T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Hasta Adı : NEZİHA YILMAZ (3100-19) TEKLİF MEKTUBUDUR
Hastanemiz Tel: 0380 213 45 15 Oahili: 1879
Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31 rv
& 7------ A*\ 00
NOT:Tckîif mektupları en geç Kadar Satır.ftîma Birimine Ulaştırılmalıdır.
|
|||
![]() |
|||
NOT: Vmeliv-ılta vulca. ıdaki nu inmelerin kullanılmadı dû-fliıûlnu-'itedir.
Aneak anırlivat n.uMnla vakanın «İm unuma c“rr ktılfaıııîjcak nıal/eme vnda «ayıbımda deliklik olabilir. Malzeme «avd-a.ıııın »Hııu>ı durumumla m 3N4.U-.il. fi^>. »nen firmanın . fazla kullanılan kalem İçin badsmiicl» teklif ettiği fh.ııı.m fazla kullanılan mabi’ino adet carmınmı tı tura c.K , rkıir. M .ı!.-ı in. U-r Hinbiri İle 1m~hfimififc \r/ Fitlinden Set 1 Tnltrt;!c Alınmalıdır.
I * Teklif Birim Fi» atları kİ)V Hariç ve Türk Lirası olarak vcrllcceklir.
2- Siliııri. kazıntı ve imca kaşe bulunmayalı teklifler dcftsı Icııdinneyc alınmayacaktır.
3- Numune istı uildiid taktirde numune cn k:sa sürede satmalına birbirine gönderilecektir.
4- UBB kaplamında yer alan ürûıdcrin tek babına t'BB kaydı yeterli olmayıp, tellin üretİei/îthalalçı firma dı^uıda »eren firmalar için , üretici veya ithalatçı tara Tından UBB de alt bayü olarak tanımlanmış olması gerekmekledir.
5- BakanllftımaTKIIK* nun 09.01.2017 tarih ve OQOJkym4J« sayılı yanları gerr$nce. UBB kapsan.... aki mabeımlcr Içiıı firmaların “ TIHUİ Iiti \7. S \TIS Vr Kİ VFTHO İl İK‘ HFIftEl FHİSİ de teklifleri Ue birlikte sunmaları gerekmektedir.
6- lstcJJİIer ü>tedeki bü.ün kalendere veya diledikleri kalendere teklif '■erebilirler.
7- Sö/konusu alımla ilgili tüm vcrgİ-resim ve harçlar, kargü tavmıa vc tüm ulatım jrideı k-rl sigorta giderleri ulılesinde knlan kişi/firmaya aittir.
8- ldaremiz mal/hizmcri alıp almamakla veya bir kısmım almakta scı bc*ltİr.Firmslar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- l)e£crl« i'dinııemiz kalem kalem . yada işin büıüniilk arz etmesi bakımından toplam fiyat »atma göre yapdabilecelitfr.
10- Mabrmelcr Depo toUmidir.Drpoya taşınnıa»ı ile ilgili tüm tayıma v.b.giderler firmaya ait lir.
11- Teklif >eren firma S I’ T.hitküuılcri gereğine» idare tarafından işlem yapdaca£ım kabul etini» sayılır.
12* Atımlar Acil ibtiyaçlarumza yönelik olduğundan, idaremiz tarafından verilensipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılın.»an ürünler için idaremi/, sipariş! trk laı aflı iptal cime hakkına sahiptir. Firmalar lekfif 'ermekle bu hükmü kabul cnıılf sayılır.
13-Alım ulıtesinde kalan firma ahıııa ilişkin olarak düırıdev vceğj fatuı ada malzemenin barkın! numarası ile SIT Kodunu belirlecektir. Tedarikçi firma bunlar m SIT hükümleri do£rultu*uiKİa do*ru eşleştirilmiş olma-unlan sorumludur. Geri ödeme kurumu barkud ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile İlgili olaı ak TlTtîBD kayıtlatın! esas almadığından . hastanemi* idare»! bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette mabruıc barkod ve SUT kodunun do*ru eşlomcdi&in! tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi fiı maya rücu edilerek. ödeme yapıha bile tespit edilen yararın lamamı alını yapdan firmadan talıtU edilrt ektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14* Son teklif verme süre»! İçerisinde teslim edilmeyen teklifler dcfccıh-ndirmeye alının ay ataktır. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş* savılır.
15- BakardıguaırT.K.lLfv. Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 »aydı yazdan gereğince, firmaların teklif edilen ürünlaı tn satınalma tarihimiz, itibar»lc Sağlık llakaıdı&ı (S B.) durumunun uygun olması. hastaya kullanddtğı tarilıte ise M KOI'LA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedeıde satınalma vâ recinde S.B. duı umu sorgulaması kurumumuzca vupılacak olup , özellikle hastaya vünclik kulhııdan mabrtiKİrrde teklif edilen barkud numarasından farklı bir luı kıx! rıunurasına saldp ürünün kullanılması sonucu fatura edilen mabemekrin MEDI'LA sit temine kayıtlı ulnıadığı tespit edildiğinde , malzeme bedelleri Ucili firmanın ödemelerinden kesilerek İlgili hastane döner serıııavc hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kurumuııtızra teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş savdır.
16- Ameliyat sana erdiklen sutıra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliv atın yapıldığı tarih yarılmak suretiyle kesilerek, fatura ün tarafına ha»la adı soyadı, kullanılan mabemderin adı .SIT kodu, barkod numarası yarıbııahdır. Fatura arka tarafına ise amel» alla kullanılan lunbeınelcrc ait baı kiKİlart ek'ik>iz olarak ş-apıştırılmalldır. Barkod sayısı faiJa olup fatura arka yüzrvtnc «gnıadıgı taktirde Isr A4 ebatında boş kajtıda kalan barkmllar yapıştırılarak fatura a«lına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersüıde teslim edilmelidir. (Fk«ik barkodlu Taturalar teslim alınmav arak, ilcili firmaya rcsııd vazı ile iade edilecektir. ) Faturanın herhangi bîr sebeple hastanese geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu ulması duı umunda . fatura bedel! SGKya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödeıuııevrrek . hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alım uhtesiııdc kalan firıua alıma konu olan malzeme yada mabrıııcleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı mabcmclcrc ait faturasını kesmez .yada kestiği halde idaremize belirlilen süre içerisinde 7 gün {Yedi Gün) teslim etmez. yada faturası kargo , p<Ma v.b. darılımda kav Imlur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi. belirtilen zamanda İdaremize 1 eslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir bak yada atarak talep clmcvecckrir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda iş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş savılır.
(TEKNİK ŞARTNAME)
Mini plaklar ISO 5832-3 standartlarında titanyumdan imal edilmiş olmalıdır.
Mini plaklar vidaya kilitlenebilir olmalıdır.
Ürünün çakma seti taşıma konteynerıyle teslim edilmelidir.
Sette L plak, Z plak, Tplak, chin plak, orbital plak, kompresyon plak, Y plak, I plak, burr hole plak, düz plak, kare plak, H plak, square plak ve düz rekonstrüktif plak bulunmalıdır.
Ürünün CE belgesi bulunmalıdır.
İyi derecede biyo-uyumluluğu olmalıdır.
Biyolojik ortamda nontoksik olmalıdır.
X-ray, CT ve MRI uyumlu olmalıdır.
Korozon dreııci olmalıdır.
Kemik kontrolüne uyum için kolayca şekil alabilmelidir.
Ortopedi ve travmatoloji vakalannda kullanılabilir olmalıdır.
Vidalar self-tapping ve self drilling olmalıdır.
Mini vidalann uzunluğu 4.0, 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0,11,13,15,17,19 mm e kadar kilitli ve kilitsiz seçenekleri olmalıdır.
KİLİTLİ Mini plaklar 1.00MM,1.2MM VE 1.5MM olmak üzere üç farklı kalınlıkta ve kalınlıkların renklerle ayrıştırılmış olması gerekmektedir.
Mini vidaların dış çapı 1.95 - 2.25 mm arası olmalıdır.
Setin içerisinde plak kesici, kemik klempi, rekonstrüksiyon bender, depth guage, kanüllü drill guide bulunmalıdır.
PLAK SUT:OR5340 £a kei'
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|