• İhale No
    1794622
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    01 Şubat 2019 18:00
  • İdare
    KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kahramanmaraş
  • İşin İli
    Kahramanmaraş
  • Yayın Tarihi
    31 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C. K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DÖNERSERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

 

 

 

Metin Kutusu: Talep No: Talep Adı:Sayfa : 1 /1

529

IÇ HASTALIKLARI ANABILIM DALI İHTİYACINA 1 KALEM MEDİKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]

Sayın, Firma Yetkilisi

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda ismi ve miktarı belirtilen cihazlar/ malzemeler satın alınacaktır. Ekteki şartnameye uymak kaydıyla son teklif veya yaklaşık maliyet (sadece Doğrudan Temin alımları için Son Teklifinizi belirtiniz.) oluşturmak amacıyla proforma talep etmekteyiz. Satınalma sürecinde kullanabileceğimiz proforma faturayı firma kaşesi ve yetkili imzasıyla birlikte mail (ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr), faks yoluyla (344 3004061) veya kargo ile gönderilmesi hususunda; Gereğini Rica ederim.

 

           
 

Adı Soyadı veya Ünvanı: Adresi

Telefon - Fax No. : E-Mail:

Firma Tanımlayıcı No

 
 

Teklif Veren Firma veya kişinin

 
     
 
 
 

 

 

 

 


A

B

Sıra No

Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması

Birimi

Miktarı

Teklif Edilen Birim Fiyat

Teklif Edilen Birim Toplam Fiyat

SUT Kodu

UBB Kodu

1

ENDOSKOPİ AGIZLIĞI LASTİKLİ (DİŞLİK)

Adet

4000,00

 

 

 

 

TOPLAM :

4000,00

 

 

 

                 

 

Metin Kutusu: Hastane Müdürü Ömer ARICIFirma Adı- Soyadı / Ticaret unvanı Kaşe ve İmza

Açıklamalar: 1-    Ürün fiyatı ile birlikte TIBBİ SARF MALZEMESİ için Sağlık Bakanlığı onaylı ürün kodlarının da verilmesi gerekmektedir.

2-  Teklif edilen ürünün markasının ve fiyatının geçerlilik süresi belirtilmelidir.

3-  Teknik Şartnameye uygun olarak teklif verilmelidir. Uygun olmadığı durumlarda ayrıca uygunsuzluğun nedeni bildirilmelidir.

4-  İlgili alımları http://onlinehastane.ksu.edu.tr/HbysWeb/ESatinAlma/Sonuclanmamislar.aspx adresinden takip edebilirsiniz.

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Avşar Mah.                                Tel :0(344) 300 34 34

Batı Çevreyolu Blv. No: 251/A 46040 - Onikişubat/Kahramanmaraş

v J                                                                    9                                   9                                                                    Faks : 0(344) 300 40 61

E-Posta :ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr

T.C. K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Sayfa : 1 /1

Metin Kutusu: TALEP NO: TALEP ADI :
TALEP TARİHİ : TALEP YERİ :
529

IÇ HASTALIKLARI ANABILIM DALI İHTİYACINA 1 KALEM MEDİKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]

25.01.2019

GASTROENTOLOJİ POLİKLİNİĞİ TEKNİK ŞARTNAME

1       ENDOSKOPİ AGIZLIĞI LASTİKLİ (DİŞLİK)                   4000        Adet

ENDOSKOPİ AĞIZLIĞI LASTİKLİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.                  Ağızlık   ağız anotomisine uyumlu olmalıdır.

2.                  Ağızlık   değişik çap ve ölçülerdeki endoskopların geçişini rahat sağlayacak özellikte olmalıdır.

3.                  Ağızlık   diş ve damağı tahriş etmeyecek yapıda silikon kaplı olmalı.Hastanın diş ve damak yapısına zarar vermemelidir.

4.                        Ağızlıklar    net pürüzsüz kıvrımlara sahip olmalı herhangi bir çapak ve pürüz olmamalıdır.

5.                  Ağızlık   üzerinde kafa yapısına uyumlu ergonomik lastik olmalı ve her kafa yapısına uyum sağlayabilmesi için lastik üzerinde değişik ölçü ayarları olmalıdır.Lastik lateks içermemelidir,kumaş lastik olmalıdır.

6.                  Ağızlık   üzerinde sabitlemek için lastik aparat olmalıdır,lateks içermemelidir.

7.                  Ağızlık   üzerindeki lastik aparat sağlam olmalı ve esneyebilmeliidir.

8.                   Değişik   yaş gruplarındaki hastalara uygulanacak şekilde erişkin ve pediatrik olmak üzere farklı ölçülerde seçilebilmelidir.

9.                  Ağızlık   ambalajında lot numarası ve son kullanma tarihi üzerinde yazılı olmalıdır.

10.                    Ambalaj  üzerinde ürünün barkodu ve UBB no'su yazılı olmalıdır.

11.                  Ağızlık   kutularda olmalıdır.

12.                         T.C.Sağlık   Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) Kayıtlı ve Ürünlerde Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır İbaresi olmalıdır

13.  Ürünün alımına numune denendikten sonra karar verilecektir.

14.  TSE/UBb kayıtları bulunmalıdır.

15.                                           Ürünün.T.C.Sağlık  Bakanlığı ve SSK Ulusal Bilgi Bankası’nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir.Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.

16.                        Ürün,TSE ve CE belgesine (class Ha)sahip olmalıdır.

17.                          Tekliflerle  birlikte,ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin,katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir.Numune denendikten sonra karar verilecektir.Deneme sırasında hatalı,sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir.Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3’ü kadar olmalıdır.

18.                 Hatalı    üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp,aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içerisinde değiştirilmelidir.Kargo ve taşıma maliyeti yükleniciye aittir.

19.                  Ürünün    SGK-SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.

20.                Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları ,bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır.Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.

21.                   Miadın   dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirmelidir.Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılmalı v efirma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.

22.Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde % 20 artırım veya % 20 azaltım yoluna gidilebilir

1. KOMİSYON ÜYESİ            2. KOMİSYON ÜYESİ             3. KOMİSYON ÜYESİ         4. KOMİSYON ÜYESİ             5. KOMİSYON ÜYESİ

İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim