|
|
||||
![]() |
Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898
Hastanemiz Fsksı: 0386 213 32 31
E-maii: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
NOT:Teklif mektupları en geç 2019-Saat: f ' S~T*' i'.~,laf Saunalma Birimine Uta^îınîmaîıdır. - ^
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR 1- Teklif Birim Fiyattan KDV Hariç vc Tîirk Lirası olarak veı ilecektir. |
2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan tekiiller değerlenirıneye alınmayacaktır.
3- Numune istenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.
4- UBB/UTS kapsamında yer alan ünmleıin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olu tyıp, teklifi üretiemthal.ıtçt firma dı.; .da veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/'U IS dc alt bayii olarak tanımlanmış olu ■■ • gc.ekmektedir.
5- BakanlığımızTKHK ııun 09.01.2017 tarih ve ÛO036S90436 sayılı ya/ıLrı gereğince , UBB k.ilhamındaki malzemeler için fiıııu!.ınıı “ TJBBİ CİHAZ SAT1S YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklineri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.
6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul elmiş sayılır.
9- Değcı Icııdirmcmiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplanı fiş at esasına göıe yapılnbileceklir.Ödemeler km umun mali durumuna göre \ apılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.
10- Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T.hükiimleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zarann tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul elmiş sayılır.
14- Son tekiif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MAOOELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE DEVAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE :
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|