alımlar Adi ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmay an ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi finııa bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi İle ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaıcsl bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeni) le idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan finnadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.
14- Son teklif verme süresi İçerisinde teslim edibnty en teklifler değerlendirmeye alınmayacakfır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etnıiş savılır.
15- Bakanlığınuz T.KH.K Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayılı yazılan gereğince, firmaların teklif edilen ürünlarin satınalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.R) durumunun uygun olması. hastaya kullanıldığı tarihte ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satınalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup, özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen ma la: melerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde, malzeme bedelleri ilgili firmanın ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kurumumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.
16- Ameliyat sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan maUemderealt fatura ilgili firma tarafından mutiaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suremle kesilerek, fatura ön tarafına haıta adı soyadı. kullanılan malzemelerin adı ,SUT kndu. barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan malzemelere ait barkodlan ekliksiz olarak yapıştuılmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 ebatında boş kağıda kalan barkodlur yapıştırılarak fütura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersimle teslim edilmelidir. (Ekılk barkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir.) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGKya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek, hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alım uhtesinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez .yada faturası kargo, potta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durunda idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda İş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş sayılır.
• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :
POLİAKSİYEL / MONOAKSIYEL TRANSPEDİKÜLER SİSTEM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Sistem, Torakal,Lomber, Sakral bölgelerde, spinal deformitelerde, dejeneratif hastalıklarda, tümörlerde ve travmalarda her yaş grubuna ayrı ayrı veya tek sistem halinde uygulanabilir olmalıdır.
2. Sistemde kullanılan malzemeler ASTM F136 standartlarına uygun Titanyumdan imal edilmiş olmalıdır.
3. Vidaların dış çapı silindirik, iç çapı 1 derece konik yapıda self tapping özellikte olmalıdır.
4. Sistemde hem monoaxial, hem poliaxial vidalar, hem de listezis vidalar olmalıdır.
5. Poliaksiyal vidalar en az 29 derece açılanmaya uygun olmalıdır.
6. Omurganın özel ameliyatlarında (spondilolistezis) kullanılmak üzere özel olarak dizayn edilmiş 5.5 - 6.5 ve 7.5 mm çaplarında 40mm den 55mm ye kadar 5 er mm aralıklarla büyüyen redüksiyon vidalarına sahip olmalıdır.
7. Poliaksiyal vidalar 4.5-5.0-5.5-6.0-6.5-7.0-7.5-8.0 mm çaplarında olup 20 mm den başlayarak 55 mm ye kadar 5 er mm aralılarla büyüyen vida çeşitlerine sahip olmalıdır.
8. Sistemde kullanılan vidalar üzerinde çap, boy ve firma bilgisi olmalıdır.
9. Vida rod kilitlenmesi yalnızca bir set screvv ile kilitleme mekanizmasına sahip olmalıdır.
10. Set screwlarda sıyırmayı önleyen Tork olmalıdır.
11. Rodlar omurganın değişik mesafelerinde kullanılmak üzere 40 mm den 600 mm ye kadar lOmm aralıklarla büyüyen tüm alternatifleri bulunmalıdır. Ayrıca skolyoz vakalarından kullanılmak için 600 mm lik rod bulunmalıdır.
12. Rodlar lazer markalama yöntemiyle çizgili olmalıdır.
13. Ameliyat esnasında rodlara yön verebilmek için İnstubending aleti bulunmalıdır. Rod uçları bu alete göre şekillendirilmiş olmalıdır.
14. Sistemde rotasyonel yöndeki hareketlerini engelleyen transvers bağlantı olmalıdır.
15. Transver bağlantılar konektörlü ve multiaxial olmak üzere iki farklı seçenekte olmalıdır.
16. Sistemde skolyoz vakalarında kullanılmak üzere Laminar, Pediküler, monoaxial, poliaxial ve omniaxial Hooklar, ayrıca uzatma konnektör de (domino) bulunmalıdır.
17. Kullanım setinde tork anahtarı ve vida sabitlemesini kolaylaştırmak için rocker aleti olmalıdır.
18. Set içerisinde listhesiz vakalarında çektirme işlemi için özel poursaydr aleti olmalıdır.
19. Sette vidalara hareket vermek için omniaxial connectör olmalıdır.
20. Sistem vida ve el aleti seçiminde karışıklığa neden olmaması için özel tasarlanmış vida ve el aleti konteynerları içinde olmalıdır.
21. Sistemdeki el aletleri paslanmaz çelikten silikon saplı olmalıdır.
22. Sistemdeki vidalar seçimini kolaylaştırmak için Anodizing sistemiyle renklendirilmiş olmalıdır.
23. Kullanılan titanium materyalin Uluslararası kalite belgesi olmalıdır.
24. Firma Sağlık Bakanlığı T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TÎTUBB) kayıtlı olmalı ve ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onayı olmalıdır.
25. Setler ihtiyaç süresince ameliyata hazır şekilde hastanede bulundurulmalıdır.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|