• İhale No
    1795531
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    02 Şubat 2019 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    01 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

       
   

Kırşehir

01.02.2019

 
 

Sayı:                75940205-369 - 240

Konu:               Hizmut/Malzeme Alımı

 
 
 

 

Metin Kutusu: satmalına birimine fax v^dn cklen-^
 
TEKLİF MEKTUBUDUR

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulii ile ilıale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 - 16 Dahili: 1878-1879-1898

Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

Metin Kutusu: ±6 \ookirsehireah.salma@saglik.gov.tr

 

BİRİM

TOPLAM

SIRA

UBB/UTS BARKOD NO

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA

MODELİ

MIKT

ARI

FİVAT

FİVAT

1

 

HASTANEMİZDE DEĞİŞİK BİRİMLERDE KULLANILMAKTA OLAN 5 KG KAPASİTELİ OKSİJEN TÜPLERİNİN PERİYODİK FENNİ MUAYENELERİNİN YAPTIRILMASI İŞİ

 

32

ADET

 

 

EKİ: TEKNİK RAPOR (1

SAYFA)

 

 

TOPLAM »

 

 

NOT:Teklif mektupları en geç^^r/^.yLy 2019-Saat:

Kadar Satmatma Birimine Ulaştırılmalıdır.


 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Ttirk Lirası olarak verilecektir.

2-             Siliııti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenıYmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.

4-                     UBB/UTS  kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi i'uetici/itlıalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                                       BakanlığımızTKHK    mm 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SAT1S YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-                   İstekliler      listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                        Sözkonusu                   alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                   idaremiz     mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayıl.r.

9-                                   Değcrleııdinnemiz    kalcın kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurum n ıııali duı umuna göre yapılır. Teklifimize fiyat vcıen fırına bu hükmü kabul etmiş sa\ılır.

10-                          Malzemeler              Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11 -Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır

13-           Ahm                   uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-  Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye almmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE:

T.C

SAĞLIK BAKANLIĞI KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TEKNİK RAPOR

Hastanemizin değişik kliniklerinde kullanılmakta olan ve hastanemiz demirbaşına kayıtlı toplam 32 adet 5 kg kapasiteli oksijen tüplerinin, “İŞ EKİPMANLARININ KULLANIMINDA SAĞLIK VE GÜVENLİK ŞARTLARI YÖNETMELİĞİ” ne göre 3 yılda bir defa periyodik fenni muayenelerinin yapılması gerekmektedir.

Mezkur tüplerin aşağıda belirtilen şartlara göre gerekli fenni muayenelerinin serbest piyasa marifetiyle yaptırılması gerektiğine dair teknik rapordur. 30.01.2019                                      

 

       
   

, / Reşat ARSLsANr S Makine Mühendisi

 
 

Muhittin KAYA Baş Teknisyen

 
 

 

 

 

 

 

Periyodik Fenni Muayenesi Yapılacak Tüplerin Teknik Kriterleri:

1-     Hastanenin çeşitli birimlerinde bulunan toplam 32 adet, 5 kg kapasiteli oksijen tüplerinin periyodik fenni muayene testleri yapılacaktır.

2-      Fenni muayene testi yapacak firma/ Sanayi ve Ticaret Bakanlığının verdiği Basınçlı Gaz Tüpleri Periyodik Muayene, Deney ve Bakım Yeterlilik Belgesi’ne sahip olmalıdır. Belge teklif ile birlikte Hastane idaresine sunulmalıdır.

3-      Tüplerin testleri, TS EN 1802, TS EN 1803, TS EN 1968, TS EN 14876 ve TS EN ISO 16148 standartlarında belirtilen kriterlere uygun olarak yapılır.

4-      Testi geçen tüpler için sertifika düzenlenecektir.

5-      Sertifikada asgari olması gereken asgari bilgiler;

Fenni muayeneyi yapan firmanın adı ve iletişim bilgileri,

Tüplerin ne amaçla kullanıldıkları, kapasiteleri ve seri no’lan,

-          Test tarihi, ve geçerlilik tarihi,

-          Testi yapan teknik personelin ve onaylayan makamın adı soyadı, unvanı ve imzası

' 6- Test sonucunda kullanılması uygun olmayan tüpler için HURDA raporu düzenlenecektir.

7-      Tüplerin nakliyesi yükleniciye ait olacaktır. Kargo masrafları yükleniciye ait olacaktır. Fiyat teklifleri kargo dahil, kdv hariç olacaktır.

8-     Hastane işleyişinin aksamaması için, tüpler 2 veya 3 parti halinde gönderilecektir.

9-     Testleri yapılarak uygun görülen tüplerin, gerekiyorsa boyalan yenilenecek ve tekrar hastanemize iade edilecektir.

10-  Test  sonucunda tüp ventilleri arızalı olan çıkarsa, ventil ücreti aynca ödeneceğinden hastane idaresinin onayı istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim