• İhale No
    1824202
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    15 Mart 2019 10:00
  • İdare
    Yozgat Sorgun Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Yozgat
  • İşin İli
    Yozgat
  • Yayın Tarihi
    14 Mart 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Yozgat İl Sağlık Müdürlüğü Sorgun Devlet Hastanesi

14.03.2019

MÜESSESE MÜDÜRLÜĞÜNE

İlçemiz Sorgun Devlet Hastanesi Baştabibliğinin 2019 Mali yılı ihtiyacı olan aşağıda cinsi ve miktarı yazılan malzemelerin 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 22/d maddesine göre doğrudan alım yapılacağından KDV HARİÇ kaç liradan verebileceğinizi bildirmenizi rica ederim.

Metin Kutusu: MehmşMBOLUKBAŞI YardımcısıFAX : 0354 415 77 20-99 26 TEL : 0354 415 12 15 / Dahili : 1270 GSM : 0543 415 12 15 E-posta: yozgatsdh@gmail.com

S.NO

MALZEMENİN CİNSİ

MİKTARI

NEVİ

Birim Fiyatı

Toplam Fiyatı

1

Tehlikeli maddeler içeren atık baskı tonerleri (08 03 17)

1

KG

 

 

2

Tehlikeli maddelerin kalıntılarını içeren yad tehlikeli maddelerle kontamine olmuş ambalajlar,kimyasallar (05 01 10)

2.500

KG

 

 

3

Tehlikeli maddeler içeren yada tehlikeli madelerden oluşan kimyasallar (18.01.06)

450

LİTRE

 

 

4

18 01 08 dışındaki ilaçlar (18 01 09)

25

KG

 

 

5

Flüoresan lambalar ve diğer cıva içeren atıklar ( 20.01.21)

50

KG

 

 

6

Kullanılmış (mum) parafin ve yağlar (12 01 12)

5

KG

 

 

7

Yağ, katran ve diğer tehlikeli maddeler içeren kablolar

20

KG

 

 

NotTekliflerin 15/03/2019 Saat: 10.00 a Kadar Hastanemiz Satın Alma Birimine Ulaştırılması Rica Olunur.

Genel Şartlar

6-Teklifi değerlendiren Satış Personeli Adını ve Soyadını ve Rahatça ulaşılabilecek telefonunu vermelidir.


 

1-  Ödeme Süresi Faturanın Tdms kayıtlarına alındığı tarihinden itibaren Azami 120 Gündür.

2-  Teklifler TÜRK LİRASI Üzerinden ve KDV HARİÇ verilecektir.

3-  İhaleyi kazanan firma KARGO ücretini üstlenecektir.

4-  Fiyatı verilen ürününün UBB kodu isteniliyorsa ve varsa teklifte mutlaka belirtilecektir.

5-                     Teklifimizi     değerlendiren Firma Kendi Profarma Faturasını kullanmalı yada Tarafımızdan gönderilen Teklif mektubuna Ticari Kaşe ve İmza yaparak tarafımıza göndermelidir.

6-              Teklifi   değerlendiren Satış Personeli Adını ve Soyadını ve Rahatça ulaşılabilecek telefonunu vermelidir.

7-  Firma Kendi Profarma faturası ile teklif verse dahi bizim göndermiş olduğumuz teklif mektubundaki genel şartlan kabul etmiş sayılır. Aksi genel şartlar kabul edilmeyecektir.

8-  Numune İstenilecek ürünler numunenin kalitesine göre değerlendirilecektir.

9-  Teklif veren firma teklif mektubumuzda belirtilen genel şatrları kabul etmiş sayılır.

10-  Teklif mektubumuzdaki genel şartlara uymayan firmaların teklifleri geçersiz sayılacaktır.

11-  Doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Sorgun mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

TEHLİKELİ ATIKLARIN TAŞINMASI VE BERTARAF EDİLMESİ TEKNİK

ŞARTNAMESİ

1.       Yüklenici firma, 14.03.2005 tarih ve 25755 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Tehlikeli Atıkların Kontrolü Yönetmeliği ve 02.04.2015 tarih ve 29314 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan atık yönetimi yönetmeliği ve ihale sürecinde bu yönetmeliklerde olabilecek değişiklere uymayı kabul etmelidir.

2.       Yüklenici firma aşağıdaki lisanslara sahip olmalıdır.

a)     Yüklenici firmanın, sağlık kurumumuzun faaliyetlerinden kaynaklanan ve ekte listesi verilen tüm tehlikeli atık kodları için Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’ndan verilmiş olan atık bertaraf yetkisine sahip olmalıdır.

b)     Çevre ve Şehircilik İl Müdürlükleri’nden tehlikeli atık taşıyan firmalar için lisans belgesi ve taşıma yapılacak her bir araç için alınmış tehlikeli atık taşıma lisans belgesi olmalıdır. Araçlar T.C. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Kara Ulaştırma Genel Müdürlüğü yetki belgesi ve TSE Karayolları ile Tehlikeli Atık Taşıma Uygunluk Belgesine sahip olmalıdır. T.C. Ulaştırma Bakanlığı, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tehlikeli madde faaliyet belgesine sahip olmalıdır. Araç şoförlerine ait tehlikeli madde taşıma sertifikası ( ADR veya SRC) belgesi bulunmalıdır.

3.       Gönderilen ve alman tüm taşıma formları 3 yıl süre ile saklanmalı ve denetimlerde yetkili idarelerce istendiğinde hazır bulundurmak zorundadır.

4.       Yüklenici firma tehlikeli atık taşıma lisansına sahip araçlarla topladığı atıkları bertaraf ettirdikten sonra Uluslar Arası Taşıma Formu’nun ilgili nüshasını (Pembe) faturayla beraber en geç 10 gün içerisinde hastaneye göndermek zorundadır.

5.       Yüklenici firma tehlikeli atıkların hastane atık sahasında depolanması için uygun bidonları ve sarı renkli Tehlikeli Atık poşetlerini (500 adet), (uluslar arası risk işaretlemeleri yapılmış etiketler ve sızdırmaz kelepçeli, 5 İt (10 adet) 301t (10 Adet )çemberli 601t (20 Adet) çemberli bidonlar temin edecek ve bunun için ek bir ücret talep etmeyecektir.

6.       Bu hizmet için gerekli olan tüm ekipman ( gözlük, maske, eldiven, tulum) yüklenici firma tarafından sağlanacaktır.

7.       Yüklenici firma atık alanında bulunan tehlikeli atıkları hastane tarafından yüklenici firmaya bildirdiği günden itibaren 7-10 gün içerisinde atık alanından almakla yükümlüdür.

8.       Bidon ve poşet sayısındaki artışından kaynaklanacak gereksinim yüklenici firma tarafından sağlanacaktır.

9.       îhale yerli ve yabancı isteklilere açıktır.

10.   İhaleye kısmi teklif verilemez

11.   Her türlü nakliye, yükleme ve bertaraf işi firmaya aittir.

12.   Atıkların kodları ve miktarları aşağıda belirtilmiştir.

13.   Teklif veren firmaların yakma ünitesi olmak zorundadır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim