• İhale No
    1807193
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Şubat 2019 11:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    19 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı:                                                          75990205-869 - 362                                                      Kuagfek

Konu:               Hizmet/Malzeme Alımı                                                                         *                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             19.02.2019

TEKLİF MEKTUBUDUR

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine ulaştırmanızı rica ederim.
Hastanomiz Tel: 0386 213 45 15-16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

E-mail:                      kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

NOT:Teklif mektuplan en geç^L.|../j^X/2019-Saat: ( I [1] 0 O

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır. I

 

                   
   

BİRİM

FİYAT

 
     

TOPLAM

FİYAT

 
   

MARKA

MOOELİ

 
 

UBB/UTS SAR KOD NO

 
 

MALZEMENİN CİNSİ

 
 
 
 
 

 

Metin Kutusu: 10Metin Kutusu: ADETHastanemiz Efor Servisinde kullanılmakta olan DMS marka, 300-3A model, RİTİM HOLTER CİHAZLARI ile uyumlu KORUYUCU VE TAŞIYICI ÇANTA temini

 

TEKNİK RAPOR

Hastanemiz Efor Servisinde kullanılmakta olan DMS marka, 300-3A model, RİTİM HOLTER CİHAZLARI üe uyumlu 10 ADET KORUYUCU VE TAŞIYICI ÇANTA(KEMERİ İLE BİRLİKTE) alınması gerektiğine dair teknik rapordur. 13.02.2019

• Çantalar ilgili cihazlarda denendikten sonra uygunluk verilecektir.

 

EKİ: TEKNİK RAPOR

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

2-              Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerleııirmeye alınmayacaktır.

3-   Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.

4-              UBB/UTS    kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                 Bakaıılığımız  TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazıları gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CÎHAZ SATIS YERİ YETERİ İLİK. BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikle sunmaları gerekmektedir.

6-             istekliler     listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                Sözkonusu             alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-             idaremiz     mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                        Değerlendirmemiz  kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren finııa bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-                 Malzemeler          Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-        Teklif            veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-        Alım     uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :



[1]    Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim