Sayfa : 1 /1
HASTANE GENEL İHTİYACINA 2 KALEM MEDİKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda ismi ve miktarı belirtilen cihazlar/ malzemeler satın alınacaktır. Ekteki şartnameye uymak kaydıyla son teklif veya yaklaşık maliyet (sadece Doğrudan Temin alımları için Son Teklifinizi belirtiniz.) oluşturmak amacıyla proforma talep etmekteyiz. Satınalma sürecinde kullanabileceğimiz proforma faturayı firma kaşesi ve yetkili imzasıyla birlikte mail (ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr), faks yoluyla (344 3004061) veya kargo ile gönderilmesi hususunda; Gereğini Rica ederim.
Adı Soyadı veya Ünvanı: Adresi
Telefon - Fax No. : E-Mail:
Firma Tanımlayıcı No 17.03.2019 00:00:00 90
Doğrudan Temin / 22-D
|
A |
B |
||||||
Sıra No |
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
Birimi |
Miktarı |
Teklif Edilen Birim Fiyat |
Teklif Edilen Birim Toplam Fiyat |
SUT Kodu |
UBB Kodu |
|
1 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ NO:6.5 |
Adet |
5000,00 |
|
|
OR4200 |
|
|
2 |
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ NO:8.5 |
Adet |
5000,00 |
|
|
OR4200 |
|
|
TOPLAM : |
10000,00 |
|
|
|
||||
Firma Adı- Soyadı / Ticaret unvanı Kaşe ve İmza
2- Teklif edilen ürünün markasının ve fiyatının geçerlilik süresi belirtilmelidir.
3- Teknik Şartnameye uygun olarak teklif verilmelidir. Uygun olmadığı durumlarda ayrıca uygunsuzluğun nedeni bildirilmelidir.
4- İlgili alımları http://onlinehastane.ksu.edu.tr/HbysWeb/ESatinAlma/Sonuclanmamislar.aspx adresinden takip edebilirsiniz.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Avşar Mah. Tel :0(344) 300 34 34
Batı Çevreyolu Blv. No: 251/A 46040 - Onikişubat/Kahramanmaraş
v J 9 9 Faks : 0(344) 300 40 61
E-Posta :ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr
180
HASTANE GENEL İHTİYACINA 2 KALEM MEDİKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE] 09.01.2019
K.S.Ü ARŞ.VE UYG.HASTANESİ DÖNER SERMAYE DEPOSU
|
|
|
|
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ (6,5-7 -7,5 - 8 -8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.UTS KAYITLI OLMALIDIR.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir. 2 adet numune gönderilmelidir.
19- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır. UTS KAYITLI OLMALIDIR.
20- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
OR4200 STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ NO:8.5 5000 Adet
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ (8,5) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1- Sterilizesi uygun olmalıdır.
2- Alerjik olmamalıdır.
3- Kolay yırtılır ve kolay kopar olmamalıdır.
4- Ambalajı kolay açılır ve açma noktası olmalıdır.
5- İstenilen numaralara uygun ebatta olmalıdır.
6- Kolay giyilebilmeli ve giyildiğinde ele tam oturmalıdır.
7- Beyaz renkli olmalıdır.
8- Yüzeyi pürüzsüz olmalıdır.
9- Eldivenler müdahale için cilde dokunulduğunda cilt hissedebilmelidir
10- Eldivenler uzun süre kullanıldığında ve ıslandığında yapış yapış olmamalıdır.
11- Paket üzerinde imalat ve son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi ve tarihi, eldiven özelliğini numarasını ve özelliğini belirten yazılar olmalıdır. Paket açılma yönünü gösteren işaretler olmalıdır.
12- Her pakette sağ ve sol olmak üzere bir çift eldiven bulunmalıdır.
13- Ürünün, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
14- Ürün, TSE ve CE belgesine (class Ha) sahip olmalıdır.
15- Tekliflerle birlikte, ürünlerin şartnameye uygunluk belgesinde belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denendikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3'ü kadar olmalıdır.
16- Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
17- Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin 30 gün içerisinde değiştirilecektir.
18- Numune denenerek ürünün satın alınmasına karar verilecektir. 2 adet numune gönderilmelidir.
19- Ürünün SGK -SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
20- Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azaltım yoluna gidilebilir.
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
2. KOMİSYON ÜYESİ 3. KOMİSYON ÜYESİ 4. KOMİSYON ÜYESİ 5. KOMİSYON ÜYESİ
İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|