• İhale No
    1867069
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    24 Mayıs 2019 15:00
  • İdare
    Keşan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    23 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

M                                                                                                                                                        - rrv~,'

“                                                                              I .c.

EDİRNE V ALİ Lİ/Cıl İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

TOsasjMv-ss*!!^!                                 Edirne Keşan Devlet Hastanesi

Sayı                 : 76461883/900

Konu

Dosya Id        : 13065

Tarih            : 20.05.2019 10:37

İLGİLİ FİRMALARA

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cınsİ, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 24.05.2019 saat: 15:00’a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.

Op.Dr. Serhat GÖÇER Başhekim

- Satın Alınacak Malın

KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Açıklama

Miktarı

Birimi

Fiyat

Tutar

1

EL ALETİ VE CİHAZ YÜZEY DEZENFEKTANI PERASETİK ASİT SIVI 5 LT

UBBZORUNLU

40

Adet

 

 

2

HEMODİYALİZ CİHAZI DEZENFEKSİYON SOLÜSYONU SİTRİK ASİT SIVI 5 LT

UBB ZORUNLU

5

Adet

 

 

3

EL ALETİ VE CİHAZ YÜZEY DEZENFEKTANI ENZİMATİK KONSANTRE SIVI 5 LT

UBB ZORUNLU

10

Adet

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

Adres:Asafh Zaferive Mh. Evrese Cd. No:22 Keşan EDİRNE

İlgili Kişi : Mehmet Eren Dahili:

1-                   So!üsyon    metal, plastik, hassas cerrahi aletlerin, yüksek düzey dezenfeksiyon veya steriiizasyon öncesi, tamamen temizliğini sağlayabilmelidir. Sabit ve flexible endoskoplar başta olmak üzere metal, plastik, seramik, cam, silikon, porselen, kauçuk, lastik malzemelerden yapılmış tüm hassas tıbbi aletlerde kullanabilir olmalıdır.

2-           Ürün konsantre olmalıdır. En fazla 5 dk’da etki göstermelidir.

3-            Ürün,                                    manuel ve ultrasonik makinelerde kullanılabilmelidir.               ■

4-                   içeriğinde            protase enzimi içermelidir   '

5-                Aldehit, fosfat içermemelidir.

6-      Ph    değeri 6,5 ile 8,5 arasında olmalıdır.

7-             Sınırlı  kokuda veya kokusuz olmalıdır.

8-                  Kullanım     sırasında personele rahatsızlık verici etki yaratmamalıdır.

9-           Ürün oda sıcaklığında orijinal ambalajında saklanabilmelidir.

10-   İhalede uhdesinde kalan firma bu teknik şartnamede belirtilen tüm maddeleri karşılandığına dair firma yetkilisi tarafından imzalı belgeyi muaye komisyonuna verecektir, verecektir.

11-              Üretim   tarihinden itibaren miadı 12 ay olmalıdır.

12-                         Hastanemize    tesliminden itibaren miadı en az 12 ay olmalıdır. Son kullanma tarihine en geç 6 ay yaklaşan ürünler firma tarafından yeni ürünle ihale süresi bitmiş olsada malzemeler tüketilinceye kadar değiştirilmelidir

13-            Ürün kilitli kapak ve/veya folyo ile kapatılmış 5 litrelik plastik bidonda olmalıdır. Bu bidonlara uygun dozaj pompası ile kullanılabilmelidir.

14-             Firma    her dört bidon için bir adet dozaj pompasını ücretsiz olarak vermelidir. Dozaj pompalan ürünle birlikte ve/veya her bir dozaj pompası tekli ambalaj şeklinde paketlenmelidir.

15-               Ürünün  kullanım talimatını gösteren broşürler PVC ‘ye kaplanmış halde (5 adet) firma tarafından verilmelidir. 16'Ambalaj üzerinde solüsyonun kullanımı ile ilgili orjinal ve Türkçe etiketi bulunmalıdır.

17-            Teklif   veren firma orijinal ve Türkçe kullanım kılavuzu ve kullanıcı eğitimi verebilmelidir.

18-            Ürilne   ait güvenlik veri belgesi (MSDS) ve ürüne ait referans listesi muaye komisyon aşamasında ibraz edilecektir.

19-                Ürünün  numune değerlendirme esnasında ve/veya depoya teslim edildiği andan itibaren, ürünün bitimine kadar geçen sürede, hastane enfeksiyon kontrol komitesinin istediği herhangi bir zamanda ürün analize RSHM’ ye gönderilecek ve tüm masraflar firma tarafından karşılanacaktır.

20-                    Yüklenici   firma, ambalajı açıldığında, kullanıma uygun olmayan, hatalı, bozuk olduğu tespit edilen ürünü yenileri ile ücretsiz olarak değiştirecektir.

21-                       Şartnamede istenilen tüm belgeler ve ürüne ait katalog, çalışmalar vb. belgeler Muayene Komisyonuna asıl veya noterce onaylanmış şekilde sunulacaktır..

22-                     Yüklcnici  firma aşağıda özellikleri belirtilmiş olan ultrasonik yıkama makinasını 2 adet ücretsiz olarak hastanemize verecektir.

Ulrasonİk yıkama makinası özellikleri; a-En az 18 İt kapasiteli olmalı.

b-500 vvatt ultrasonik güç vc 1000-1200 watt ısıtma rezistansına salıip olmalı. c-Tankm iç ölçüieri yaklaşık 500x300x200mm olmalı. d-Enaz l,5mm kalınlığında paslanmaz çelikten yapılmış olmalı. e-Digital termostatı ve diğital zamanlayıcıya sahip olmalı. f-Küresel tahliye vanasına sahip olmalı.

g-tçerisindeki yıkama sepeti yaklaşık 420x230x120 mm ebatlarında paslanmaz çelikten yapılmış olmalı. h-Üretici firmanın 2 yıl garantisi olmalı.

23-              TİTUBB  / ÜTS barkod bilgisisisteminde kayıtlı olmalıdır.

24-                      Faturalarda     TİTUBB / ÜTS barkod bilgisi, lot ve seri numarası gibi bilgiler bulunmalıdır.

25-             Fatura   kesilirken malzemenin faturadaki ismi satın almanın ihaleye çıktığı taşınır ismi ile aynı olacaktır.

26-                  Faturada    istenen kriterler eksik olması halinde fatura geri gönderilecektir.

27-          Tüm  kargo ücretleri firmaya ait olacaktır.


 

EL ALETt VE CİHAZ YÜZEY DEZENFEKTANI PERASETİK ASİT SIVI 5 LT

1-          Ürün kullanıma hazır solüsyon olarak alınacaktır.

2-           Ürün % 0.23 perasetik asit ve %7.5 hidrojen peroksit içermelidir.İçeriğinde ayrıca stabilizatör, tamponlayıcı ajanlar, ve korozyon giderici inhibatörü bulunmalıdır.

3-               Aldehit  fenol ve amonyak bileşikleri içermemeli, içeriğinde korozyon önleyiciler bulunmalı.

4-                     Bakterisid, virüsid, fiıngusid, mikobakterisid ve sporisid etkili olmalı, yüksek düzey dezcnfeksiyonu 5-10 dakika gibi kısa bir sürede sağlamalıdır. Hastaneler tarafından kurulan Muaye Komisyonlarınca istenmesi durumunda belgeler ibraz edilecektir.

5-        Her   çeşit plastik, kauçuk, metal, porselen, cam v.b. ısıya dayanıksız malzemeler ile bükülebilir ve bükülemeyen endoskopik aletlerin dezenfeksiyonunda kullanılabilmeli, korozyona yol açmamalıdır.

6-  Solüsyon, her türlü cerrahi aletin, anestezi aksesuarlarının (maske ambu, vb) ve kari storz, Olympus, pentax, fujinon gibi iyi bilinen markalara ait tüm endoskopların dezenfeksiyonu için uygun olmalıdır. En az bir markaya ait uygunluk belgesinin olması yeterlidir. Paslanma, korozyon endoskop kılıflarında yumuşama renk değişikliği vb. Zedelenmelere neden olmamalıdır. Bu özellikleri belgeleyen ve yukarıda ismi geçen üreticilerden uygunluk yazıları bulunmalı veya uygunluk değerlendirme işlemine tabi tutulduğunu gösteren AT belgelerine sahip olmalıdır.Rutin AER kullanımında, birinci maddede belirtilen mikroorganizmalar üzerindeki etki süresi 5 dakika olmalıdır. Hastaneler tarafından kurulan Muaye Komisyonlarınca istenmesi durumunda belgeler ibraz edilecektir

7-               Ürünün   küvet ömrü en az I hafta olmalıdır.

8-                     Preparatlar iyi kapatılmış, hava almayan orijinal ambalajlarında olmalı, ayrıca üretim tarihi, seri numarası, Üretici firma ismi ve ürün kod numarası yazılı olmalıdır.

9-                         Ambalajında    kullanım şekli, kullanım alanları, son kullanım tarihi, ayrıca gerekli uyarı ve önlemler yazılı olmalıdır.

10-                 Kokusuz veya hoş kokulu olmalıdır.

11-              Aletler  üzerinde kalıntı bırakmamalı, kolayca yıkanmalıdır.

12-              Sağlık   Bakanlığı’ndan ruhsatlı olmalı ve bunu belgelemelidir. İthal ürünlerde teslim edilen serideki ürünlere Sağlık Bakanlığı onaylı ithal belgesi olmalıdır.Biyosidal ürün envanterine kaydı olmalıdır.

13-           Ürün,    ulusal veya uluslar arası laboratuvarlar tarafından mikrobiyolojik ve toksikolojik testlerden geçmiş olmalıdır.

14-            Ürün hakkında açıklayıcı bilgiler içeren broşürlerini getireceklerdir. Ürün kullanımı ile ilgili gerekli eğilim firma tarafından verilmelidir.

15-                  Kullanım    için gerekli aparatlar ve konteynırlar ücretsiz olarak sağlanmalıdır.

16-           Ürün için kullanıma hazır litre fiyatı hesaplanarak birim fiyat teklifi verilmelidir.

17-   Yukarıda bahsi geçen belgelerin asıl yada noter onaylı suretleri Hastane idareleri tarafında kurulan Muayene Komisyonu esnasında teslim edilecektir.

18-                    Uygulama   banyosunun stabîlite etkinliği test stribi ile kontrol edilebilmelidir. MEK kontrolü için Test stribi İstenildiği zaman yeterli miktarda bedelsiz olarak verilmelidir. Ürün ile birlikte en az 5 litre/20 adet kontrol stribi verilmelidir.

19-               Ürünler güvenlik formu muayene komisyonuna teslim edilmelidir.

20-                           Dezenfektan   solüsyonu, bakteriler (mycobacterium tuberculosis, metisilin duyarlı ve dirençli stafilokoklar, pseudomonas aeruginosa ve acinetobacter türleri de dahil olmak üzere dirençli gram-negatif basiller ve gram-pozitif koklar, vb), mantarlar ve virüsler,sporlar(hepatit B, hepatit C, HIV dahil) olmak üzerinde öldürücü etkiye sahip olmalıdır. Bu etkinliği kanıtlayan klinik raporlar _bulunmalıdır.Firma bu özellikleri karşıladığına dair uluslararası hakem laboratuvarlar tarafından belirlenen, standart test metodlarına göre yapılmış mikrobiyolojik toksikolojik raporları(sadece Mikrobiyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları anabilim dallarınca yapılan çalışmalar değerlendirilecektir) hastanemize vermelidir.Muayene komisyon aşamasında raporların asılları veya noter onaylı suretleri idareye gerekli gördüğü takdirde verilecektir.

21-               TİTUBB  / ÜTS barkod bilgisisisteminde kayıtlı olmalıdır.

22-                      Faturalarda     TİTUBB / ÜTS barkod bilgisi, lot ve seri numarası gibi bilgiler bulunmalıdır.

23-             Fatura   kesilirken malzemenin faturadaki ismi satın almanın ihaleye çıktığı taşınır ismi ile aynı olacaktır.

24-                  Faturada    istenen kriterler eksik olması halinde fatura geri gönderilecektir.

25-          Tüm  kargo ücretleri firmaya ait olacaktır.

 

       
 

Ereı

Tıbbi Seki

KEŞAI

 
 

OY

rıtYfttffitl

TANE8İ

 
 

 

 

■ /■.

I   | SİTRİK AStTLl KONSANTRE TEMİZLEYİCİ DEZENFEKTAN                             1

Türtbı Sağlık Bakanlığı taralından nıhsatlandınlmış olmalı ve TSE veya İSO kalite belgelerine sahip olmalıdır.

2-                Aldehit  ve fenoliçcnnemelidjr.

3-                Örünün  mikrobiyolojik etkisi; bakterisiti (Gram pozitif. Oram negatif; Meüsiline dirençli bakteriler, Camphylobacterler ve Miçrobakttrileı dahil ), viıüsid (Vnccinn virüsü, HJJV, j-İCV, HTV, Poliö,

Papova, Adcno, .Porvo ve Rota viıtisleri dahil) Spörosid, fungujid (mantar (mayalar ve küfler dahil)

GldlirUcD ) etkisine sahip olmalı

<1-5 Lt’ lik sızdırmaz kapaklı, kapağı iyi oturun, HDPE amtıalajlsrrada ambalajlanmış olmalı.

5-Örün Kimyasal ve Fiziksel Özelikleri OSrtİnüş     ; Berrak ve renksiz çözelti,

Ph       -.1,0 -3,0

Koku     : Karakteristik

Spesifik Dansite : l,13+ / -O.lgAn! olmslıdsr.

( 6-0rün55- 60 *C’ de 20 dakikada temizleme işlemi yapmalıdır.

7-                   MaIzeme Uyıınüuğu Paslanmaz Çelik, Plastik malzeme ve seramik yüzeylere uyumlu olmalıdır.

8-                   Üzerinde     hacmi, kullanım çekli, imalat seri numarası, saklama koşullan, son kullanma tarihi yazılı olmalı, üzerindeki etiket kolay düşmeyecek, kalkmayacak şekilde yapıştırılmış olmalı

9-                Ürûnfln SSYB tarafından toplanmasına karar verilmesi halinde; ürünün geri alınıp, toplanılan seri numaralılar dışındaki serilerle fiyat farkı aranmadan aynı miktardâ’Grtna değiştirmeli

10-             Fîrina   tüketilmemiş ürünü iıyat artışı gözetmeksizin son kullanılma şerçlerinin dolmasına 3 ay kala yüklenici firmaya bildinnek kaydı ile bû solüsyonun şartnameye uygtın yeni miatlıian ile en geç 15 gün içinde değiştirmeli

! 1 -Sipariş! verilen antiseptik solüsyonun teslimtarihleri itibariyle son kullanma tarihlerinin dolmasına 2/3 kadar süre olmalı, teslim edilen ürünler son kullanma tarihi karışık o imam alı

12-                     Muayene Komisyonun gerek duyması halinde hastane hekimleri başta olmak üzere antiseptik solüsyonu her seri için yeterli sayıda numune alarak analiz için gönderebilecek, analiz ücreti satıcı firmaya ait olacaktı r. Analiz nedeni ile eksilen stok firma tarifindin tamamlanacaktır.

13-             TmjOG         / ÜTS ba tai IjttiMlsernk'fe fcaı** olroi»r.

li-F^run'^a«îtTljBO i ÖTS b-rmel                      kr v- ç^rtnubutı*ırra*1ır.

15-Fif Uia                  nrihfmvıAı rs.ıjr^ll fcrîl! w fi 3fc*lwwı                                    l<V"" ianl iW

ernıo^eisır.

If^fnıi'rri- ır-'rv-n İt                           etî»5>hfi'irtSÇ taunif efi Eirtl^rteee**.

17-Î&T* I m[o öcr«t« i f«mcvo a -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim