• İhale No
    1782148
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    15 Ocak 2019 09:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    14 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

 

 

SIRA NO:

U B.B. KODU

MALZEMENİN CİNSİ

Sut Kodu

MIKtARI

blKlM

FİYAT

IÜ.-lÂM

FİYAT

1

 

AEU920 ÖN ÇAPRAZ BAĞ REKONSTRÜKSİYONU MALZEME SETİ

AE0920

1

ADET

 

 

2

 

AE1070 BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ ASKI SİSTEMİ DÜĞMELİ ASANSÖR SİSTEM TİTANYUM TÜM BOYLAR

AE1070

1

ADET

 

 

3

 

AE1090 BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ ASKI SİSTEMİ DÜĞMELİ LOOPLU TİTANYUM TÜM BOYLAR

AE1090

1

ADET

 

 

4

 

AE1030 BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ DİŞLİ / DİŞSİZ STAPLE BASAMAKLI/DÜZ TİTANYUM/CoCr TÜM BOYLAR

AE1030

2

ADET

 

 

5

 

AE2310 TAMAMLAYICI ÜRÜNLER DRİLL PİN/TROKAR UÇ STANDART/SÜTÜR DELİKLİ/KAN ÜLLÜ/AÇILANABİLİR ÇELİK TÜM BOYLAR

AE2310

2

ADET

 

 

6

 

AE0900 MENÜSKÜS ONARIMI MALZEME SETİ

AE0900

1

ADET

 

 

7

 

AE2090 KIKIRDAK/MENİSKÜS TAMİR SİSTEMİ ÇOK İMPLANTLIABSORBE OLMAYAN GÜÇLENDİRİLMİŞ SÜTÜRLÜ KİLİTLİ PEEK TÜM BOYLAR

AE2090

2

ADET

 

 

TOPLAM

 

 

EKİ : TEKNİK ŞARTNAME

NOT: Ameliyatta yukarıdaki mabemeleıin kullanılmadı düşünülmekledir.

Ancak amelivat r>na«mtla vakanın durumuna £Öre kullanılacak mıbmıt vada sav ılar imla drgj>iklik olabilir. Mabetne savılarımn artmanı durumumla cn anantajh (ivatı *cı m fit inanın , fa/la kullanılan kaleni içın_haşlang><.-ta teklif eltığ? fin atlan fanla kullanılan malzeme adet çarpımını fatura edecektir. Malzemeler Birikiri lif Bütünlük \n Filminden Sel Halinde Alınmalıdır.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-      Teklif Birini Fiyalları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-      Silinti,   kazıntı vc imza kaşe bulumu ay an teklifler değerfendirmey e alınman at aktır.

3- Nunrnne İstenildiği taktirde numune cn kısa sûrede satmalına birimine gönder üre ekrir.

4-     UBB    kapsamında yer alan ürünlerin tek başma UBB kaydı vetcrli olmayıp. teklifi üretki/ithalatçı firma dışında >rren firmalar için, üretici ney a ithalatçı tarafından UBB de alt bayU olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-           BakanIığımu    TKIİK nun 09.01.2017 tarih ve 0003<>89043<» »ayılı ya/.ıları gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ *>' \TIS VFKİ VF1 ERİ İl İK HFI GFI FRİNİ de tekiificri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-        istekliler Uıtcdeki bütün kalendere veya dDcdikleri kalendere teklif verebilirler.

7-         STakonusu alında ügüi tüm verp-rrsim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm utanım giderleri sigorta giderleri uhtesindc kalan kişl'firmaya aittir.

8>ldaremiz mal/hizmeti alıp almamakta Veya bir kısmını almakla serbestlir.Firmalar teklif % ermekle bu hükmü kabul etini* savılır.

9-               Dcğrrlendimıcmiz  kalem kalem. vada işin bütünlük art etmesi bakımından toplam fiyat esasına güre yapılabilecektir.

10-          Malzemvlcr     Depo teslimidir.Depova taşınması De ilgili tüm taşıma v.b.gjderler firmaya aittir.

11-     Teklif »eren firma S.U.T.hükünderi gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş saydır.

12- Al unlar AcD ihtîy avlarımıza yönelik olduğundan . idaremin tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapdmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taradı iptal etme hakkına salıiplir. Firmalar teklif vermekle bu hOkmü kabul etmiş saydır.

13-     Alım   ulılninde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SIT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmalından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi Ue ÜRİli olarak TÎTUBB kasıllarını esas almadığından, hastanemiz İdaresi bu kasıllan esas almayacak, andan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek. üt! eme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil cdDecektir. Firma teklif «ermekle bu hükmü kabul etnıiş saydır.

14- Son teklif\erme sûresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etnıiy saydır.

15-                 BakanIığımuT.KH  K. Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayılı yazıları gcreğjnce . firmaların teklif edilen Orünlarin satmalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (K-B.) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte ise MED ULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satmalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup , özellikle hastaya yönelik kullandan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MF.DI'U »işlemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde , malzeme betleücri ilgili firmanın ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplaruıa gelir kaydedilecektir. Firmalar kuruntumuza teklif tcrmckle bu hükmen tamamımı kabul etmiş sayılır.

16-        Amcliyat   sona erdikten sonra ameliyatta kullandan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih varılmak suretiyle kesilerek, fatura ön tarafına hasla adı soyadı, kullanılan malzemelerin adı ,SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına Lse amelin alta kullanılan malzemelere ait barkodları eksiksiz olarak yapiştırdmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise AJ ehatında boş kağıda kalan barkodlar y apıştırdarak farura atlına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içtrainde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmana resmi yazı De iade cdücccktir. ) Faturanın herhangi bir sebeple hastanen* geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda . fatura bedeli "sGK ya fatura edilemez ise sSz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek. hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedDecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sanılır. Alım uhtesindc kalan firma alıma konu olan mabrıuc yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize bclirtdcn süre İçerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim ctnırz, yada faturası kargo , po»ta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla İdaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi. belir t Den zamanda idaremize teslim edilmen en fatura bedelleri De DgDide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talcbüıdc bulunmayacağımda iş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş savılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ. İMZA VE KAŞE :

 

ASKI SİSTEMİ DÜĞMELİ ASANSÖR SİSTEM TİTANYUM

•         Ön çapraz bağ rekonstrüksiyonunda yumuşak doku greftlerininfemoralfiksasyonunda kullanılır.

•         Greftin ortasından geçip grefti asacak şekilde düğümsüz(braided,loop,UHMW-PE) ultra yüksek moleküler ağırlıklı polietilen fiber liflerden yapılmış hareket edebilen iplere sahip olmalıdır.

•         Askı Sistemi 2000 Newton güç taşımalıdır.

•         Vida yapısında olmamalıdır.

•         3 farklı size bulunmalıdır. Anteriomedial portal girişim için standart size, transtibial girişim için Long size, Revizyonlar için X-large size

•         Düğümsüz iplik dört delikli 12.2 mm uzunluğunda, 3.9 mm genişliğinde 1.5MM eninde bir düğmeye bağlı olmalıdır.

•         İmplant titanyumdan imal edilmiş olmalıdır.

•         Düğmenin boşta kalan deliklerinde konumlandırılmasına yardımcı dikiş iplikleri bulunmalıdır. Bu ipler 2 farklı renkte olmalıdır. 5 no 50 kg güce dayanıklı olmalıdır.

•         İmplant tekli sterilaleminyum(AI) paketlerde kullanıma hazır halde üretilmiş olmalıdır.

BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ, ASKI SİSTEMİ, DÜĞMELİ, LOOPLU, TİTANYUM, TÜM BOYLAR

•         Ön çapraz bağ rekonstrüksiyonunda yumuşak doku greftlerininfemoralfiksasyonunda kullanılır.

•         Greftin ortasından geçip grefti asacak şekilde düğümsüz(braided,loop,UHMW-PE) ultra yüksek moleküler ağırlıklı polietilen fiber liflerden yapılmış bir ipliğe sahip olmalıdır.

•         Askı Sistemi 2000 Newton güç taşımalıdır.

•         Vida yapısında olmamalıdır.

•         iplik uzunluğu 15mm, 20 mm, 25 mm, 30 mm, 35 mm, 40 mm, 45 mm, 50 mm,55mm,60mm olmalıdır.

•         Düğümsüz iplik dört delikli 12.2 mm uzunluğunda, 3.9 mm genişliğinde 1.5MM eninde bir düğmeye bağlı olmalıdır.

•         İmplant titanyumdan imal edilmiş olmalıdır.

•         Cerrahi operasyonda kullanılacak implantlarstreil paket içerisinde (kalavuznitinol tel,4.5 mm kanüllüdrill,guidewıres,grefttaşıyıcı,işaretleyici kalem,cetvel,kemik tıkacı)oluşmalıdır.

•         Lateralcortikal kemik patlaması durumunda 6-11 tünel genişlikte defektler için xl buton seçeneği operasyonda hazır bulundurulmalıdır.

•         Düğmenin boşta kalan deliklerinde konumlandırılmasına yardımcı dikiş iplikleri bulunmalıdır. Bu ipler 2 farklı renkte olmalıdır. 5 no 50 kg güce dayanıklı olmalıdır.

implant tekli steril aleminyum(AI) paketlerde kullanıma hazır halde üretilmiş olmalıdır.

BAĞ/TENDON/DOKU TAMİRİ TESPİT SİSTEMİ, İNTERFERANS VİDALARI, PLA TÜREVLERİ,TÜM BOYLAR AE1650

•         Malzeme ön çapraz bağın, artroskopik ve açık ameliyatlarında kullanıma uygundur.

•         Emilebilir interferans vidası, polilaktik asit (PLLA) yapıda olmalı, operasyon sonrası emilebilme süresi minimum 2, maksimum 4 yıl olmalıdır.

•         Vidaların uzunluğu 23mm ve 30mm olmalıdır.

•         Vidalar 7,8,9 ve lOmm çapJarındadır. 11x30 vida seçeneği de bulunmalıdır.

•         İmplante edildiği bölgedeki greft dokusuna zarar vermemesi için, vida yivleri keskin olmalıdır.

•         İmplantasyonun uygun olabilmesi için vida kanüllü olmalıdır..

•         2.8mm x 30mm'lik kanüllü tornavida ile kullanıma uygun olmalıdır.

•         Kemikli ve yumuşak doku greftlerinin tespitinde kullanılabilmelidir.

Vidayı tespit etmeden önce yiv açan ayrı bir tornavidası bulunmalıdır.

TENDON U ÇİVİSİ

•         Yumuşak doku veya ligamentfiksasyonunda kullanılabilir özellikte olmalıdır.

•         U şeklinde ve iç orta kısmında kaymayı engellemesi için 4 adet dişi bulunmalıdır.

•         Ayak uzunluğu en az 19,5mm olmalıdır.

•         Üretim maddesi Co-Cr veya titanyumdan imal edilmiş olmalıdır.

•         Tutunma yüzeyini artıracak ayaklar üzerinde ters çıkıntıları olmalıdır

•         iç genişliği 8.0mm ve ll.Omm olmalıdır.

Her kullanımda çakma seti ile birlikte getirilmelidir

TAMAMLAYICI ÜRÜNLER DRİLL PİN/TROKAR UÇ STANDART/SÜTÜR DELİKLİ/KANÜLLÜ/AÇILANABİLİR                      ÇELİK TÜM BOYLAR

•         Telin çapı 2.4 mm olmalıdır.

•         Telin boyu 38.1 mm olmalıdır.

•         Telin uç kısmındaki 8 cm'lik bölüm, artroskopik ameliyatlar sırasında kamera yardımıyla izlenebilmesi için ölçeklendirilmiş olmalıdır.

•         Uç kısmındaki ölçü sistemi sayesinde açılan tünelin boyu takip edilebilmelidir.

•         Sterilizasyon esnasında 134 derece sıcaklığa dayanabilecek sağlamlıkta olmalıdır.

•         Kemik doku içinden kolaylıkla geçebilmek için, telin ucu sivri veya matkap uçlu (trocar veya dril uç) olmalıdır. ;

•         Telin arka kısmında ip geçirilebilmesi için 8 mm boyunda delik olmalıdır.

AE0920 (ÖN ÇAPRAZ BAĞ ONARIM SETİ)

AE1070 ENDOBUTTON                                                         1

AE1090 ASANSÖR SİSTEMİ                                                  1

AE1030 U ÇİVİ                                                                       2

AE2310 PASSİNG PİN                                                           2 AE0900 MENİSKÜS TAMİR SETİ

AE2090 4'LÜ MENİSKÜS DİKİŞ                                              2

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim