|
A |
B |
||||||||||
Sıra No |
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
Birimi |
Miktarı |
Teklif Edilen Birim Fiyat |
Teklif Edilen Birim Toplam Fiyat |
SUT Kodu |
UBB Kodu |
|||||
1 |
MERKEZİ ARITMA VE TERS OSMOZ ARITMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM |
Adet |
4,00 |
|
|
|
|
|||||
TOPLAM : |
4,00 |
|
|
|
Hastane Müdürü Ömer ARICI
Firma Adı- Soyadı / Ticaret unvanı
Kaşe ve İmza
Açıklamalar: 1- Ürün fiyatı ile birlikte TIBBİ SARF MALZEMESİ için Sağlık Bakanlığı onaylı ürün kodlarının da verilmesi gerekmektedir.
Teklif edilen ürünün markasının ve fiyatının geçerlilik süresi belirtilmelidir.
Teknik Şartnameye uygun olarak teklif verilmelidir. Uygun olmadığı durumlarda ayrıca uygunsuzluğun nedeni bildirilmelidir.
İlgili alımları http://onlinehastane.ksu.edu.tr/HbysWeb/ESatinAlma/Sonuclanmamislar.aspx adresinden takip edebilirsiniz.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Avşar Mah.
Batı Çevreyolu Blv. No: 251/A 46040 - Onikişubat/Kahramanmaraş
Tel :0(344) 300 34 34 Faks : 0(344) 300 40 61
E-Posta :ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr
T.C.
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Sayfa: 1/2
TALEP NO: 1418
TALEP ADI : TEKNİK SERVİS İHTİYACINA 1 KALEM MERKEZİ ARITMA VE TERS OSMOZ ARITMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM HİZMET
ALIMI [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.03.2019
TALEP YERİ : TEKNİK SERVİS TEKNİK ŞARTNAME
1 MERKEZİ ARITMA VE TERS OSMOZ ARITMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM 4 Adet
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ MERKEZİ ARITMA ve TERS OSMOZ SU ARITMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM ONARIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ MADDE 1 : İŞİN KONUSU VE KAPSAMI
Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından oluşturulan "SU ARITMA SİSTEMİ" Yönergesi kapsamına ve maddelerine uygun olarak Firmanın yüklendiği bakım ve onarım işlemleri tüm Sistemi (leri), alt sistemi (leri) ve/veya ekipman (ları) bir bütün olarak kapsar. Firma aşağıda tarif edilen bu onarım ve bakım işlerini şartnamede belirtilen süreler içerisinde yapacaktır.
Bakım : Sistem(ler)de meydana gelebilecek arızaları önlemek, sistem performansını artırmak, arıza olasılığını azaltmak, sistemin ömrünü uzatmak ve etkin çalışmasını sağlamak amacıyla, firma tarafından sistem(ler)in yapısına uygun olarak önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan, temizleyici, koruyucu ve düzeltici nitelikte ve gerektiğinde parça değiştirmeyi (monte etmeyi) de kapsayan her türlü girişim ve kontroldür. Gerektiğinde sistem(ler)in kalibrasyonunu , koruyucu ve düzeltici bakım işlemlerini içerir işlerdir.
Onarım (Arıza Bakımı) : Sistemin(lerin) tümünün ve/veya bir parçasının teknik prospektüslerinde belirtilen performans ve/veya fonksiyonlardan bir veya birkaçını kısmen veya tamamen yerine getirmemesi ve/veya bir hatanın ortaya çıkması durumunda; sistem(ler)in performans ve fonksiyonlarının istenen /gereken düzeye gelmesi için firmanın yapacağı ve gerektiğinde parça değiştirmeyi (monte etmeyi) de kapsayan, sistem(ler)in tam fonksiyonlu çalışır hale gelmesi için gereken her türlü işlemdir. Yedek Parça : Sistem(ler)de arızanın giderilmesi, performansın artırılması, tam kapasite çalışılması için değiştirilmesi zorunlu olan her türlü parçayı ifade eder.
Malzeme : Sistem(ler)in bakım ve onarımı sırasında gerekli olan her tür sarf, bakım, temizlik ve koruyucu malzemeyi kapsar.
Bakım: TSE 12426:2016 Hizmet Yeterlilik Belgesi ( su arıtma sistemleri için ) almış Firma tarafından, idarenin ve yüklenicinin mütabık kaldığı tarihlerde ; üç ayda bir bakım ve dezenfeksiyonları (ters ozmoz membranlarının kimyasal ile temizliğini kapsayacak şekilde) yüklenici tarafından yapılmalıdır. Firma yaptığı her bakım için rapor tutacak ve raporun bir kopyası teknik birime bir kopyası hastanemiz enfeksiyon kontrol komitesine verilecek şekilde düzenlenecektir.Firma sistemlerin üretici firma referanslarında geçen bakım prosedürü, check list ve ayarlamalarını içeren işlem basamakları için gerekleri formları bakım planı ile birlikte idareye teslim edecek ve her bakımda bunları eksiksiz doldurup bir kopyasını teknik birime teslim edecektir.Değişecek malzemeler servis formlarında rapor halinde yazılacak ve idare onayı alınmadan parça değişimi yapılmayacaktır. Yine sözleşme kapsamı boyunca firma tarafından, Bakteriyolojik üremeyi ve sistem performansını olumsuz etkilememesi amacıyla ön arıtmada kullanılan filtrelerin ve reçinenin değişim süreleri geldiğinde İdareye bilgi verilerek değiştirilmesi sağlanacaktır.Firma tarafından sistem onarımı ile ilgili bir iş yapıldıktan sonra gerekli bölümlerin dezenfeksiyonunu yapılmalıdır ve Sistemin %50'sini etkileyen bir bakımdan sonra mutlaka validasyon yapılmalıdır.
Firma; İdare'nin isteğine bağlı olarak periyodik bakımların dışında ek olarak, Sistem(ler)in tümü veya bir bölümü için bakım işlemlerinin tümünü veya bir bölümünü ek bir ücret istemeksizin yerine getirecektir.
Periyodik Bakımların saati Firma'nın önerisi ile idare tarafından kararlaştırılır. Periyodik Bakımlar İdare'nin onayı ile normal çalışma saatleri (08:00-17:00) içinde teknik servisin bilgisi ve gözetiminde yapılacaktır. İdare isteği taktirde bakımlar çalışma saatleri dışında da ek bir ücret ödenmeksizin yapılabilecektir.
Onarım işlemlerinin firma tarafından başlatılması için gereken süre, arıza bildiriminin, idare tarafından sözlü veya yazılı olarak Firma'nın teknik servisine/bürosuna/sorumlusuna bildirildiği saatte başlar. Yüklenici maksimum 6 saat içerisinde arızaya müdahale edecektir. Firma'nın servisi/sorumlusu bildirimden itibaren yedek parça ihtiyacı olmaması halinde 24 saat içinde arıza giderecektir. 24 saat içinde giderilmesi (yedek parça ithali vb. nedenlerle) mümkün olmayan ve yedek parça gerektiren tüm onarımlar (bundan sonra büyük onarım olarak geçecektir) ve tahmini onarım Süresini yazıyla bildirecektir. Arızanın büyük onarım olup olmadığına teknik servis ile birlikte karar verilecektir. Daha sonra idareden yazılı onay (büyük onarım onayı) istenecektir. Firma idare onayına müteakip en hızlı şekilde arızayı gidermekle mükelleftir.
Bakım ve Onarım işlerinin yapılması için sözleşme süresi sonuna kadar, Firma mutlaka yetkili konumda koordinasyondan sorumlu teknik bir kişi ( bundan böyle sorumlu olarak geçecektir) görevlendirecek ve diğer teknik elemanların sayısı,adı,soyadı, teknik unvanları;sorumlu oldukları işlere göre ayrı ayrı belirlenerek liste halinde verilecektir. İş kapsamındaki merkezi arıtma ve ters osmoz sisteminin bakım ve onarımında bu teknik elemanlar sorumlusunun denetimine çalışacaktır. Sorumlu; mesai saatleri içinde sürekli, mesai dışında ise çağrılabilecek şekilde hizmet verecektir. Varsa yaptırılacak işe göre Taşeron Firma adı, adresi, tel ve fax numaraları listede ayrıca belirtilecektir. Firma ve/veya Taşeron firma tarafından çalıştırılan listede yer alan Teknik elemanların sistem için yeterli teknik eğitimi aldıklarını; üretici firma tarafından verilmiş bir belge (eğitim sertifikası vb) ile belgelemeleri zorunludur. Bu bel geler bakım sözleşmesi esnasında idareye sunulmalıdır.
Firma ve/veya taşeron firma adına sürekli ve/veya geçici çalışanların her türlü sosyal ve özlük haklarından , güvenliklerinden firma sorumludur. İdare'nin dolaylı veya dolaysız herhangi bir sorumluluğu olmayacaktır.
Firma'nın dışarıdan aldığı hizmetten (taşeron firmanın yaptığı işler) ve/veya geçici elemanların yapacakları tüm işlerden ve sonuçlarından Firma sorumlu olacaktır. İdare üçüncü kişileri muhatap almayacaktır.
Firma mümkün olduğunca sorumlu elemanı ve/veya taşeron firmayı değiştirmeyecektir. Ancak personel listesinde herhangi bir değişiklik olduğu taktirde, İdare'ye bir hafta içinde değişiklik yazılı olarak bildirilecektir.
Firma yedek parça listesi ve fiyatlarını idareye sunacak , sözleşme süresince bu fiyatlar üzerinden, değişmesi gereken parçalar ile ilgili teklif verilecektir.
Onarım için gerekli olan Yedek parçaların temini ücreti karşılığı Firma tarafından yapılacaktır. Ancak idare istediği taktirde gereken yedek parçayı kendisi sağlayacaktır. Yedek parçaların ücretsiz montajı her durumda firmaya aittir.
Firma sözleşmesi yapılan cihazın üretici firmasının Türkiye'deki tek temsilcisi ise arıza onarımı için, yedek parça ihtiyacı olması durumunda, idarenin onayı ile sipariş verilmesini beklemeksizin 2 iş günü içerisinde cihazı çalışır durumda teslim etmekle yükümlüdür.
Firma bakımları esnasında ömür süreleri dolmakta olan sarf malzemelerin veya kısa süre içinde arızalanması muhtemel yedek parçaları en kısa zaman içerisinde servis raporu ile birlikte hastanemiz teknik birimine sunmalıdır.
Firma onarımı ve gerekiyorsa malzeme ve yedek parça ithalatını, tahmini onarım süresi içinde yapacaktır.
Arızanın ve bakımın sonlandırılması, teknik birimin onayı ile gerçekleşmiş sayılacaktır.
Firma, merkezi arıtma ve ters osmoz sistemi için Bakım Cetvelini düzenleyerek, teknik birimine teslim edecektir. Her bakım sonrası servis formu düzenlenerek teknik birime teslim edilecektir. Servis formu düzenlenmeyen bakımlar yapılmamış sayılacak ve bakım için idare tarafından yüklenici firmaya herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
Firma arızanın giderilmesi sırasında ve/veya sonrasında, varsa yazılım programlarında, cihaz özelliklerinde up-grade, iyileştirme gerektiği taktirde bunu ücretsiz olarak yapacaktır. Up - grade sonrası bir kullanıcı eğitimi gerektiği taktirde bunu ücretsiz yapacaktır.
Firma cihazların bakımları esnasında yapılan işlemler ve kalite kontrol ölçüm sonuçları (yapılan ölçümlerle ilgili üretici firmanın belirlediği limitler) rapor içerisinde bulunmalıdır. Teknik birime her bakımın ve arızanın sonunda düzenlediği raporu teslim edecektir.
Kalibrasyon gerektiren cihazların Kalibrasyon sertifikaları her bakımın ve arızanın sonunda teknik birimin ilgili atölyesine teslim edilecektir,
Sözleşme süresi içinde, yanlış işçilik/montaj/bakımdan kaynaklanan nedenlerle ve/veya Firma tarafından periyodik olarak yapılması gereken kontrol, bakım ve onarımların yapılmaması (bakım ve onarım cetvelleri ve idare'nin yaptığı denetleme sonuçları dikkate alınacaktır) ve/veya yanlış / kalitesiz / arızalı / ucuz / kullanılmış / yetersiz adette yedek parça ve malzeme (yedek parça faturaları dikkate alınacaktır) kullanımı sonucu arızalanan ve çalıştırılamayan ekipman(lar)ın, Sistem(ler)in, parça (lar)ın yenileri, Firma tarafından ücretsiz olarak değiştirilecektir.
T.C.
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Sayfa: 2/2
TALEP NO: 1418
TALEP ADI : TEKNİK SERVİS İHTİYACINA 1 KALEM MERKEZİ ARITMA VE TERS OSMOZ ARITMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM HİZMET
ALIMI [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 08.03.2019
TALEP YERİ : TEKNİK SERVİS TEKNİK ŞARTNAME
Firma, bakım ve onarım hizmetlerini verebilmek için teknik eleman desteğini, yedek parça teminini ve diğer hususları idare'nin işletme zararlarına yol açmayacak veya bu zararları asgariye indirecek şekilde sağlayacağını taahhüt eder.
İdare bakım ve onarım sırasında Firma teknik elemanlarının Sözleşme kapsamındaki Sistem(ler)e erişimini sağlayacak ve yüklenici firmaya çalışma sahası sağlayacaktır.
Yüklenici firma;bakım sözleşmesi malzemesiz ve yalnız işçiliği kapsayacak şekilde teklif verecektir. Yedek parçalar ile ilgili fiyat çizelgesi hazırlayacak ve sözleşme boyunca bu fiyatlar üzerinden malzeme temini yapacaktır.
MADDE 2 : MÜCBİR SEBEPLER VE SÜRE UZATIMI
Taraflar aşağıda belirtilen mücbir sebeplerin işin bekletilmesi veya geciktirilmesine sebebiyet verdiği durumlarda bu sözleşmede belirtilen yükümlülüklerin bekletilmesini veya geciktirilmesini talep edebilirler:
Deprem, su baskını ve benzer doğal afetlerin meydana gelmesi,Savaş veya seferberlik hali,sistem için gerekli malzeme ve ekipman teminine ve/veya taşınmasına engel olan ambargo gibi durumların vukuu,firmanın sorumluluğu bulunmayan kara, deniz veya hava kazalarının meydana gelmesi,sistem için gerekli malzeme ve ekipman üretildiği fabrikanın, üretimi engelleyecek şekilde kısmen veya tamamen harap olması,sözleşme tarihinden sonra işin yapılmasını geciktirecek veya engelleyecek mahiyette mevzuat ve kararnamelerin yayınlanması,idare tarafından yapılması gerektiği bu sözleşmelerde açıkça belirtilen işlerin zamanında yapılmaması,firmanın yetkisi ve gücü dışında işin yapılmasını engelleyen veya geciktiren ve İdarece kabul edilebilecek mücbir sebeplerin vukuu,
Yukarıda belirtilen hallerin meydana geldiği tarihten başlamak üzere Firma en geç 15 (on beş ) gün içerisinde İdare' ye yazılı olarak başvurarak süre uzatımı talebinde bulunabilir.
Firma, süre uzatımı talebine ait yazılı müracaatı ile birlikte mücbir sebeplere ait belgelerini de İdareye teslim edecektir, mücbir sebeplere ait delil ve belgeler mücbir sebebin Türkiye'de meydana gelmesi halinde o mahallin en büyük mülk amiri, Türkiye dışında meydana gelmesi halinde is o ülkedeki Türk temsilciliği' ne tasdik ettirilmiş olacaktır.
MADDE 3: RİSKLER
Sistem bakım onarımı sırasında maruz kalınacak bütün risklerden Firma sorumludur. Firma, bakım ve kontrol, ayarlama ve bunun gibi hizmetler sırasında Sistemlere karşı dikkatli ve titiz davranacak, arıza veya hasara hiçbir şekilde meydan vermeyecektir.
MADDE 4: GARANTİ
Firma, sözleşme ve eklerinde öngörülen ve sistemin onarımı ve bakımı ile ilgili her türlü şartı yerine getireceğini aşağıdaki hususlarla birlikte garanti eder.
Firma:
Sistemin bakım ve onarımında en gelişmiş teknoloji, en kaliteli materyal ve en yüksek kalitede kontrol parametreleri kullanacağını ve imalatı birinci sınıf işçilikle gerçekleştireceğini,
Sistemin gerek onarımı gerekse de bakımı sırasında geçerli olacak her türlü uluslar arası standartlara uygun bir servis vereceğini,
-Sistemin Madde-1'de tarif edildiği şekilde teslim edileceğini,
-Sistem İle ilgili her türlü yedek parçayı ve malzemeyi sözleşme süresince bulundurmayı ve yedek parçaları bedeli mukabili İdare' ye temin ve teslim edileceğini -Firma'nın yükümlülüklerini getirilecek olan ve İdare'nin başvurusu halinde her konu ve durumda Firma adına İdare' ye yardımcı olacak nitelikte bir sorumlu göndereceğini veya bulunduracağını ve bu sorumluyu değiştirmesi halinde yeni sorumlunun aynı hizmetleri vereceğini, garanti ve taahhüt eder,
MADDE 5 : SORUMLULUKLAR
Bakım, onarım veya çalıştırma sırasında Firmanın teknik personelinin hatasından kaynaklanan ve İdare (çalışanları dahil) veya üçüncü şahısları gelecek maddi veya bedensel zararlardan Firma sorumlu tutulacaktır.
Bu sözleşmede açıkça sorumluluğu üzerine aldığı ve sözleşme şartlarının yerine getirilmesinde İdare'yi koruyan konular haricinden Firma başka zarar ve ziyandan sorumlu tutulmayacaktır.
1. KOMİSYON ÜYESİ 2. KOMİSYON ÜYESİ 3. KOMİSYON ÜYESİ 4. KOMİSYON ÜYESİ 5. KOMİSYON ÜYESİ
İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|