T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
|
BİRİM |
TOPLAM |
|||||
SI*A |
UBB/UTS 5APKOO NO |
MALZEMENİN CİNSİ |
MARKA MODELİ |
MİKTARI |
FİYAT |
FİYAT |
|
1 |
|
Hastanemizde Mucur Ek Binasında Kullanılan 2 adet Sedye asansörü için Arızalı olan Ağırlık üstündeki Palanga Kasnağının yenisinin temin edilmesi işi |
|
2 |
ADET |
|
|
EKİ: TEKNİK RAPOR |
|
|
|
TOPLAM - |
|
|
NOT:Teklif mektupları en ge Kadar Saünalma Birimine Ulaştırılmalıdır, |
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlemrmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.
4- UBB/UTS kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.
5- Bakanlığımız TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SATIS YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmalan gerekmektedir.
6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını aimakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Değerlendirmemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecek!ir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.
10- Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmaiar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EOERİZ.
İMZA VE KAŞE :
Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanemiz Ek poliklinik binamızda kullanılan 1 adet insan asansörü ve 1 adet sedye asansörünün kontaktörleri anzalanmıştır. Asansörün sağlıklı çalışması için arızalı olan insan asansöründe kullanılan UMC-40 model kontaktör ile sedye asansöründe kullanılan 3TF 4622 model kontaktörlerin yerine yenisinin alınması gerektiğine dair teknik rapordur. 12.02.2019
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|