• İhale No
    1807580
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    22 Şubat 2019 14:00
  • İdare
    Kilis Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kilis
  • İşin İli
    Kilis
  • Yayın Tarihi
    19 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

           
 

T.C.

KİLİS VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kilis Devlet Hastanesi

 
   

KİLİS DEVLET HASTANESİ - KİLİS DH 22 D SATENALMA BİRİMİ

19/02/2019 14:48 - 52446582 - 949 - E.125

 
 
 
   

00087634348

 

 

 

 

 

 

Sayı : 35277066-949

Konu : 2 Kalem İlaç ve Serum Alımı İşi

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemelerin/işin alımı 4734 sayılı Kamu İhaleleri Kanunu’nun 22. maddesinin (d) bendi hükmüne göre yapılacaktır.

Aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemeleri ne kadar bedelle verebileceğiniz hususundaki teklif mektubunuzu en geç 22 I 02 I 2019 günü saat 14: 00 ’e kadar Kilis Devlet Hastanesi, Doğrudan Temin Birimine gönderilmesini rica ederim.

İdari Şartlar;

1.    Satın almadan doğan tüm masraflar satıcıya aittir. KDV ise Müdürlüğümüze aittir.

2.    Adı geçen iş için ayrıca nakliye, kargo, montaj vb. hiçbir ücret ödenmeyecektir.

3.    Firma uhdesinde kalan malzemeleri siparişi takiben 5 iş günü içerisinde saat 08:30 ile 16:00 arası Kilis Devlet Hastanesi Muayene Komisyonu Birimine teslim edecektir.

4.    Mal/hizmet bedeli, teslimatın bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince 2019 mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda en geç 120 (yüz yirmi) gün içerisinde ödenecektir.

5.    Teklifiniz kaşeli ve imzalı olarak kurumumuza ibraz edilmelidir. Aksi halde teklifiniz dikkate alınmayacaktır.

6.    Teklifler genel yekün/kısmi teklif üzerinden değerlendirilecektir.

7.    Teklif mektubunun yukarıda belirtilen tarihte, mesai bitiminden önce Satın Alma Birimimize kapalı zarf içerisinde teslim edilmesi, edilememesi halinde 0 348 814 10 15 no lu telefona faks edilmesi veya kUisdevletlıastanesiCaiinuıil.com adresine mail gönderilmesi ve daha sonra teklif mektubunun aslının gönderilmesini rica ederim.

8.    Teklif veren firma bütün bu şartlan aynen kabul etmiş sayılacaktır.

9.    Söz konusu Teklif mektubuna ve Teknik Şartnamesine http://kilisism.sanHk.20v.tr web sitemizden de ulaşabilirsiniz.

10. Teknik şartname ektedir.

e-imzalıdır.

Mehmet TATLICI Hastane İdari Mali İşi. Müd.

S.

N

Cinsi

Miktarı

Birim

Birim Fiyatı

Toplam Tutarı

1

Gadobutrol 604.72 mg/ml 7.5 mİ Enjektabl Solüsyon

100

ADET

 

 

 

Gadobutrol 604.72 mg/ml 15 mİ Enjektabl Solüsyon

50

ADET

 

 

Toplam (KDV Hariçtir)

 

 

Kilis Devlet Hastanesi - Doğrudan Temin Birimi                                                               Abdullah Gül Bulv.Çevre Yolu Üzeri, Merkez/Kilis

Tel: 0348 822 11 11 Dahili: 1872 Faks: 0348 814 10 15                                                        e-posta : kilisdevlethastanesi@gmail.com

Irt: MUSTAFA BOZDOĞAN

Evrakın elektronik imzalı suretine http://e-belge.saglik.gov.tr adresinden 57a58d80-2a6d-4ee2-b281-304b9c0560el kodu ile erişebilirsiniz. Bu belge 5070 sayılı elektronik imza kanuna göre güvenli elektronik imza ile imzalanmıştır.

 

Kilis Devlet Hastanesi Başhekimliği Teknik Hizmetler Birimi

Metin Kutusu: Dahili 1349T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kilis Devlet Hastanesi Başhekimliği

 

 

 

VRF (KLİMA) FİLİTRE VE KART TEKNİK ŞARTNAMESİ

Kartlar ve fi 1 itreler lg marka uyumlu olmalıdır.

Firma hastanemiz c bloktaki vrf sistemine bakarak uygun kart ve filitreleri temin etmelidir. Ürünler sıfır ve ambalajında olmalıdır.

 

 

 

 

 

I0ĞW

Metin Kutusu: Tel^lettfastamesi izmet/er

Elektrik Tetnıken

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: Dahili 1349Kilis Devlet Hastanesi Başhekimliği Teknik Hizmetler Birimi

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim