• İhale No
    1810455
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Şubat 2019 14:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    22 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

       
 

Say j:               75990205-869 -392

Konu: HizmctyMalzeme Alımı

 
 

Kırşehir

21.02.2019

 
 
 

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmel Doğrudan alım ıısıılii ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine falyada elcluu ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 21345 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemi* raksı: 0386 213 32 31

E-mail: kirsehireah.salma@saglik. gov.tr

SIRA

UBB'UTS BARKOD NO

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA

MODELİ

MİKTARI

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

1

EKİ: TEK

NİK RAPOR (1

Hastanemiz genelinde kullanılmakta olan 5kg kapasiteli Oksijen Tüplerinin Periyodik Fenni Muayenelerinin yapılması işi

SAYFA)

 

32

ADET

TOPLAM =

 

 

               

IOT:Teklif mektupları en gcç^S../C'.^2019-Saat


NOT

Kadar Saünalma Birimine Ulaştırılmalıdır.


 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-      Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-      Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

3-         Numune İstenildiği taktirde numune eıı kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.

4-          UBB/UTS  kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/itlıalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-            Bakanlığımız TK.HK mm 09.01.2017 tarih ve 00036S90436 sayılı yazıları gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların " TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-         İstekliler  listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-            Sözkonusu        alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-         idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                 DeğcrIendimıemiz kalcın kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu luıkmü kabul etmiş sayılır.

10-            Malzemeler      Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11 -Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-       Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremİ2 siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-     Alım         uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SÜT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-       Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :

T.C

SAĞLIK BAKANLIĞI KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TEKNİK RAPOR

Hastanemizin değişik Miniklerinde kullanılmakta olan ve hastanemiz demirbaşına kayıtlı toplam 32 adet 5 kg kapasiteli oksijen tüplerinin, “İŞ EKİPMANLARININ KULLANIMINDA SAĞLIK VE GÜVENLİK ŞARTLARI YÖNETMELİĞİ” ne göre 3 yılda bir defa periyodik fenni mmyenekrinrn yapılması gerekmektedir.

Mezkur tüplerin aşağıda belirtilen şartlara göre gerekli fenni muayenelerinin serbest piyasa marifetiyle yaptırılması gerektiğine dair teknik rapordur. 20.02.2019

Süleyman ÇAKIR

T eknlsven           * s^/

Periyodik Fenni Muayenesi Yapılacak Tüplerin Teknik Kriterleri:

1-      Hastanenin çeşitli birimlerinde bulunan toplam 32 adet, 5 kg kapasiteli oksijen tüplerinin periyodik fenni muayene testleri yaptırılacaktır.

2-      Fenni muayene testi yapacak firma;; Sanayi ve Ticaret Bakanlığının verdiği Basınçlı Gaz Tüpleri Periyodik Muayene, Deney ve Bakım Yeterlilik Belgesi’ne sahip olmalıdır. Belge teklif ile birlikte Hastane idaresine sunulmalıdır.

3-      Tüplerin testleri, TS EN 1802, TS EN 1803, TS EN 1968, TS EN 14876 ve TS EN ISO 16148 standartlarında belirtilen kriterlere uygun olarak yapılmalıdır.

4-      Testi geçen tüpler için sertifika düzenlenecektir.

5-      Sertifikada asgari olması gereken asgari bilgiler;

Fenni muayeneyi yapan firmanın adı ve iletişim bilgileri,

Tüplerin ne amaçla kullanıldıkları, kapasiteleri ve seri no Tan,

Test tarihi, ve geçerlilik tarihi,

Testi yapan teknik personelin ve onaylayan makamın adı soyadı, unvanı ve imzası

6-      Test sonucunda kullanılması uygun olmayan tüpler için HURDA raporu düzenlenecektir.

7-      Tüplerin nakliyesi yükleniciye ait olacaktır. Kargo masrafları yükleniciye ait olacaktır. Fiyat teklifleri kargo dahil, kdv hariç olacaktır.

8-      Hastane işleyişinin aksamaması için, tüpler 2 veya 3 parti halinde gönderilecektir.

9-      Test sonucunda tüp ventilleri arızalı olan çıkarsa, ventil ücreti ayrıca ödeneceğinden hastane idaresinin onayı istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim