Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek îhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Nagihan ADIGUZEL (Satmalına Memuru) |
Telefon |
:02242944462 |
Faks |
: 0(224) 366 63 93 - 0(224) 294 44 76- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın........................... ................................ Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica j ederim._____________ |
MARKA / UBB / SÜT KODU YAZILACAKTIR...
Sıra |
Marka j M . Modei : Malzemenin Ada |
Miktar |
Biıim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
1 CERRAHÎ MOTOR ONARIM VE BAKİMİ ; (kbb) |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
rFaturalar kıırumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe bilimince sırayla ödenecektir. Mal alımiannda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alanlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 30/05/2019 farİfat saat 17:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİKİZ? |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNEJE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ' AYRI BÎR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
Teklif İsteyen Görevli fİsim,İmî3*lSaste't |
|
|
Tedarikçi Firma Orsayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADIGÜZEL Satınalma Memuru |
... |
|||
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
NOT: Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kaydı bulunması zorunludur.
F.23.002.01
JtyL |
|
/ 1 \ |
T.C. |
I -»v' J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
w |
Bursa II Sağlık Müdürlüğü |
TC S3ğ5s§t Bakanlı ğı |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Bds&asfteUM? Kurumu |
|
CERRAHİ MOTOR ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Onarım yapacak firma aletin arızasını bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
2. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.
3. Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodlan parça üzerine etiketlenmelidir.
4. Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.
5. Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.
8. Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.
9. Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.
10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.
11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabu!
edilmeyecektir. |
* |
|
t-Â \ |
T.C. |
SJJ |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MUDURLUGU |
tCSsguk Sakanugî fe'Kijre K3«>w ^SSlîKVtlnrf KtiıriMV.I» |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|