M - rrv~,'
EDİRNE V ALİ Lİ/Cıl İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
TOsasjMv-ss*!!^! Edirne Keşan Devlet Hastanesi
Sayı : 76461883/900
Konu
Dosya Id : 13065
Tarih : 20.05.2019 10:37
İLGİLİ FİRMALARA
TEKLİF MEKTUBU
Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cınsİ, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 24.05.2019 saat: 15:00’a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.
Op.Dr. Serhat GÖÇER Başhekim
- Satın Alınacak Malın |
KDV Hariç Teklif |
|||||
S.No |
Malın/İşin Cinsi |
Açıklama |
Miktarı |
Birimi |
Fiyat |
Tutar |
1 |
EL ALETİ VE CİHAZ YÜZEY DEZENFEKTANI PERASETİK ASİT SIVI 5 LT |
UBBZORUNLU |
40 |
Adet |
|
|
2 |
HEMODİYALİZ CİHAZI DEZENFEKSİYON SOLÜSYONU SİTRİK ASİT SIVI 5 LT |
UBB ZORUNLU |
5 |
Adet |
|
|
3 |
EL ALETİ VE CİHAZ YÜZEY DEZENFEKTANI ENZİMATİK KONSANTRE SIVI 5 LT |
UBB ZORUNLU |
10 |
Adet |
|
|
KDV Hariç Genel Toplam |
|
Adres:Asafh Zaferive Mh. Evrese Cd. No:22 Keşan EDİRNE
İlgili Kişi : Mehmet Eren Dahili:
1- So!üsyon metal, plastik, hassas cerrahi aletlerin, yüksek düzey dezenfeksiyon veya steriiizasyon öncesi, tamamen temizliğini sağlayabilmelidir. Sabit ve flexible endoskoplar başta olmak üzere metal, plastik, seramik, cam, silikon, porselen, kauçuk, lastik malzemelerden yapılmış tüm hassas tıbbi aletlerde kullanabilir olmalıdır.
2- Ürün konsantre olmalıdır. En fazla 5 dk’da etki göstermelidir.
3- Ürün, manuel ve ultrasonik makinelerde kullanılabilmelidir. ■
4- içeriğinde protase enzimi içermelidir '
5- Aldehit, fosfat içermemelidir.
6- Ph değeri 6,5 ile 8,5 arasında olmalıdır.
7- Sınırlı kokuda veya kokusuz olmalıdır.
8- Kullanım sırasında personele rahatsızlık verici etki yaratmamalıdır.
9- Ürün oda sıcaklığında orijinal ambalajında saklanabilmelidir.
10- İhalede uhdesinde kalan firma bu teknik şartnamede belirtilen tüm maddeleri karşılandığına dair firma yetkilisi tarafından imzalı belgeyi muaye komisyonuna verecektir, verecektir.
11- Üretim tarihinden itibaren miadı 12 ay olmalıdır.
12- Hastanemize tesliminden itibaren miadı en az 12 ay olmalıdır. Son kullanma tarihine en geç 6 ay yaklaşan ürünler firma tarafından yeni ürünle ihale süresi bitmiş olsada malzemeler tüketilinceye kadar değiştirilmelidir
13- Ürün kilitli kapak ve/veya folyo ile kapatılmış 5 litrelik plastik bidonda olmalıdır. Bu bidonlara uygun dozaj pompası ile kullanılabilmelidir.
14- Firma her dört bidon için bir adet dozaj pompasını ücretsiz olarak vermelidir. Dozaj pompalan ürünle birlikte ve/veya her bir dozaj pompası tekli ambalaj şeklinde paketlenmelidir.
15- Ürünün kullanım talimatını gösteren broşürler PVC ‘ye kaplanmış halde (5 adet) firma tarafından verilmelidir. 16'Ambalaj üzerinde solüsyonun kullanımı ile ilgili orjinal ve Türkçe etiketi bulunmalıdır.
17- Teklif veren firma orijinal ve Türkçe kullanım kılavuzu ve kullanıcı eğitimi verebilmelidir.
18- Ürilne ait güvenlik veri belgesi (MSDS) ve ürüne ait referans listesi muaye komisyon aşamasında ibraz edilecektir.
19- Ürünün numune değerlendirme esnasında ve/veya depoya teslim edildiği andan itibaren, ürünün bitimine kadar geçen sürede, hastane enfeksiyon kontrol komitesinin istediği herhangi bir zamanda ürün analize RSHM’ ye gönderilecek ve tüm masraflar firma tarafından karşılanacaktır.
20- Yüklenici firma, ambalajı açıldığında, kullanıma uygun olmayan, hatalı, bozuk olduğu tespit edilen ürünü yenileri ile ücretsiz olarak değiştirecektir.
21- Şartnamede istenilen tüm belgeler ve ürüne ait katalog, çalışmalar vb. belgeler Muayene Komisyonuna asıl veya noterce onaylanmış şekilde sunulacaktır..
22- Yüklcnici firma aşağıda özellikleri belirtilmiş olan ultrasonik yıkama makinasını 2 adet ücretsiz olarak hastanemize verecektir.
Ulrasonİk yıkama makinası özellikleri; a-En az 18 İt kapasiteli olmalı.
b-500 vvatt ultrasonik güç vc 1000-1200 watt ısıtma rezistansına salıip olmalı. c-Tankm iç ölçüieri yaklaşık 500x300x200mm olmalı. d-Enaz l,5mm kalınlığında paslanmaz çelikten yapılmış olmalı. e-Digital termostatı ve diğital zamanlayıcıya sahip olmalı. f-Küresel tahliye vanasına sahip olmalı.
g-tçerisindeki yıkama sepeti yaklaşık 420x230x120 mm ebatlarında paslanmaz çelikten yapılmış olmalı. h-Üretici firmanın 2 yıl garantisi olmalı.
23- TİTUBB / ÜTS barkod bilgisisisteminde kayıtlı olmalıdır.
24- Faturalarda TİTUBB / ÜTS barkod bilgisi, lot ve seri numarası gibi bilgiler bulunmalıdır.
25- Fatura kesilirken malzemenin faturadaki ismi satın almanın ihaleye çıktığı taşınır ismi ile aynı olacaktır.
26- Faturada istenen kriterler eksik olması halinde fatura geri gönderilecektir.
27- Tüm kargo ücretleri firmaya ait olacaktır.
|
EL ALETt VE CİHAZ YÜZEY DEZENFEKTANI PERASETİK ASİT SIVI 5 LT
1- Ürün kullanıma hazır solüsyon olarak alınacaktır.
2- Ürün % 0.23 perasetik asit ve %7.5 hidrojen peroksit içermelidir.İçeriğinde ayrıca stabilizatör, tamponlayıcı ajanlar, ve korozyon giderici inhibatörü bulunmalıdır.
3- Aldehit fenol ve amonyak bileşikleri içermemeli, içeriğinde korozyon önleyiciler bulunmalı.
4- Bakterisid, virüsid, fiıngusid, mikobakterisid ve sporisid etkili olmalı, yüksek düzey dezcnfeksiyonu 5-10 dakika gibi kısa bir sürede sağlamalıdır. Hastaneler tarafından kurulan Muaye Komisyonlarınca istenmesi durumunda belgeler ibraz edilecektir.
5- Her çeşit plastik, kauçuk, metal, porselen, cam v.b. ısıya dayanıksız malzemeler ile bükülebilir ve bükülemeyen endoskopik aletlerin dezenfeksiyonunda kullanılabilmeli, korozyona yol açmamalıdır.
6- Solüsyon, her türlü cerrahi aletin, anestezi aksesuarlarının (maske ambu, vb) ve kari storz, Olympus, pentax, fujinon gibi iyi bilinen markalara ait tüm endoskopların dezenfeksiyonu için uygun olmalıdır. En az bir markaya ait uygunluk belgesinin olması yeterlidir. Paslanma, korozyon endoskop kılıflarında yumuşama renk değişikliği vb. Zedelenmelere neden olmamalıdır. Bu özellikleri belgeleyen ve yukarıda ismi geçen üreticilerden uygunluk yazıları bulunmalı veya uygunluk değerlendirme işlemine tabi tutulduğunu gösteren AT belgelerine sahip olmalıdır.Rutin AER kullanımında, birinci maddede belirtilen mikroorganizmalar üzerindeki etki süresi 5 dakika olmalıdır. Hastaneler tarafından kurulan Muaye Komisyonlarınca istenmesi durumunda belgeler ibraz edilecektir
7- Ürünün küvet ömrü en az I hafta olmalıdır.
8- Preparatlar iyi kapatılmış, hava almayan orijinal ambalajlarında olmalı, ayrıca üretim tarihi, seri numarası, Üretici firma ismi ve ürün kod numarası yazılı olmalıdır.
9- Ambalajında kullanım şekli, kullanım alanları, son kullanım tarihi, ayrıca gerekli uyarı ve önlemler yazılı olmalıdır.
10- Kokusuz veya hoş kokulu olmalıdır.
11- Aletler üzerinde kalıntı bırakmamalı, kolayca yıkanmalıdır.
12- Sağlık Bakanlığı’ndan ruhsatlı olmalı ve bunu belgelemelidir. İthal ürünlerde teslim edilen serideki ürünlere Sağlık Bakanlığı onaylı ithal belgesi olmalıdır.Biyosidal ürün envanterine kaydı olmalıdır.
13- Ürün, ulusal veya uluslar arası laboratuvarlar tarafından mikrobiyolojik ve toksikolojik testlerden geçmiş olmalıdır.
14- Ürün hakkında açıklayıcı bilgiler içeren broşürlerini getireceklerdir. Ürün kullanımı ile ilgili gerekli eğilim firma tarafından verilmelidir.
15- Kullanım için gerekli aparatlar ve konteynırlar ücretsiz olarak sağlanmalıdır.
16- Ürün için kullanıma hazır litre fiyatı hesaplanarak birim fiyat teklifi verilmelidir.
17- Yukarıda bahsi geçen belgelerin asıl yada noter onaylı suretleri Hastane idareleri tarafında kurulan Muayene Komisyonu esnasında teslim edilecektir.
18- Uygulama banyosunun stabîlite etkinliği test stribi ile kontrol edilebilmelidir. MEK kontrolü için Test stribi İstenildiği zaman yeterli miktarda bedelsiz olarak verilmelidir. Ürün ile birlikte en az 5 litre/20 adet kontrol stribi verilmelidir.
19- Ürünler güvenlik formu muayene komisyonuna teslim edilmelidir.
20- Dezenfektan solüsyonu, bakteriler (mycobacterium tuberculosis, metisilin duyarlı ve dirençli stafilokoklar, pseudomonas aeruginosa ve acinetobacter türleri de dahil olmak üzere dirençli gram-negatif basiller ve gram-pozitif koklar, vb), mantarlar ve virüsler,sporlar(hepatit B, hepatit C, HIV dahil) olmak üzerinde öldürücü etkiye sahip olmalıdır. Bu etkinliği kanıtlayan klinik raporlar _bulunmalıdır.Firma bu özellikleri karşıladığına dair uluslararası hakem laboratuvarlar tarafından belirlenen, standart test metodlarına göre yapılmış mikrobiyolojik toksikolojik raporları(sadece Mikrobiyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları anabilim dallarınca yapılan çalışmalar değerlendirilecektir) hastanemize vermelidir.Muayene komisyon aşamasında raporların asılları veya noter onaylı suretleri idareye gerekli gördüğü takdirde verilecektir.
21- TİTUBB / ÜTS barkod bilgisisisteminde kayıtlı olmalıdır.
22- Faturalarda TİTUBB / ÜTS barkod bilgisi, lot ve seri numarası gibi bilgiler bulunmalıdır.
23- Fatura kesilirken malzemenin faturadaki ismi satın almanın ihaleye çıktığı taşınır ismi ile aynı olacaktır.
24- Faturada istenen kriterler eksik olması halinde fatura geri gönderilecektir.
25- Tüm kargo ücretleri firmaya ait olacaktır.
|
|
||||
I | SİTRİK AStTLl KONSANTRE TEMİZLEYİCİ DEZENFEKTAN 1
Türtbı Sağlık Bakanlığı taralından nıhsatlandınlmış olmalı ve TSE veya İSO kalite belgelerine sahip olmalıdır.
2- Aldehit ve fenoliçcnnemelidjr.
3- Örünün mikrobiyolojik etkisi; bakterisiti (Gram pozitif. Oram negatif; Meüsiline dirençli bakteriler, Camphylobacterler ve Miçrobakttrileı dahil ), viıüsid (Vnccinn virüsü, HJJV, j-İCV, HTV, Poliö,
Papova, Adcno, .Porvo ve Rota viıtisleri dahil) Spörosid, fungujid (mantar (mayalar ve küfler dahil)
GldlirUcD ) etkisine sahip olmalı
<1-5 Lt’ lik sızdırmaz kapaklı, kapağı iyi oturun, HDPE amtıalajlsrrada ambalajlanmış olmalı.
5-Örün Kimyasal ve Fiziksel Özelikleri OSrtİnüş ; Berrak ve renksiz çözelti,
Ph -.1,0 -3,0
Koku : Karakteristik
Spesifik Dansite : l,13+ / -O.lgAn! olmslıdsr.
( 6-0rün55- 60 *C’ de 20 dakikada temizleme işlemi yapmalıdır.
7- MaIzeme Uyıınüuğu Paslanmaz Çelik, Plastik malzeme ve seramik yüzeylere uyumlu olmalıdır.
8- Üzerinde hacmi, kullanım çekli, imalat seri numarası, saklama koşullan, son kullanma tarihi yazılı olmalı, üzerindeki etiket kolay düşmeyecek, kalkmayacak şekilde yapıştırılmış olmalı
9- Ürûnfln SSYB tarafından toplanmasına karar verilmesi halinde; ürünün geri alınıp, toplanılan seri numaralılar dışındaki serilerle fiyat farkı aranmadan aynı miktardâ’Grtna değiştirmeli
10- Fîrina tüketilmemiş ürünü iıyat artışı gözetmeksizin son kullanılma şerçlerinin dolmasına 3 ay kala yüklenici firmaya bildinnek kaydı ile bû solüsyonun şartnameye uygtın yeni miatlıian ile en geç 15 gün içinde değiştirmeli
! 1 -Sipariş! verilen antiseptik solüsyonun teslimtarihleri itibariyle son kullanma tarihlerinin dolmasına 2/3 kadar süre olmalı, teslim edilen ürünler son kullanma tarihi karışık o imam alı
12- Muayene Komisyonun gerek duyması halinde hastane hekimleri başta olmak üzere antiseptik solüsyonu her seri için yeterli sayıda numune alarak analiz için gönderebilecek, analiz ücreti satıcı firmaya ait olacaktı r. Analiz nedeni ile eksilen stok firma tarifindin tamamlanacaktır.
13- TmjOG / ÜTS ba tai IjttiMlsernk'fe fcaı** olroi»r.
li-F^run'^a«îtTljBO i ÖTS b-rmel kr v- ç^rtnubutı*ırra*1ır.
15-Fif Uia nrihfmvıAı rs.ıjr^ll fcrîl! w fi 3fc*lwwı l<V"" ianl iW
ernıo^eisır.
If^fnıi'rri- ır-'rv-n İt etî»5>hfi'irtSÇ taunif efi Eirtl^rteee**.
17-Î&T* I m[o öcr«t« i f«mcvo a -
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|