• İhale No
    1807175
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Şubat 2019 11:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    19 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

           
   

Kırşehir

18.02.2019

 
   

75990205*669 - 357 HIzmet/Malzemc Alımı

 
 

Sayı:

Konu:

 
 
 
 

 

Metin Kutusu: ulaştırmanızı rica ederim.Metin Kutusu: Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31Metin Kutusu: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
:çJZf7U*£/2019-Saat: -J /
TEKLİF MEKTUBUDUR


 

 

BİRİM

TOPLAM

SI*A

UBB/UTS 5APKOO NO

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA

MODELİ

MİKTARI

FİYAT

FİYAT

1

 

Hastanemizde Mucur Ek Binasında Kullanılan 2 adet Sedye asansörü için Arızalı olan Ağırlık üstündeki Palanga Kasnağının yenisinin temin edilmesi işi

 

2

ADET

 

 

EKİ: TEKNİK RAPOR

 

 

 

TOPLAM -

 

 

NOT:Teklif mektupları en ge

Kadar Saünalma Birimine Ulaştırılmalıdır,


 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-         Silinti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlemrmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.

4-              UBB/UTS  kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                 Bakanlığımız TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SATIS YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmalan gerekmektedir.

6-             istekliler    listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                 Sözkonusu    alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-             idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını aimakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                        Değerlendirmemiz    kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecek!ir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-                 Malzemeler  Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-         Teklif    veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-        Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmaiar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EOERİZ.

İMZA VE KAŞE :

 

Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanemiz Ek poliklinik binamızda kullanılan 1 adet insan asansörü ve 1 adet sedye asansörünün kontaktörleri anzalanmıştır. Asansörün sağlıklı çalışması için arızalı olan insan asansöründe kullanılan UMC-40 model kontaktör ile sedye asansöründe kullanılan 3TF 4622 model kontaktörlerin yerine yenisinin alınması gerektiğine dair teknik rapordur. 12.02.2019

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim